• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
ZEDYCUS - майстор
За Пасат Б3- Б4 гласувам с две ръце(пристрастен съм :-D ), но внимавайте с дизел 1.9, ТД 75 коня, въпреки че моя изкара 5 години, преди 3 седмици блокира двигателя заради скъсан болт на ангренажа, проблемна е и шпонката там. (сега се разпродава на части :cool: )Карал съм по 350-400кг плоскости в града и не само. Един път 50 итонга 10х25х60 плюс 2 торби лепило и две рула воалит на 110км в Родопите.
Взех пак Пасат б4, но с по новия двигател 1Z 90коня. Скъсах му паяжините с 550 км преход тия дни, даде екстра разход 25л нафта. :-D :partyman:
l_bonev - специалист
Много ми е интересно колегата hidrazin каква кола кара. Най вероятно е автомобила на автомобилите VW :? Човека искал да товари много тежко, че да си купи камион тогава. За толково пари ,какво очаквате.
swissmad - специалист
+1 за Пасат Б4.Имам го от близо 10 год. и колкото и да го товариш все има място за още малко :-D .Карал съм и много тежки работи без проблеми на големи разтояния.Когато си на риба можеш спокойно да спиш отзад след като пуснеш задните облегалки-разтоянието е около 1,80м. равен под.Лошото е че вече много "остаря"-1995 г. е производство,но засега е с минимални разходи-основно сменям масло на 10-13 хил. км..А новите модели Пасат-и с алуминиевите носачи и щанги са по-скъпи за подръжка.

ПП. Последния път за който се сещам закарах от София до Карлово по подбалканския път двукрилен гардероб с надстройка,две ъглови легла с ракла,две нощни шкафчета 3 кашона с книги и 2 матрака за ъгловите +двама човека наведнъж.
aiako - специалист
http://www.cars.bg/c935695
Нещо такова ще да е ... X16XEL, чета че бута по 1-2 литра масло на смяна ,но пълен кеф няма. Пасатите са по 2200 нормалните, по 3000 хубавите, много са ми...
hidrazin - майстор
Лееееко съм притеснен от тази обява.
Нов газов инжекцион - около 500 и нагоре пари.
Нови бутала комплект - 350 лв (поне).
Шлайфане на блок и глава - 100-тина лева.
Гарнитура глава и капак клапани - 50-тина лева.
Основни и биелни лагери - 100-150 лева.
Съединител и жило - едно поне 150 лева.
Ролки и ангренажен ремък - около 150 лева.
Шлайфане колянов вал - 100-тина лева.
Разните му там гарнитури на картер, семеринги ... не ги смятам. Че и лети джанти.
Да не се окаже че е събран само колкото да се продаде??? Щото като гледам къде е правен "основния" ремонт на пода някъде си ...
:partyman:
dyaneff - майстор
Много странна обява За ремонта е дал повече пари отколкото я продава
hidrazin - майстор
Е ами и на мен ми е странна. То само газовата, съединителя и гарнитурите отиват на над половината от цената, дори и да приемем че за шлайфане на блок, глава и вал не е давал пари. Може да му ги е правил някой приятел. :?
По-скоро си мисля че "основен ремонт" се е състоял в смяна на гарнитурата на главата и евентуално сегменти. Само едно закърпване за да се продаде.
Правил съм основен ремонт на Астра и знам горе-долу колко излиза. Говоря за истински основен ремонт - с нови клапани, водачи за клапани и пружини...
От двигателя остава само "кожата" и валовете след ревизия и шлайф. :-D
:partyman:
Chefo77 - майстор
Може "основният ремонт" да започва с отваряне на елемент 710, преминава през наливане на химия от тубичка и завършва със затваряне на елемент 710. :wink:
hidrazin - майстор
Къф е тоя 710 бре? :shock: Спи ми се и не мое да мислим. Капачка за масло?:?
:partyman:
kuger - майстор
hidrazin написа:
Къф е тоя 710 бре? :shock: Спи ми се и не мое да мислим. Капачка за масло?:?
:partyman:
Позна :-D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Тема "Избор на комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: