hidrazin написа:Виж сега - за мен проблем с катализатор има тогава, когато се запуши. Точка. Другото няма как да се разбереНе говоря за запушен а за УМРЯЛ катализатор. Две напълно различни неща. Умрелият катализатор просто не си върши работата. Животът му зависи от някои фактори и един от важните е качеството на горивата. На много места се визира пробег от около 150-180 000 км и слд това смяна на катализатора.
Това не е вярно. Ако двигателя е читав и горивата свестни, пробега му може да е доста по-голям. Колко? Ще каже газ анализаторът. Останалото е гадаене по карти Таро.
И пак да си кажа - задънен и не работещ катализатор са две съвсем отделни неща. Много има писано за това как работи катализаторът и как престава да бачка. Който иска да прочете.
P.S. А споделянето не е като доказването или като установен факт. То е нещо като "Една жена казала ...".


А за споделянето - като на някой му се запуши и след махане се отпуши, как да не му повярваш
