• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
karoto написа:
Купи си ФОРД и ще си промениш мнението
Защото не карах едно 4 години Ford без съществени проблеми? А иначе човека на 65години и след тия последните наводнения едва ли търси автомобил за много пари.
kuger - майстор
Спрях да пиша в темата, защото е пълно с дараци, частни, или в автокъщи. Всичките максимум до `99 год., а им искат по 2,8-3,5к., сякаш са си плюли в устите. На такива бараки се нагледах, не ви е работа. На какво основание им търсят такива суми, като струват не-повече от 1000 лв., и то ако има кой да ги даде.
Моя човек се насочи към Астра комби, нов внос, за 2800 лв. За километража не се интересувахме, той ще е манипулиран, това е ясно. Предупредих го, че регистрация, екотакса, ремонти за да влезе в час колата, ще му седнат още поне 2 бона, да си прави сметката.
Чакам решението му.
Предложиха му Рено Лагуна, 99год., 1,8Мi, 90 коня, с газово за малко под 3 бона, аз го разубедих. Имам Лагуна `95год., ами моята е в пъти по-стегната, а не струва и 2 бона по оценка на Мобилето.
Та, те така, чакам решението му. Каквото и да вземе, все ще е набутка, а му е нужна кола.
thinkpad - майстор
kuger написа:
Спрях да пиша в темата, защото е пълно с дараци, частни, или в автокъщи.
Твоят човек сигурен ли е, че му трябва голяма кола? Има разни евтини Корси-чки, Фиест-и и Голф-ове/Поло-та. А за автокъщите - знам. Пълен абсурд. Нямам идея защо такива високи цени.
kuger - майстор
thinkpad написа:
kuger написа:
Спрях да пиша в темата, защото е пълно с дараци, частни, или в автокъщи.
Твоят човек сигурен ли е, че му трябва голяма кола? Има разни евтини Корси-чки, Фиест-и и Голф-ове/Поло-та. А за автокъщите - знам. Пълен абсурд. Нямам идея защо такива високи цени.
Щото сме алчни!!!
ditronix - специалист
Ей тук е можело да проверите,ама май вече е късно :-D

Изображение

ФОРД започнал да прави коли с едничката цел да докаже че може да се направи по-калпава кола от ОПЕЛ!
thinkpad - майстор
ditronix написа:
ФОРД започнал да прави коли с едничката цел да докаже че може да се направи по-калпава кола от ОПЕЛ!
За тва ли си карах Ford-чето поне 4 години с нулеви дертове, а сега с тоя VW дет го имам, вкл. газовото му имам толкова много главоболия?
VLADO66 - майстор
Абе вие взимате разни варели дето не си знаят километрите и после Опел виновен.Имаше един период през който излезе вица че Опел измислил ръждата,ама по същото време Голф 3 ръждясваше със същата скорост.Е,не е мерцедес или ауди като комфорт,но за масова кола са добри.Карам Опел от нов и до момента/130000км./освен задни амортисьори,съединител и биалетки не съм пипал нищо освен консумативи.
Chefo77 - майстор
VLADO66 написа:
Абе вие взимате разни варели дето не си знаят километрите и после Опел виновен.Имаше един период през който излезе вица че Опел измислил ръждата,ама по същото време Голф 3 ръждясваше със същата скорост.Е,не е мерцедес или ауди като комфорт,но за масова кола са добри.Карам Опел от нов и до момента/130000км./освен задни амортисьори,съединител и биалетки не съм пипал нищо освен консумативи.
Не че не си прав, но определено Опел имаха много ръжда по моделите Кадет Е/Астра Ф/ Корса А и Б/ Омега (ООООХ, ОМЕГА!). Сравнени с тях, другите бяха цветенца.
Което не ги прави лоши коли, само си чешем езиците. Имат добре оформено за времето си вътрешно пространство, огромни за класовете си багажници, доста кораво окачване ... много сполучливи (и много калпави) двигатели.
В подкрепа на твоята "история", ще кажа, че на майката Корсата беше взета 5-годишна, досега са И навъртяни 130-140 000 км, само четки на алтернатора са сменяни извън консумативите и май също шарнир или биалетка. На черното бяло - няма как.
А иначе всяка фирма си има издънки и Опел не правят изключение. Шефът на едно голяяяма фирма в хранителната индустрия се оплаква от Комбо 2005-2006, при закупени 150 броя, ВСИЧКИ са минали през сервизите гаранционно за едни и същи неща. Включително и за смяна на съединител, който струвал по 2 бона на кола. И не се покрива от гаранцията. Каза, че е нямал търпение да им изтекат гаранциите, за да ги разкара. Е, щъкат тук-там още облепени на фирмата, явно най-коравите :)

Тинки, стига бре, пич. Ти не си я взел още и започна да се оплакваш. Ами вкарай го тоя курник в релси, вместо да мрънкаш. Ти си ебати негативиста. И какво искаш - с пари за закуски да си купиш торта "Гараш"?
Пък като ти гледам настройката за елементарните изиксвания за поддръжка, представям си как ти е перфектен Форд-а. Каруцари.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Пък като ти гледам настройката за елементарните изиксвания за поддръжка, представям си как ти е перфектен Форд-а.
Уникат е. Палиш и тръгваш. Никакви дертове с двигателя НИКОГА не съм имал. Нито с горивната система, освен изгоряла бензинова помпа. Свещи никога не съм сменял. Масло и това е. Гледам антифриза тук-таме. И агренажен ремък няма - верига. Караш и това е. Нищо не сменяш "профилактично".
п.п VW има повече проблеми с електриката от Ford. :-D :-D :-D Днес реших да се изгавря и да мина през няколко гооолеееми локвички, както съм правил с Форд-чето за кеф. За първи път виждам на излизане от такава колата да изгасне, та чак и часовника да й се нулира. :-D
Chefo77 - майстор
То за да се нулира часовника трябва много повече от това просто да угасне. Нали си електричар, виж за слаба връзка някъде, например масата към купето.
А дали ще изгасне зависи от разположението на делкото (дистрибуторната капачка). С първата Корса гледах да не я карам в мокро, тя беше уникално малоумно построена - гумите хвърлят водата в предния кош, двигателя от предната страна се мокри, а познай точно къде са сложили делкото ... по средата отпред. Слагахме рязани бутилки от кока-кола върху капачката, за да не се мокри ... много :lol: :lol: :lol: Цял живот ще помня едно пътуване до Силистра, в което повече време стояхме и чакахме водата в капачката да се изпари, отколкото пътувахме :lol:
Ако си беше купил дизел, нямаше изобщо да ти правят впечатление локвите. Освен ако не я вкараш някъде до фаровете :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Избор на Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: