• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
arkadas - напреднал
а има ли как в този случай проблемът да е в релето, въпреки че и него го разглобих и нямаше признаци за дефект???? :-?
Усещам, че проблемът започва да надхвърля моите компетенции, така че вече въпросът ми е някой може ли да ме ориентира към доказан специалист?
valentino76bs - майстор
arkadas написа:
а има ли как в този случай проблемът да е в релето, въпреки че и него го разглобих и нямаше признаци за дефект???? :-?
Усещам, че проблемът започва да надхвърля моите компетенции, така че вече въпросът ми е някой може ли да ме ориентира към доказан специалист?
Вземи от някоя морга/резисторния блок/ и пробвай на място и ще си сигурен!
todortv - майстор
Подай му директно с кабел маса.
inspo - майстор
На една аскона и беше клеясала масата на парното и като го пуснеш тръгваха чистачките :-D
valentino76bs - майстор
Прикачен файл:
l.JPG
Тука нещо не ми е ясна тая схема или аз нещо недовиждам.Предполагам ограденото е първа степен,като първа втора и трета минават през съпротивления и Т.З. ,а 4-та е директно.При първо положение на схемата включва HIGH,обаче първа как се включва.Може би тези двата блока 8140 и 8341 пускат първата степен.
arkadas - напреднал
Благодаря на всички за мненията и съветите. Благодарение на вас днес вече имах резултат. Подадох нова маса на ключа, регулиращ степените на вентилатора и всичко работеше ок. Оказа се слаба маса, която не знам как точно да локализирам. Предполагам, че има някакви точки някъде по купето за маса.
ivanovbg - майстор
Дядо Йовков отдавна е казал как - По жицата... :wink:

Масата отива до точка 5. :partyman:

Прикачен файл

untitled.JPG
untitled.JPG (28.26 KиБ) Видяна 2110 пъти
kozl - майстор
Аз ли си мисля, че най-слабата степен се задейства от модула А43 през F17 - 7,5A?
Като гледам схемата, релето К28 в крайно ляво положение, няма какво да го включи за да се да се захрани вентилатора през предпазителя F3 - 40А.
Интересно как се е оправил проблема с масата на превключвателя, като при най-слабата скорост според схемата, тая маса изобщо не е необходима, тя е разкачена.
По-Вероятно е да е било от масата на А43, като е шашкала модула и той е включвал вентилатора в най-слабата степен. В момента, който е завъртян превключвателя модула се шунтира от превключвателя и релето К28, а вентилатора е в режим ръчно у-ние.
  • 1
  • 2

Тема "Сложен проблем за доказани експерти" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: