• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
Chefo77 написа:
По-добре виж какво включва гаранцията, че брата 3 пъти вкарва Логана в гаранционен сервиз и 3 пъти му отказаха ... Носач, 2 пъти дюзи и веднъж помпа. За 50-ина 000 км. Да ти сера на гаранцията - дюзите и помпата не били част от двигателя!!!!!
Чефо,не знаех че тия хубостници от сервиза са дефинирали в смисъл,че дюзите и помпата не са част от двигателя ? :?
Ми по тая логика гаранцията не покрива нищо,само стои като украса и е като повод за дране с по-високи цени с консумативите. Ми по-добре е да си платя наведнъж и да си избера обикновената застраховка ГО без автокаско и да си я карам в сервиз при приятели м? Или да я пазя в гараж за 2-3 години докато мине гаранцията по време на изплащането,тъкмо да не я блъсна някъде и да стане тотал щета и да си имам разправии после.
Chefo77 - майстор
Нямам никаква идея какво са дефинирали, но снахата не е човек, който си оставя коня в реката. За да не тръгне да ги гърби, а да плати 2 пъти дюзи и веднъж помпа, значи има нещо законово :(
ditronix - специалист
profesionalist_wood написа:
Chefo77 написа:
По-добре виж какво включва гаранцията, че брата 3 пъти вкарва Логана в гаранционен сервиз и 3 пъти му отказаха ... Носач, 2 пъти дюзи и веднъж помпа. За 50-ина 000 км. Да ти сера на гаранцията - дюзите и помпата не били част от двигателя!!!!!
Чефо,не знаех че тия хубостници от сервиза са дефинирали в смисъл,че дюзите и помпата не са част от двигателя ? :?
Ми по тая логика гаранцията не покрива нищо,само стои като украса и е като повод за дране с по-високи цени с консумативите. Ми по-добре е да си платя наведнъж и да си избера обикновената застраховка ГО без автокаско и да си я карам в сервиз при приятели м? Или да я пазя в гараж за 2-3 години докато мине гаранцията по време на изплащането,тъкмо да не я блъсна някъде и да стане тотал щета и да си имам разправии после.
Струва ми се че бъркаш гаранцията с КАСКО-то. А те нямат нищо общо. Гаранцията си идва с колата по презумпция. КАСКО правиш ако искаш, но при условие че колата не е взета на лизинг/духинг. Когато се поръчва колата се внимава и се пита за всичко. Особено за гаранциите-какво включват и има ли изключения от общите положения. Защото на мен ми казаха че за ходовата част била ограничена заради калпавите пътища. Контрирах, че ще карам колата само по магистрали и казах че няма да я взема и се направи корекция в договора. За помпата и дюзите- ако се прецени, че са повредени вследствие на лошо гориво- да, отпада гаранцията. Затова аз пазех една камара бонове дето съм зареждал тук и там, така ме посъветва един познат. Та в този смисъл е важно и от де се купува колата и после в кой сервиз се кара. Например на мен ми смениха гаранционно регулатора за скоростите на вентилатора на климатика. Никакъв проблем-закарах колата и след 2 часа си тръгнах. Друг колега от РЕНО форума изрева обаче че е платил за същото сума пари- били запушени дренажните отвори с листа, от там се натоварвал вентилатора, и така нататък. И понеже това било небрежно отношение към колата- сещата есе по-нататък....
Chefo77 - майстор
ditronix написа:
За помпата и дюзите- ако се прецени, че са повредени вследствие на лошо гориво- да, отпада гаранцията. Затова аз пазех една камара бонове дето съм зареждал тук и там, така ме посъветва един познат. Та в този смисъл е важно и от де се купува колата и после в кой сервиз се кара.
Предполагам, че е точно заради това, защото чух и от друго място, че за да ти уважат такава гаранция, трябва да си пазиш боновете. Което малко или много е смешно, защото можеш да им представиш бонове за 3 танкера нафта :)
И за сервиза - явно много добре си знаят за проблема, защото в сервиза, в който я правиха втория път (извънгаранционно), момчето се "учудило" как така не знаят, и показал още няколко рена клио и меган и дачии в двора му, всички до една със същия мотор.
profesionalist_wood - майстор
Събрах що годе някой лев,ама има още да се събират :lol:
Имам ядове с очукания Форд Ескорт :-D
Сега колата трудно пали сутрин,бутах не ще. Накрая разбрах че му е паднал тока на акумулатора въпреки че е на 3 месеца :? Прехвърляхме ток и се оправи но ми казаха че акумулатора е слаб около 74 ампера,та според вас колко трябва да е ампера акумулатора за 1800 кубика? :?
И нещо друго .много свири тоя ремък мама му стара :x


Сега за фордо...само за месец имаше аварии-скапа се помпата на парното и почна да пуши като локомотив и скъса ремъка...махнах помпата и си я карам така. Скапаха се лагера на задното колело и почна да пуши,па и междувременно накладките бяха заминали и така карах няколко седмици и ги смених...и хоп измъкна се маркуча на хидравликата на волана и останах на пътя и всичкото масло изтече.....Търсих маркуч,навсякъде 400 кинта искат,па намерих някъде китаец за 80 и я сложих,ма колко ще кара не се знае....пък и свещите бяха заминали и колата палеше само на 1 свещ :-D е,смених ги с нови...преди седмица лепих с тиксо напуканите брони,па барем да закрепи нещо,нищо че е грозно и висят парцали :-D В последно време се чува отдолу дрън-дран дрън-дран :-D
kuger - майстор
74Ah бил малък? По-скоро е скапан, да го сменят, ако е гаранционен. Че аз паля 2200 кубика дърт дизел с такъв.
Май е време да направим партия на каращите скапани дърти кочини /КСДК/ :-D
profesionalist_wood - майстор
Поправям се,75 ампера е. Да не е от студеното време? не съм палил колата поне над месец :? някои ми казват да е поне над 100 ампера :?

Гледам за този http://autocom.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... ver-100-ah
KingLin - майстор
Или аку-то е зле (което е съмнително за нов) или имаш утечка и като не караш дълго време както казваш тока си заминава. Което апропо е лошо за акумулатора. Ако не ти е проблем откачай си акумулатора когато предполагаш че няма да караш дълго време или си сложи един прекъсвач дето някой му казват "ключ маса" и като слизаш от колата просто го щракаш.
profesionalist_wood - майстор
Не е лоша идеята за прекъсвача :? А според теб къде да го монтирам прекъсвача на кабелите откъм Минус или Плюс ?

Или да разкача акумулатора от клемите? Предполагам само едната клема ?
KingLin - майстор
Прекъсвача аз лично бих го монтирал на плюса(+). Пък дали ще го закараш до купето или ще го сложиш до акумулатора и всеки път ще вдигаш капака е въпрос на степента на мързела :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Тема "Мнение за Дачия Сандеро ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: