• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
stiv1961 написа:
C16NZ е 1600 куб.см, а C18NZ е 1800.
Първия е С16SE, момци, нищо не ми говорят тези инициали, за това питам. Пак пиша, не искам да набутам човека, това, което го постигна му стига.
Прикачен файл:
Ченгене.jpg
Има и още снимки....
Това не е снимка от неговия проблем, на него му стига и това, което му се случи, върна се назад с поне 5 години, а е бараба, не от другите, намазаните! Добре, че поне оцеля той!!
Последна промяна от kuger на пет сеп 12, 2014 12:10 am, променено общо 1 път.
stiv1961 - майстор
За това пиша какво означават инициалите. С16SE също е 1600 куб., но съм чувал, че по-трудно се газифицират. Мое мнение, четейки из нета. а за инициалите- ето:
http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=17
kuger - майстор
Момци, хайде утре, че рикията ми дойде в повече.
Илчо Илиев - майстор
А защо не кара дизел, с тая газификация е малко по-евтинко,но за проблемите които създава не си заслужава,ако не върти доста ...
Аз карам втори дизел на Опел/Кадет и Астра/ и няма особени грижи...
Така,че ако изрови някоя Астра Ф с немския мотор( японеца е по-....,но идват много изтормозени ,а ремонта е скъпо приключение), ще бъде доволен.
Единствения кусур на този мотор е тромавото потегляне, иначе има разход 5л/100км при нормално каране, няма никаква електроника, единствено турбинката може да е към края на живота си,но втора употреба,здрава е 100-150 лв..
Ся, от Вектра бензин да се качи на Астра дизел е голям стрес,но.....
Chefo77 - майстор
inspo написа:
Chefo77 написа:
C16NZ по спомен.
[-X

x16sz или x16szr
Тцъ. X16SZ е 71 коня. Промени в инжекциона го правят X16XZR (75 коня).
C16NZ си е толкова по дефолт. По-стара генерация е.

А немския дизел, който се слага на Ф е просто ... Абе не е най-добрия избор :)
Илчо Илиев - майстор
Chefo77 написа:
А немския дизел, който се слага на Ф е просто ... Абе не е най-добрия избор :)
Х'абсолютно си прав,но няма го вече 1,6 дизел...
Обаче на фона на останалите си е направо идеален, японците не им е изчислено охлаждането и мястото на алтернатора,а на останалите електрониките са жива мъка,а за вакуумите хич няма да споменавам :axe:
gozilla - напреднал
КАЖИ НА ЧОВЕКА ЧЕ ОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ!ДА НЕ СИ ДАВА ПАРИТЕ НАПРАЗНО! ](*,) ОТ 20 ГОДИНИ КЪРПЯ КОЛИ НО ПО ИЗГНИЛИ ОТ ОПЕЛИТЕ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ :!: ХЛОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА..ПАРИ НА ВЯТЪРА АКО Е НАД 10 ГОДИНИ!
stiv1961 - майстор
gozilla написа:
КАЖИ НА ЧОВЕКА ЧЕ ОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ!ДА НЕ СИ ДАВА ПАРИТЕ НАПРАЗНО! ](*,) ОТ 20 ГОДИНИ КЪРПЯ КОЛИ НО ПО ИЗГНИЛИ ОТ ОПЕЛИТЕ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ :!: ХЛОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА..ПАРИ НА ВЯТЪРА АКО Е НАД 10 ГОДИНИ!
Ти па що викаш :? Продължавай да си кърпиш колите ама по- тихо бе, човек :)
gozilla - напреднал
stiv1961 написа:
gozilla написа:
КАЖИ НА ЧОВЕКА ЧЕ ОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ!ДА НЕ СИ ДАВА ПАРИТЕ НАПРАЗНО! ](*,) ОТ 20 ГОДИНИ КЪРПЯ КОЛИ НО ПО ИЗГНИЛИ ОТ ОПЕЛИТЕ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ :!: ХЛОПЕЛ НЕ МУ ТРЯБВА..ПАРИ НА ВЯТЪРА АКО Е НАД 10 ГОДИНИ!
Ти па що викаш :? Продължавай да си кърпиш колите ама по- тихо бе, човек :)
оглушах от тез изгнили опели бе човек!!личи си че караш опел..хаххах!!! :butthead:
hidrazin - майстор
gozilla написа:
... ОТ 20 ГОДИНИ КЪРПЯ КОЛИ НО ПО ИЗГНИЛИ ОТ ОПЕЛИТЕ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ ...
Явно ти дават да кърпиш само коли над 20 години. Явно не си виждал изгнила японка. Някоя Mazda дето аха да замязаш на Флинстоун или някое Mitsubishi Galant. Тогава за Opel направо ще мечтаеш. :lol:
И не викай!
:partyman:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Избор на Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: