Срещат се и в други двутактови двигатели,но само в такива които са с иглени лагери на буталния болт.Май ги слагат,когато игления лагер е с неметален сепаратор,нещо такова си спомням.
Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav
- майстор
3846 мнения в "Тема за резачките и моторните триони"
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
може ли да каже някой все пак който е ремонтирал такъв модел имали ги тия шайби в оригинален щил?
koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
themechanic написа:може ли да каже някой все пак който е ремонтирал такъв модел имали ги тия шайби в оригинален щил?Мисля,че ги няма в Щила,но това не променя задължително нещата при теб,колега.Сравни и размерите на биелите с оригинала,сравни и игления лагер.Колко е този луфт при оригинала и доколко се измества игления лагер там. Това,че сменяш буталото не означава,че можеш да ги изхвърлиш просто така.Ясно е,че ще работи двигателя и без тях,но колко време и ще има ли последствия-това е по-важния въпрос.
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
Събрах ги вбуталото лагер и дврте шайби, пилнах по малко буталото от двете страни и се офотми луфт около 0.3 мм, мисля че е достатъчно. Утре ще паля ако всичко е наред.
Ако не са достатъчни 3 десети да пилна още малко а?
Ако не са достатъчни 3 десети да пилна още малко а?
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
50 лева комплект цилиндър бутало и сегменти и биелен лагер и бутален болт естествено, иначе от тук оригинален 168 лева http://www.mina-parts.com/categories.ph ... D=3&page=3
аз обаче от тук взех оригинални сегменти за по 7,20 лева бройката, все пак те са най важния елемент от цялата група.
ще видя утре какъв ще е резултата и пак ще пиша, благодаря за пожеланието!!!
аз обаче от тук взех оригинални сегменти за по 7,20 лева бройката, все пак те са най важния елемент от цялата група.
ще видя утре какъв ще е резултата и пак ще пиша, благодаря за пожеланието!!!
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
да, запалих я, в началото малко се разочаовах,но постепенно почна да надига главата. този китаец имаше и други проблеми, карбуратора също беше с измъкнати бронзови втулки на жигльорите причинено от пренатягането им и се наложи и него да сменя и то с такъв за мс 250, защото има разлика поне външно м/у мс 230 и мс 250. естественно пак с китайски за 25 лв. имаше и един теч на масло от долу ако си наясно с модела има една тръбичка от резервоара за маслото към маслената помпа на която има о-пръстен който трябваше да сменя, а за да се смени трябва да се махни дръжката че иначе няма мазане на веригата. а и веригата и шината са ми чисто нови на oregon, но сега всичко е наред, вчера даже я севтосах, на комшията съборих и раздробих две изсъхнали ябълки. звукът започва все повече да наподобява на оригинален stihl. много лесно пали без човек да си дава зор при стартирането и поддържа стабилни обороти на празен ход във всякакво пространствено положение, все още има какво да се желае във високите но предполагам че ще се изчистят по нататък с течение на разработката. ако всичко мине добре до година ще прежаля 170 лв за оригинален комплект цилиндър, бутало и сегменти на мс 250. аз още сега мислех направо да сложа оригинала но все пак това го започнах като експеримент.
това е за сега, остава само да чакам как ще мине експеримента, ако има изненади ще пиша веднага!!!
това е за сега, остава само да чакам как ще мине експеримента, ако има изненади ще пиша веднага!!!
koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
Точно тези копия работят и в оригинал(без много подобрения),не че са нещо особено,но работят.За разлика от събратята си,копия на Каматсу-Зеноа,но произведени от пълни идиоти-цена,цена,но чак пък толкова.....При мен има една зарязана,копие на Щил 250.Разхлабил се единия болт,който държи двигателя към картера,започнала да тропа,но няма кой да спре.След него започнал да се разхлабва втори и картера вече зяпнал,но докато не отказала съвсем да пали са я тормозили.Въпреки всичко цилиндърчето и буталцето светят,коляновия вал и той е добре...Много ме учуди тази издръжливост въпреки бедната смес,която се е получавала.Иска само основни лагери и пак ще работи.Дано да ти е на късмет експеримента и да си избиеш много пъти вложените пари.Успех!
themechanic
- специалист
- Мнения: 97
а бе пари като че ли са кой знай колко, да сме живи и здрави!!!
Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!