• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Кики - специалист
Той и дизела не е цвете в локвите, да речем че "засмуче" водица става една приказка не е за разправяне.
Chefo77 - майстор
Кики написа:
Той и дизела не е цвете в локвите, да речем че "засмуче" водица става една приказка не е за разправяне.
Аз затова казах, ако не го вкара до фаровете. И двата ми вземат въздух от места, откъдето трябва да си много талантлив, за да успееш да намокриш. Освен това доста път трябва да измине водата във вертикално направление, да премине през филтъра и отново вертикално да излезе оттам, та да влезе в колекторите.
Иначе влезе ли - става голямо мазало. Особено ако е в обороти.
kuger - майстор
Chefo77 написа:
Кики написа:
Той и дизела не е цвете в локвите, да речем че "засмуче" водица става една приказка не е за разправяне.
Аз затова казах, ако не го вкара до фаровете. И двата ми вземат въздух от места, откъдето трябва да си много талантлив, за да успееш да намокриш. Освен това доста път трябва да измине водата във вертикално направление, да премине през филтъра и отново вертикално да излезе оттам, та да влезе в колекторите.
Иначе влезе ли - става голямо мазало. Особено ако е в обороти.
До колкото разбирам, тук става дума за мокрене на мотора, а не засмукване на вода.
Моята дърта дизеларка смуче въздух от отвор близо до капака. Но, това чудо въздуха, слиза в една доста голяма кутия, много ниско долу, почти до долните кори на мотора. От там се качва във филтъра и т.н. Нищо, че тая, "долна" кутия е с дупка да си мушна целия пакет през нея, досега водичка не е всмуквал!
Кеф ми е било разни "гоуеми" марки да висят в локвите, а аз да минавам покрай тях с възможно най-гадната си усмивка.
Пример: Един с "гоуемо" БМВ мина през един микроязовир, образувал се на улица в Бургас, със скорост не за него, като ме оля с вода, ами остана по средата на гьола.
Е, не го олях :-D
Това е гадното на бензинките, особено неподдържаните! Намокри високото и дреме в гьола.
hidrazin - майстор
Тооо... всички май вече си имат такива "кутии" за да не засмукват вода. И бензинка ако успее да засмуче вода, прогнозите хич не са добри. Ма требе да си мноо талантлив. :-D
:partyman:
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
И бензинка ако успее да засмуче вода, прогнозите хич не са добри. Ма требе да си мноо талантлив.
Влизане в локва дълбока от порядъка на няколко десетки сантиметра, спиране, палене и въртене на гуми достатъчно талант ли са? :razz:
hidrazin - майстор
thinkpad написа:
...Влизане в локва дълбока от порядъка на няколко десетки сантиметра, спиране, палене и въртене на гуми достатъчно талант ли са?
Ми не си талант а уникат! Нали се сещаш че тези няколко десетки сантиметра може да са и 9 ??? :lol:
Сссори ама не си си купил амфибия. Просто поредната кочина (като моята, ама поне си я поддържам де). Само да не си помислиш че имам Фолксваген де. Не съм от Перник. :prayer:
:partyman:
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
hidrazin написа:
И бензинка ако успее да засмуче вода, прогнозите хич не са добри. Ма требе да си мноо талантлив.
Влизане в локва дълбока от порядъка на няколко десетки сантиметра, спиране, палене и въртене на гуми достатъчно талант ли са? :razz:
Щом си я запалил, значи не е засмукала вода.
А няма защита, която да предпази мотора от повреда, когато засмуче вода както си трябва.
При дизела ефектите са по-неприятни поради по-високото налягане.
pansim - майстор
Колега, опита да се сгъсти вода в цилиндъра и на дизел и на бензин е еднакво неприятен :lol:
Та ...всички караме стари таралясници...няма какво да се лъжем.
И Опел и всички останали си имат своите силни и слаби страни.
Понеже съм сменил доста на брой автомобили, и все втора употреба ако изключим ЗАЗ 968М преди доста време, ще кажа,че е важно да се вземе добра кола на която не и е свършил ресурса., пък било то и хлОпел. :)
Другото е чешене на клавиатурата.
Имал съм и Опел, ЗАЗ, Москвич, Ситроен, Мицубиши...
Duke_BG - специалист
Ако намерите C16NZ със капачка на делкото си е най-добия избор, защото по-новите са с блок бубина която струва около 400 кинта.

иначе колегите са го казали C16NZ, C18, C20NE - това са коравите мотори с безпроблемно газифициране.

щом ще е с газово бягай от екотеците
ESPACE - майстор
Duke_BG написа:
Ако намерите C16NZ със капачка на делкото си е най-добия избор, защото по-новите са с блок бубина която струва около 400 кинта.

иначе колегите са го казали C16NZ, C18, C20NE - това са коравите мотори с безпроблемно газифициране.

щом ще е с газово бягай от екотеците
Да бе, 400 кинта. Служебната ми е Astra G с такава бобина, смених я преди 3 години и струваше 100-тина лв. Оригиналната беше Delphi и може и цифра да е била, аз сложих Mobiletron. Мотора е Ecotec X14XE 90коня и вече 40000км на газ без никакъв проблем. Не гори и масло :) Нищо им няма на запазените екотеци.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Избор на Опел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: