Ел. инструментите. Консумативи.
koveslav - майстор
Режеш с китайчето 4 куб. с 1.5л-това е почти 380гр на кубик както ти казах и аз.С моя Партнер падам под 200гр на кубик.Всичко ти е най-вече от цилиндъра,може да се премери,сравни и докаже.Но дори и да купиш оригинален такъв,а той само по размери ще е оригинален за 170лв,нищо друго в това китайче няма да издържи на напъна,ако ревне истински с мощността и оборотите на 250.Нито колянов вал,нито картер като материал,нито съединител.Дори пластмасовата основа,в която ляга двигателя няма нужната здравина.Закрепи я в китайския и вид да ти върши работа и не се връзвай да се бориш чак толкова много с китайската техническа мисъл.
При четиритактовия двигател пълненето,издухването и от там и максималните обороти и мощността се определят от диаметъра на всмукателния и изпускателен тракт и клапаните,а при двутактовия-от диаметъра на всмукателния и изпускателен отвори и преливните канали. При четиритактовия началото и продължителността на различните фази се определя от гърбиците на разпределителния вал,а при двутактовия всичко зависи от разположението на описаните отвори,спрямо хода на буталото.Цилиндрите им според мен само на външен вид си приличат с оригинала-поне аз така мисля.
Всъщност,ще се опитам да ти помогна-нали ти казах,че имам при мен "оригинално" китайче 250.Ще ти премеря хода на коляновия вал сега в събота или в неделя,за да видиш дали има разлика с твоя.Ще ти направя и снимки,ако ти трябва нещо друго за сравнение- кажи,преди да си се вкарал в несигурни разходи.
themechanic - специалист
Ето ти линка koveslav на дистрибуторите на резервни части за моторни триони http://www.mina-parts.com/categories.ph ... D=3&page=3
Можеш да им звъннеш и да ги питаш дали частите които продават са оригинални. Естествено че ако отидеш при представител на stihl, то този комплект ще струва най малко 250 лв и те ще те убеждават на дълго и на широко че от никъде другаде не можеш да си намериш оригинални части. 80% от печалбата на тия представители е от огромната комисионна от продажбата на резервни части и стоки, но това е друга тема на разговор.
А сега по същество: имам чувството че спорим за едно и също нещо. Аз казвам че има разлика във хода на буталото между двата модела и ти се мъчиш да ме убедиш в същото. И докато имам такива съмнения естествено че няма да се набутвам за оригинален комплект, защото ако има разлика то и си оригиналния ефекта ще е същия. Въпроса е ако се види че наистина има разлика м/у двата модела в ходовете им,какво да се предприеме, очевидно че в това състояние машината не върши работа поради липса на мощност.
И от тук вариантите са за мен поне три: първи-или да се смени коляновия вал с такъв от реплика на мс 250, втория-или да се сложи цилиндър от реплика на мс 230 и третия- най радикалния, да се изхвърли както е в този вид самата машина???
Всичко това разбира се ако се докаже че има разлика в двата хода на буталото. А ако няма разлика, то загубата на мощност ще трябва да се търси на друго място.
А по въпроса дали щяло да издържи пластмасата, картера и т.н. то нека първо дойде мощността а пък тогава ще му мисля как да я обуздая, нека долу-горе да си имам не както оригиналния мс 250 (3 к.с.), но поне 2 пак е достатъчно, защото сега според мен дали има и една конска сила.
Не беше споменавал че има при теб китаец мс 250 но ще се радвам на помощта ти по въпроса!!!
koveslav - майстор
Ето и обещаната информация.Направих замерванията по следния начин-превъртам коляновото валче в ГМТ и с дълбокомера на шублера замервам разстоянието от равнината на която ляга картера до полата на буталото.Същото го повтарям и в другата мъртва точка.Резултатите са 55мм и 28 мм.Не се замерва абсолютно точно,защото шублера ляга под наклон,но хода е около 27мм както се вижда плюс-минус някоя десета.Специално проверих и другата информация-в долна мъртва точка буталото слиза точно до долния ръб на изпускателния прозорец и дори челото му не се вижда над него.Ако твоето бутало не слиза до долу-хода ти е по-малък,ако слиза чувствително по-надолу от ръба,хода е по-голям.Дано съм ти бил полезен.Машината от която ти меря е Stihl 250,реплика с много близък до оригиналния етикет-от най опасните и трудноразличими ментета.
Между другото сега се сещам,че рекламата на 230 едно време беше,че е с "професионален колянов вал".Всъщност истината беше,че е с вал от по-големия модел,т.е. от 250.Т.е. би трябвало вала да ти е същия като параметри с 250. Ако ти трябва друга информация,питай.
От Мина Партс пазарувам онлайн от доста време,много добре познавам и фирмата и сайта им.Те продават неоригинални италиански и мисля тайвански цилиндри и бутала,т.е. това е добро качество като резервни части,но не са цилиндрите за първично вграждане.Истински оригинален цилиндър и бутало,предполагам ще е с доста по-висока цена от 170лв. Току-що се сетих за още един адрес http://rezervni-chasti.com/stihl_spare_ ... 0_cylinder гледай в падащото меню,има избор на квалитети,оригинала излиза 260лв както ти казах,а Тайван е 180....

Прикачен файл

Photo0373.jpg

Прикачен файл

Photo0371.jpg

Прикачен файл

Photo0370.jpg
themechanic - специалист
Безспорно информацията ти е много ценна, в такъв случай май ще излезе че двата модела са с един и същ вал. Защото всички сайтове които предлагат части за stihl винаги предлагат един вал, или за мс 23 или за мс 25 но никога и за двата модела едновременно, както да речем за цилиндър и бутало, от тях винаги има и за двата модела. http://www.amazon.com/Chainsaw-STIHL-En ... B005ZMQ5YI
Ако се окаже че вала е един и същ и за двата модела, т.е. че и хода на буталото е един и същ, тогава къде трябва да търся проблема за загубата на мощност?
Аз днес ще проверя до къде слиза буталото на изпускателния прозорец, но все си мисля че ще е наравно с долния ръб на на прозореца!
koveslav - майстор
Аз наистина смятам,че проблема мощност е от разликата в цилиндрите.Скопили са я за да издържа що годе.Грабвай китайския цилиндър в ръка и иди в някой голям сревиз,с налични части.Ако трябва почерпи ги и хващаш шублера и сравняваш отвор по отвор и размер по рзмер.Сигурен съм че ще има разлика.Братовчед ми има такова кит.250 и му я поддържам-ами няма мощност още от нова и това е.Не отказва да пали и работи,но тягата и е умряла работа. Няма нищо общо с оригинала.Хората с оригинално 250 дори и в гората влизат(претоварват ги,имам впредвид) и пак ги кара с години....
themechanic - специалист
Колега koveslav при мен обаче буталото слиза до края на втория канал на сегмента
https://www.youtube.com/watch?v=2-V3aq1qaGE
https://www.youtube.com/watch?v=vxV7EaTuKag
мисля че с вижда от клиповете, фактически над прозореца остава да стърчи частта на буталото от втория канал нагоре, ти сигурен ли си че при теб е наравно с долната част на прозореца. Ако е така то образно излиза че биелата на мс 230 е по къса от 250 и т.е. както не достига ДМТ така и и ГМТ и се получава един мини ход на буталото което е вече сериозна предпоставка за малка мощност според мен де, не знам ти на какво мнение си?
Виж и си кажи мнението като специалист!
kuger - майстор
Извинявам се, че се намесвам в разговора ви.
Това, че на 230 биелата е с по-къс ход означава преди всичко по-слаба компресия и по-малък работен обем. От там идва и "никаквата" мощност.
Биелата не е по-къса, проблема идва от коляновия вал.
koveslav - майстор
Хода зависи изцяло от разстоянието между центровете на основната ос на коляновия вал и центъра на оста на биелния лагер,а не от дължината на биелата.Т.е.-това е радиуса на кръга който описва биелния лагер при движението си.Дължината на биелата се прави такава,че полата на буталото да не опира в противотежестите в долна мъртва точка.За испускателния прозорец и буталото съм сигурен,на всеки нормален двутактов двигател това трябва е така-да се отваря напълно.Иначе няма смисъл от този голям диаметър на аспуха,и без това проблемите на цилиндрите на двутактовите винаги стават около прозорците.Ще се пробвам да ти направя снимки,макар че в долна мъртва точка само опипвайки с пръст можеш да разбереш дали са на едно ниво,защото просто нищо от буталото не се вижда в прозореца.
Продължавам в същия пост- в името на истината пак проверих докъде слиза буталото,точно както ти казах е,скрива се напълно.Същото е положението и със всмукателния прозорец-качвайки се нагоре,буталото напълно се скрива над ръба му.
Клиповете ти не мога да ги отворя,пише че е личен или частен клип,нещо такова беше.....
Фитилчо - майстор
пишман_майстор написа:
themechanic написа:
По-добре кач. и дърта машина , отколкото главоболене с ...ментак.
:prayer: :prayer: :prayer:

Братята :partyman:

Изображение
kuger - майстор
Що, не ли кеф да си събереш сам машинка, особено ако имаш базата?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: