Ел. инструментите. Консумативи.
prascho - майстор
Иван, от личен опит на неспециалист съм забелязал, че колкото повече се чуди човек накрая винаги се спира на решение, което създава проблеми. Не му мисли много. Закупуването на машина /моторна, кола..../ е като при избора на жена, винаги има риск да попаднеш на дзвер. Колкото повече го мислиш, толкова повече ще изпаднеш в едни дребнави сметки на числа и изведнъж ще се превърнеш в роб на "покупката". В крайна сметка това е само един консуматив, който трябва да служи на теб, а не ти на него.

П.П. И аз не съм от хората, които взимат прибързани решения, но пък съм донякъде наивен и се доверявам на мнението на ползватели на машините. Ориентирах се към електрическа и не съжалявам /за моите цели в момента е чудесна/. Относно избора благодаря на колегите във форума, които ме насочиха.
Георги Иванов(алцек) - специалист
bigdragon написа:
dragozow написа:
Husqvarna не се продава в хипермаркети, само в специализирани и оторизирани магазини. .......
В Технополис Варна се продава Хускварна....

Здравейте! И в Русенския Технополис ги има.
iva6ki - специалист
че то ако става на въпрос и в монтанския има :-D
ама не бих препоръчал да си купи някой от там
dragozow - майстор
За всеки влак с има пътници. Един ми обясняваше преди няколко дена че идвал за литър масло, защото в Люлин било с 4 лв по-скъпо. Горивото и по поне 40 минути в посока не ги брои.
I_van - напреднал
prascho написа:
Иван, от личен опит на неспециалист съм забелязал, че колкото повече се чуди човек накрая винаги се спира на решение, което създава проблеми. Не му мисли много. Закупуването на машина /моторна, кола..../ е като при избора на жена, винаги има риск да попаднеш на дзвер. Колкото повече го мислиш, толкова повече ще изпаднеш в едни дребнави сметки на числа и изведнъж ще се превърнеш в роб на "покупката". В крайна сметка това е само един консуматив, който трябва да служи на теб, а не ти на него.

П.П. И аз не съм от хората, които взимат прибързани решения, но пък съм донякъде наивен и се доверявам на мнението на ползватели на машините. Ориентирах се към електрическа и не съжалявам /за моите цели в момента е чудесна/. Относно избора благодаря на колегите във форума, които ме насочиха.
Аз затова питам - за да се доверя на хората, ползващи дадения инструмент.
Но пък като давам пари искам да остана доволен, а не след 2 дни да ме е яд, че за 40-50-100лв повече е можело да купя нещо 5 пъти по-добро.
П.П. Какви са предимствата на коляновия вал от 3 части?
П.П.2. 135, 435 и 211 еднакви ли са като качество на използваните материали? Ремонтопригодност?
koveslav - майстор
Коляновия вал на двутактовите двигатели по принцип е съставен от три части.Те са две противотежести,изработени заедно със съответните лява и десни оси и така наречения "чоп"-средна свързваща част между двете противотежести. Върху "чопа" или да го наречем средната ос е ролковия лагер на биелата.Има ли други видове конструкции в някоя резачка? Сигурно пропускаме нещо! А,да! Колянов вал на две части има в на колегата Иванов стария бензинов тример,но май е неприложим в резачка.
пишман_майстор - майстор
Има кол.вал с един баланс и в резачка , дори в една моя кастрачка има . Долмар ПС 400
Прикачен файл:
долмар кол.вал.jpg
долмар кол.вал.jpg (32.17 KиБ) Видяна 2303 пъти
stan73 - майстор
Ехе, Закс-Долмар - немците не прощават, беше яка марка, но Макита ги "глътнаха" за съжаление.
Май от тия остана само поделението Закс, които сега правят качествени съединители за Ф1, ВеЕрЦе и тунинговане на някои коли...
koveslav - майстор
Благодаря,колега Майстор!На такава конструкция не бях попадал.Радвам се да науча нещо ново!В Щил,Партнер,Хуск,Трабант,Вартбург,а и в мотопедите и мотоциклетите,които съм отварял,не съм попадал на подобна конструкция.Тук се избягва пресовата сглобка на оста на биелния лагер с противотежестите. Но пък и биелния лагер става неремонтируем,т.е. няма как да смениш въпросната ос.
Между другото имам старо сътрудничество и приятелство с колега,който вече повече от 20 години се занимава специализирано с ремонт на колянови валове с дробинкови биелни лагери(иглени,ролкови и т.н.).Възстановява ги перфектно,включително и на многоцилиндрови и на високооборотни двигатели,като скутери,джетове,резачки и т.н.Ремонта си заслужава за стойностни машини,естествено.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: