Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Срещат се и в други двутактови двигатели,но само в такива които са с иглени лагери на буталния болт.Май ги слагат,когато игления лагер е с неметален сепаратор,нещо такова си спомням.
themechanic - специалист
може ли да каже някой все пак който е ремонтирал такъв модел имали ги тия шайби в оригинален щил?
koveslav - майстор
themechanic написа:
може ли да каже някой все пак който е ремонтирал такъв модел имали ги тия шайби в оригинален щил?
Мисля,че ги няма в Щила,но това не променя задължително нещата при теб,колега.Сравни и размерите на биелите с оригинала,сравни и игления лагер.Колко е този луфт при оригинала и доколко се измества игления лагер там. Това,че сменяш буталото не означава,че можеш да ги изхвърлиш просто така.Ясно е,че ще работи двигателя и без тях,но колко време и ще има ли последствия-това е по-важния въпрос.
themechanic - специалист
Събрах ги вбуталото лагер и дврте шайби, пилнах по малко буталото от двете страни и се офотми луфт около 0.3 мм, мисля че е достатъчно. Утре ще паля ако всичко е наред.
Ако не са достатъчни 3 десети да пилна още малко а?
koveslav - майстор
Перфектен си. Късмет с тунинга! Колко ти излезе цилиндъра и буталото?
themechanic - специалист
50 лева комплект цилиндър бутало и сегменти и биелен лагер и бутален болт естествено, иначе от тук оригинален 168 лева http://www.mina-parts.com/categories.ph ... D=3&page=3
аз обаче от тук взех оригинални сегменти за по 7,20 лева бройката, все пак те са най важния елемент от цялата група.
ще видя утре какъв ще е резултата и пак ще пиша, благодаря за пожеланието!!!
koveslav - майстор
Колега,запали ли тунинг машината?
themechanic - специалист
да, запалих я, в началото малко се разочаовах,но постепенно почна да надига главата. този китаец имаше и други проблеми, карбуратора също беше с измъкнати бронзови втулки на жигльорите причинено от пренатягането им и се наложи и него да сменя и то с такъв за мс 250, защото има разлика поне външно м/у мс 230 и мс 250. естественно пак с китайски за 25 лв. имаше и един теч на масло от долу ако си наясно с модела има една тръбичка от резервоара за маслото към маслената помпа на която има о-пръстен който трябваше да сменя, а за да се смени трябва да се махни дръжката че иначе няма мазане на веригата. а и веригата и шината са ми чисто нови на oregon, но сега всичко е наред, вчера даже я севтосах, на комшията съборих и раздробих две изсъхнали ябълки. звукът започва все повече да наподобява на оригинален stihl. много лесно пали без човек да си дава зор при стартирането и поддържа стабилни обороти на празен ход във всякакво пространствено положение, все още има какво да се желае във високите но предполагам че ще се изчистят по нататък с течение на разработката. ако всичко мине добре до година ще прежаля 170 лв за оригинален комплект цилиндър, бутало и сегменти на мс 250. аз още сега мислех направо да сложа оригинала но все пак това го започнах като експеримент.
това е за сега, остава само да чакам как ще мине експеримента, ако има изненади ще пиша веднага!!!
koveslav - майстор
Точно тези копия работят и в оригинал(без много подобрения),не че са нещо особено,но работят.За разлика от събратята си,копия на Каматсу-Зеноа,но произведени от пълни идиоти-цена,цена,но чак пък толкова.....При мен има една зарязана,копие на Щил 250.Разхлабил се единия болт,който държи двигателя към картера,започнала да тропа,но няма кой да спре.След него започнал да се разхлабва втори и картера вече зяпнал,но докато не отказала съвсем да пали са я тормозили.Въпреки всичко цилиндърчето и буталцето светят,коляновия вал и той е добре...Много ме учуди тази издръжливост въпреки бедната смес,която се е получавала.Иска само основни лагери и пак ще работи.Дано да ти е на късмет експеримента и да си избиеш много пъти вложените пари.Успех!
themechanic - специалист
а бе пари като че ли са кой знай колко, да сме живи и здрави!!!

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: