Рових да видя къде са пробките, имам 2-3 книжки за Астра(на РС),но не успях да изровя нищо....
Ако не те мързи, погледни дали на челото на скоростната има една голяма глава шестограмна, за ключ поне 36-42...
На Кадет (надявам се и на Астра) феродовия диск се сменя без да се сваля скоростната,а се издърпва първичния вал през отвора, който затваря тая голяма пробка/гайка,а от долу на кожуха на маховика има люк..
Та през тая пробка се долива маслото,а за проверка , има в задната част пробка,която е горе долу на нивото на тая голямата, та по принцип се гледа нивото да е на долния ръб на тая голямата пробка...
В ремонтната книга за Кадет пише,че маслото е за целия пробег на ф'томобиля, така,че ако има нужда долей , маслото е ЕП80, предполагам,че и 90 ще стане.
Не каза защо се налага тази процедура, имаше теч или просто някой ти е казал,че трябва да смениш маслото
Ако не те мързи, погледни дали на челото на скоростната има една голяма глава шестограмна, за ключ поне 36-42...
На Кадет (надявам се и на Астра) феродовия диск се сменя без да се сваля скоростната,а се издърпва първичния вал през отвора, който затваря тая голяма пробка/гайка,а от долу на кожуха на маховика има люк..
Та през тая пробка се долива маслото,а за проверка , има в задната част пробка,която е горе долу на нивото на тая голямата, та по принцип се гледа нивото да е на долния ръб на тая голямата пробка...
В ремонтната книга за Кадет пише,че маслото е за целия пробег на ф'томобиля, така,че ако има нужда долей , маслото е ЕП80, предполагам,че и 90 ще стане.
Не каза защо се налага тази процедура, имаше теч или просто някой ти е казал,че трябва да смениш маслото
