• 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 1144
Нека намерим най-тънките цени.
svetliopi44 - Чирак...
Разгледаи го ... тези които аз гледах бяха с крива плоча отдолу. По-точно плочата не е перпедикулярно на ножа.
При теб може и всичко да е наред.
lov - майстор
vasko9999 написа:
.В кой друг магазин можеш да върнеш нещо без никакво обяснение и без проблеми, дори и след седмица ,само с касовата бележка-просто защото не ти харесва?Не ме разбирай погрешно не искам да се заяждам просто така стоят нещата.Иначе с този техен телефон си е празна работа,вече два пъти ги хващам да ме лъжат че бройките били изчерпани-първият път с големия ъглошлайф,после с компресора.И в двата случая ги имаше в въпросният магазин-вярно последни бройки но ги имаше.Та моя съвет е ВЪОБЩЕ НЕ ИМ ЗВЪНЕТЕ,просто разчитате на късмета си. Относно въпросния шмиргел аз също го взимах(то да беше само той -вече жена ми от вкъщи ще ме изгони с тези машинарий от лидл,не се минава седмица без нещо да се купи)както са писали по нагоре колегите е добър за парите си и НЕ съжалявам че го взех НО си има половин-един час(първоначални) настройки по самия шмиргел още повече по лентовия шлайф и лед това всичко е точно.Взех и зегето-мнението ми е както за шмиргела-добро за парите си-при него просто запилвате леко единия зъб на фиксатора за нулевия градус на петата(стой леко накриво) като я огледате добре ще видите точно кой и всичко се оправя.Ако лазера не ви сочи правилно се регулира(на ляво и на дясно) от два срещуположни по-малки винта(от едната страна е само един винт-по това ще го познаете),но настрийката е малко пипкава.Накрая искам да изкажа добро мнение за светодиодната лупа която направо доста ме учуди когато я сглобих-масивна и здрава изработка на елементите,а най-ми хареса когато светнах двата светодиода :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Е то защото така сме свикнали и е първата верига която е почнала да работи както всички останали по света. Всъщност аз не съм имал проблеми и с други вериги да върна нещо просто малко хора знаят че това е възможно и не са си търсели правата.
Това че си трябват настройки за да работи както трябва си е нещо нормално. Все пак това са хоби машинки и цената съответно им е такава. Но за малки ремонти и в гаража напълно доволно.
stan73 - майстор
Всъщност и Кауфланд работят така с гаранциите - също са по 3 години и също си ги уважават (но пък и доколкото знам шапката с Лидл е обща (в смисъл на 2 сестри са, баща им им ги завещал...) Така трябва да бъде, те в белият свят са им ясни нещата. Когато човек е сигурен в търговецът, че гаранцията е прилично голяма и най-вече, че ще бъде уважена, харчи там с по-голяма охота. Та тези двете вериги като ми се е налагало да си ползвам гаранцията - винаги са ми я уважавали и затова си пазаря спокойно от тях. Но не така например стоят нещата с Технополис - 2 пъти ми се наложи да си ползвам гаранцията там за уж сериозни неща (едното даже се оказа с производствен дефект и го занесох в магазина още на другия ден, но ми отказаха подмяна, а камо ли и връщане на парите...) разиграваха ме за него няколко часа, а за другото нещо цял месец. Та от тях вече никога нищо няма да си купя ! (това стана преди доста години,тогава ЗЗП не беше още в силата си)
Chefo77 - майстор
Стънка, не че защитавам ТП като верига (макар от тях лошо не съм видял), но в ЗЗП си пише ясно какво и кога може да искаш. Това, че не са ти одобрили някакви твои очаквания не е повод да хулиш някого. 2 пъти съм ползвал техните рекламации, никакви грижи. Аз пък разбирам гаранциите на Кауфланд с директната смяна с "ако мине". Нашите си взеха ТВ оттам, е по-голяма глупост не бях чувал - ако стане нещо с ТВ-то, ти връщат парите! Това какво е - не е ли "Ако всичко е наред, ОК, ако не - не мина, прецакахме се".

Пък ти като искаш, не ходи в ТП, ходи в ТМ, където имам чувството че са подбирани по незаинтересованост, неосведоменост, некомпетентност и никакво желание за помощ на клиента (с малки изключения) и научаване на стоките. Защото не може мацката да я търся, за да ми обърне внимание (защото явно уморена, се е подпряла на бюрото и не вижда единствените клиенти, които се въртят покрай прахосмукачките), след което АЗ трябва да И обяснявам какво, аджеба, е Екобокс и че навсякъде по света освен в ТМ казват на контейнера така, след което да ми "дава информация", която чете от табелата (мога да я прочета сам, чета от 4 годишна възраст според нашите) и нищо повече - "Хепа колко е филтъра" - "Ами не знам" - това е прахосмукачка за 400 лева, как няма да се поинтересуваш как да я продадеш!?!? Там беше и оня баро, който ми обясняваше, че вместо да давам 2 бона за Миеле, което щяло да се повреди след 2 години, да дам 900 за АЕГ и след 2 години да дам още 900 ... Там беше и оная, дето изобщо не знаеше, че имат филтриращи кани на Електролукс, съответно нищо не знаеше за тях; там беше и оня, който блъскаше вратите на печките и фритюрниците ... Да продължавам ли? По-зле от ТМ са само Зора, те пък направо са смешници ...
Извинявам се за офф-а.

Днес минах през Лидл - зеленчукова борса, взех си нощна лампа :)
Има 1 генератор, 2 пневматични къртача на 30 лева и на корем - зарядни устройства за акумулатор и мини компресори. Малко шкурки за ексцентър също има. Има и Т.Х. Милде 30 броя за 15 лева :lol: :lol: :lol:
stan73 - майстор
Яко...
Обаче пък от друга страна в ТМ ми се наложи да ползвам гаранцията веднъж и на мое бивше гадже също веднъж. Нямаше проблем, оправиха ни уредите и не са се повреждали пак. Но одисеята ми в ТП беше сериозна и не е само заради какакви си мои очаквания. Бях я описал тогава подробно във форума на Хардуер БГ (и колегите ме подкрепиха, като разбраха какво се случило).
Намерих темата:http://hardwarebg.com/forum/showthread. ... highlight=

А ето и описанието (за който няма достъп до там):
"Ето и обяснението (вчера нямах време да го напиша, че са ме заринали с работа).

Първо да Ви се извиня за дългото четене, което Ви предстои...
Първото беше бизнес телефон (GE) с хиляди екстри, памети, външно захранване и огромен дисплей, който се виждаше бледо даже и на най-голямата степен на контраст, още на другият ден го занесох да го върна и ме мотаха над час (знаете, че по закона на потребителя мога да го върна до 3 дни без проблеми - но не и там !!!) като ми обясняваха, че нищо му няма и т.н. Сравнявахме го с другите - но нито един не се виждаше толкова зле (не искаха и да чуят да ми върнат парите, аз исках все-пак да имам такъв телефон, но не - не дават, след уговорки с кого ли не, вкл. шефа и на отделът им и шефа на Технополис - Варна "благоволиха" да ми го сменят с друг, но забележете без гаранция - поставете се на мое място, купувам нещо от там уж сериозно, от сериозна марка - оказва се с производствен дефект и след сумати и уговорки те не ми връщат парите (отишъл съм там още на другият ден - веднага след установяването на дефекта) и едва се навиват да ми го заменят с друг и то без гаранция, ами ако му стане нещо по-сериозно ? !). До него момент още не знаех, че и сервизът им не струва, така, че си тръгнах със същият екземпляр. Слава-богу поне друг дефект не му се появи досега (е два-три пъти заби (това не ме притеснява толкова), но иначе си работи), едва се вижда, но както и да е.
Одисеята продължава: Това явно не беше достатъчно да ме откаже, та от там си купих и микровълнова печка (Haier), след голяма хвалба от страна на продавач-консултантите. Както и да е взех я, радвах и се месец-два и после, както си я ползвах (беше включена само на 2 минути) - стъклената чиния с която върви печката и без която печката става неизползваема, се взриви вътре (явно е имало някакви напрежения в стъклото), като при това изкара акъла на мен и на майка ми в кухнята (тогава бяхме там с нея). След това носих и в Технополис - Варна и в сервизът им парчетата от чинията, самата печка с оригиналната опаковка и пак след хиляда въртели, ядове и срещи с шефовете (които изобщо не ми помогнаха) - не ми дадоха друга чиния за печката. Имаше изцепки от тяхна страна, че съм я бил изтървал, или че чинията била аксесоар към печката (в гаранционната карта пише, че гаранцията не важи за стъклени и пластмасови детайли по външната страна на печката и аксесоари (допълнителни) - стъклената чиния определено трябва да стои вътре в печката и определено не е допълнителен детайл, понеже без нея печката не може да функционира, и други такива (А тя гръмна вътре по-време на работа !). Даже я пращаха до София за експертиза, понеже аз лесно не се отказвам (в това време аз съм без печка (почти месец), разходи за телефони и транспорт и т.н.). Върнаха я от София, бяха я загубили, едва я намериха - тук (от София казват пратихме я, тука казват не сме я получили, камионът не е разтоварвал на друго място). В крайна сметка я намериха след много ядове и загуба на време - отново ! Заключението от дълго чаканата експертиза бе - на печката нищо и няма и няма за вас чиния (един вид "Да го духат бедните" (е това не го казаха, но се подразбираше)) ! Или ако било станало в до 3 дни от закупуването на печката можело да ми я заменят или да ми върнат парите (тогава припомних на шефа на Технополис - Варна за случката с телефона и 3-те дни и той скромно си замълча и наведе глава). Ако сме искали чиния - да сме си купили от тях за към 30 (тридесет) лв., и освен това да почакаме за нея още от 2 седмици до месец ! Определено не си купих от там чинията, купих я от Пикадили за 8 или 9 лв (още е здрава).
Когато се получи това с моята печка се почувствах супер гадно, защото я бях препоръчал вече на един от няколкото ми най-големи приятели, та той си купи от същата марка, но от друг модел (цяло щастие е, че още няма проблеми с нея).
Други наши познати си купуват от там пак микровълнова (мисля, че беше LG) - първо не искат да им я пробват, следва скандал, след това си я носят в тях, чакат малко (както си трябва), включват я и малко след това тя гърми (изкарва им акъла) и после пак скандали.
Интересно отношение към клиента, не мислите ли ?
От Метро - Варна например пазаря често и много, вярно и от там се е случвало понякога нещо като купя да се счупи, но определено никога не съм имал проблем с гаранцията - или ми го заменят или връщат парите и то без ядове и скандали (е не точно връщане в истинският смисъл на думата, но ти издават нещо като полуваучер-полуфактура (не се сещам в момента как точно му казваха) - да си купиш нещо от тях на същата стойност (или по-голяма с доплащане) до 6 месеца от датата на издаване - мен това ме устройва) ! Евала на такива търговци (затова и ще продължавам да си пазаря от там) !
От Техномаркет Европа - Варна също съм пазарил, но засега по-малко и още нищо не се е счупило, та засега още нямам наблюдения за сервизът и отношението им."
пишман_майстор - майстор
:shock: направо се чудя как си се сдържал , аз хем спокойна натура , с висок праг на раздразнимост ...щях да превъртя и :axe: някого . Келеши ...никога няма се научат да работят за клиента . Имам купени неща от тях , но слава богу не се налагало да опирам до гаранционен сервиз до днес , та не знаех че са такива ....малки душици :!:
stan73 - майстор
Не мога да проумея такова отношение на търговец, който би трябвало да е сериозен и да си държи на реномето. За всеки недоволен клиент може да загуби поне 10 или 100 други, а за всеки доволен - може да спечели доста нови...
Извинявайте пак за относителният офтопик, но натам се отплеснаха нещата.
brum - майстор
Като стане така - ескалирайте към шефовете им. Ако не стане - към техните шефове. И тъй нагоре по веригата :) .

Малко офтопик е, ама за гаранции става дума - носачи на кола с 3 години гаранция от производителят. На 1та година дадоха фира част от тях и тук не ми признаха никаква гаранция. Обаче си писах с производителят в германия и след 3 седмици имах нови носачи. Та пример в който ескалирането помага :) .
stan73 - майстор
Е аз по-горе писах - тогава говорих даже и с шефовете на ТП Варна, но и те ме разиграваха даже. Аз за мен съм си решил - никога повече нищо от там ! Лошото е, че и Практикер БГ вече е техен, та който ял - пил... То и без това вече няма да има Бъджет там, заменят го с две други марки, които не са му на нивото (жалко, имаше яки попадения от време на време...).
А относно проблеми с авточасти - сменяха ми водна помпа преди около 2 г. (уж много качествена преди около 10000 км (а при моят мотор тя играе и ролята на ролка)), та скоро при основният ремонт се оказа, че тя е в не добро състояние и ми препоръчаха пак да я сменя, но казаха, че гаранцията е изтекла... (но нямах възможност тогава и с това да се занимавам)
profesionalist_wood - майстор
Четете бе народе :-D ,,Карфур,, и ,,Пикадили,, се обединяват ,предполагам новото име ще е Пикафур :-D
Истината е че невзрачния Лидъл ги направи жалки, какво ли ще е ако дойдат другите конкурентни на лидъл немски вериги с още по-качествени стоки...?
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 1144

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: