• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
Chefo77 написа:
Ето - пак доказваш ограниченията си. .
Ако дизелът ти глътне вода го брой също толкова умрял. На стартера редукторът е бил пластмасов и се е счупил. Сигурно когато автомобилът ти се повреди на пътя и си сам, чакаш влекача. Между другото, Бугати Вейрон - един от най-мощните автомобили в серийно производство е бензинов.
Карай си дизеловият боторник и не ми го хвали. Още по-малко в тема, в която за втори път ти подчертавам, че е за ЕКО отстъпки за АГУ, след като за други такива има. На мен АГУ-то не ми пречи, колата си върви. Ако искам повече, имам копченце да включи на бензин. За сметка на това ти нямаш копченце, с което да направиш твоята кола по-икономична и по-екологична. Иначе колата я стегнах и след още малко очаквам да си я карам без притеснения.
АКО дизела ми глътне вода. Досега не е. С твоята опита да преплуваш неква малка локвичка и умря. После и стопи стартера. Редуктора. Все тая - що не го е стопил тоя преди теб или не го стопи 2 дни преди това, а точно ТИ и точно след локвата. Ми щото толкова си шофьор, що.
Казах ти вече къде е разликата между мен и теб - аз ЗАЩИТАВАМ избора си, ти го ОПРАВДАВАШ. На мен не ми е нужно копченце, защото колите ми си вървят добре и си горят добре. Няма нужда да цъкам, за да избирам един от двата режима. Факт. Аз исках здрав работен автомобил и преглътнах това, че е дизел. Ти искаше едва ли не всичко под 100 коня, освен ФВ, но уви - нещата не станаха така. Сега търсиш трибуна да си оплачеш "примирението" на това, че ще плащаш 100+ лева данък.
Бугати Вейрон е бензинов. Не на газ. Не на метан. На БЕНЗИН. Но за сметка на това има БМВ Х5 М50Д. Има Х6 М50Д. И те доказвано смачват бензиновите си аналози във всяко едно отношение, включително и откъм разходи. Ако се намери някой въшльо да си сложи газ на бензиновата си Х5 М50 бензинка, може и да са на кантар откъм сметка на газостанцията. Само там. И моите дизели са точно толкова отдалечени от М50Д, колкото и твоя бензин от М50И. Всъщност, единият е една идея по-близо, но не това е темата, както каза.
И така, по темата - няма отстъпка, защото човек, който претендира за такава, трябва да направи всичко възможно, за да докаже правото си на такава. Ти след като имаш пари, за да храниш 20-годишна кола 115 коня, значи имаш пари и за данъка. Отстъпката си я получаваш на газостанцията.
Хидра, ти чак сега ли го прозря това за завистта? Че Тинки е ККЗ бре... :-D
gogo7777 - майстор
Той Тинки си постигна целта, а ти палиш като.......дизел :-D Така е кат му се връзвате :wink:
Chefo77 - майстор
Какво да направим като сме добри душици. По-добре тук да се посмеем малко на неизвестния, отколкото нещата да ги каже сред приятели или хора, които знаят кой е.
gogo7777 - майстор
Aма той няма нито Форд, нито Венто, сигурен съм. ТО е някакво хлапе дето го сърби форумния чат.....или е ятак под прикритие. :idea:
ditronix - специалист
Аааа, за 115 катъра ставало дума???? Виж ти де било ключето от бараката! Какви отстъпки бе Тинки? Караш си мощната кола и си плащаш! Щом имаш пари да и купуваш бензин и газ- ще си плащаш! Никакви отстъпки! Аз как си плащам? И ако до тук не си разбрал- И АЗ НЯМАМ ОТСТЪПКА ОТ ДАНЪКА! Купи си нещо 40-50 коня и ще плащаш 10-15 лева. Това е положението. Или може би сега ще предложиш да ходим да ни мерят мощността на колите, че ако някой катър се е изгубил по пътищата да ни преосмислят данъците? А колкото до колата ми-да, изрядна е! Ако искаш, дай да подхванем гумите сега. За екологията стана ясно де ти стиска чепикът.
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
АКО дизела ми глътне вода. Досега не е. С твоята опита да преплуваш неква малка локвичка и умря.
Нищо не оправдавам. Забравяш подробността, че колата си ми върви толкова добре на газ, колкото на бензин. Бензинът се ползва само за да запали. Така е с пълен инжекцион и ГИ. Директно много трудно ще тръгне. След като загрее минутка-две - само на газчица. Хубаво съм искал всичко освен VW, но това така, защото основно Голф-ове се предлагаха. Локвичката беше половин метър вода на едно кръгово. Минах с по-висока скорост, отколкото тряваше(5км/ч :-D ) и я превърнах в моторница, хвърляща вода.
gogo7777 написа:
Aма той няма нито Форд, нито Венто, сигурен съм. ТО е някакво хлапе дето го сърби форумния чат.....или е ятак под прикритие.
Сега ще ме караш да си снимам двата талона.
ditronix написа:
Караш си мощната кола и си плащаш!
Аз имах нещо 40-50 коня. Тоест още имам. :cool: А мощната кола е много "мощна" - да бе, да.
nikolovvd - майстор
Chefo77 написа:
Ако се намери някой въшльо да си сложи газ на бензиновата си Х5 М50 бензинка....
Море има!
Засичал съм Порше Каен на газ, но дюзата за зареждане на АГУ беше монтирана под капачката на резервоара, до отвора за бензина. Предполагам го е било срам да монтира дюзата някъде на видно място. :lol:
Що се отнася до икономия въпросът е спорен. Например Пасат 3 1.6i на дълъг път с 4 човека харчи 11-13л./100км газ.
То и на бензин цената на придвижване е почти същата.
Ако караш над 15 000 км годишно има смисъл от АГУ или поне има надежда да си върнеш парите за уредбата от икономията за 4-5 години и после да си на "печалба", но и тя е относителна, защото тези пари после ще отидат за ремонт на двигателя, ако не я продадеш, т.е. някой друг да си бие главата.
Що се отнася до данъка или екологичните норми, не мисля, че 20 годишен автомобил с АГУ ще даде по-добри параметри на изгорелите газове от един нов, при една и съща мощност на двигателя. Само че данъка на новия е над 400 лв., а на стария около 120+ лв., т.е. 3 пъти по-малко.
gogo7777 - майстор
Сега ще ме караш да си снимам двата талона.
Айде нема нужда, вервам ти :)
thinkpad - майстор
gogo7777 написа:
Айде нема нужда, вервам ти
Май не. Ама язък за по-новата количка. Очаквах да бяга повече и по-бързо да ги стига 180км. Винаги съм се чудил какво ще е, ако сложа на Фиеста един около 100 коня двигател. Направо ще лети, сигурно. :)
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
gogo7777 написа:
Айде нема нужда, вервам ти
Май не. Ама язък за по-новата количка. Очаквах да бяга повече и по-бързо да ги стига 180км. Винаги съм се чудил какво ще е, ако сложа на Фиеста един около 100 коня двигател. Направо ще лети, сигурно. :)
Еее, очакванията се разминават от реалността. До 120-130 повечето нямат проблеми да ги стигнат бързо. Оттам нататък мощността и въртящият момент имат огромно значение за преодоляване на съпротивлението. Все пак е само 115 коня, не е 250.
Абе ти нали не беше състезател, къде я юркаш със 180 :razz:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: