• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
inspo - майстор
Chefo77 написа:
inspo написа:
Chefo77 написа:
C16NZ по спомен.
[-X

x16sz или x16szr
Тцъ. X16SZ е 71 коня. Промени в инжекциона го правят X16XZR (75 коня).
C16NZ си е толкова по дефолт. По-стара генерация е.
Така си е. Моята е 1.6 моно X16SZ с компютър от X16SZR . С чисто ново газово сложено 2008г. От тогава досега съм сменял само филтърчето, изпарителя ако не се виждаше нямаше да го знам къде е. На газ градско 10/100 извънградско 6.5/100.
В момента малко я е подгонила ръждата, ама тя затова и по бързо бяга :lol:

kuger от екотеците бягайте надалече.

За около година резултата в клапана за газта е това...

Прикачен файл

08062012062.jpg
Последна промяна от inspo на пет сеп 12, 2014 9:27 pm, променено общо 1 път.
piron45 - майстор
stiv1961 написа:
Аз съм си харесал този ама неа кинти да го е.а :-D
http://olx.bg/opel-vektra-stariya-motor-klima-i51296581
Иначе търсете астра, вектра със стария матор, екотека на двама авери пострада. Последните модели със стария мотор са мисля от 98 г.
Стив, че какво му е толкова на Екотека ? В къщи Корсата на жената е с Х14ХЕ /екотек/, 90 магарета и са си още живи гадинките, ако е 98г. Имаме я от 2006г и тогава и набутах ГИ. Не е мръднала, че и ръжда почти няма. Освен където е жулнато по боята, ама жената я кара повечето време. Гледа да не се качвам много на нея, че хич не я жаля :lol:
Та Екотека не ми е давал никакви ядове.
Chefo77 - майстор
piron45 написа:
Стив, че какво му е толкова на Екотека ? В къщи Корсата на жената е с Х14ХЕ /екотек/, 90 магарета и са си още живи гадинките, ако е 98г. Имаме я от 2006г и тогава и набутах ГИ. Не е мръднала, че и ръжда почти няма. Освен където е жулнато по боята, ама жената я кара повечето време. Гледа да не се качвам много на нея, че хич не я жаля :lol:
Та Екотека не ми е давал никакви ядове.
Късметлия. 'ората реват от екошпеци.
А на тъста F-ката както си беше перфектна и ... и се откърти опората на десния заден амортисьор отдолу :lol: :lol: :lol: Иначе откъм мотор е перфектна (C16NZ), за разлика от тази на шурето (1.6 16 клапана, но е G) - тя си е твърдо единица. Литър масло и литър антифриз на 1000 км.
Имам и колега с F-ка чист дизел. Никакви грижи - верно - гори много малко, ама ... циганска каруца го задминава по пътищата. Както са натоварени на нея цялото семейство.
karoto - специалист
С20НЕ е страхотен мотор на опел, но за жалост на питащият е 115 коня :)
pansim - майстор
Спора е излишен.
Най-добрия Опел е ПРОДАДЕНИЯ!!! :-D
resistbody - майстор
pansim написа:
Спора е излишен.
Най-добрия Опел е ПРОДАДЕНИЯ!!! :-D
+1 :D

Екотека е пълното зле.. за няма 2 години - 2 двигателя в коша.....
karoto - специалист
pansim написа:
Спора е излишен.
Най-добрия Опел е ПРОДАДЕНИЯ!!! :-D
Купи си ФОРД и ще си промениш мнението :-D
lecki - специалист
C16NZ C18NZ са много корави мотори имах вектра с такъв мотор
направо неубиваем.
jorkataG - специалист
Привет и от мен като собственик на астра но дизел.
Към питащия ако твоя човек е решил да е опел добре но относно това да не е дизеларка щото еди кво си малко е спорно. По въпроса за Х16ХХХ-/ХХХ/ различните подмодели има доста калпави разновидности и проблеми които не се оправят. За справка форума на ОКБ. Аз съм с немския дизел 60 катъра /живи под 50/ :-D но да си призная съм доста доволен. Разход около 5/100 за кола на 295 к км . Най добрата кола е новата ама все пак.
Да избира читаво купе а мотора ако на талона пише БЕЗ НОМЕР на ДВГ ще е най готино щото може да си го сменя без проблем.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Избор на Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: