• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Еее, очакванията се разминават от реалността. До 120-130 повечето нямат проблеми да ги стигнат бързо.
Ами - не върви. Значи не е за висок данък. Аз локвите ги минавам със 120. За това ми и гаснат колите след това. Фиеста-та я правех на подводница, вода до антената на радиото. :-D
Chefo77 - майстор
Заведи я на ветеринар бре, да съживи конете :lol:
hidrazin - майстор
Chefo77 написа:
Заведи я на ветеринар бре, да съживи конете :lol:
Да не забравяме и копитата - нови подкови. :lol:
:partyman:
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
Да не забравяме и копитата - нови подкови.
Ама искам и отстъпка за сламата. Защото има чувал за органичните отпадъци, ами не замърсявам толкова всичко наоколо, макар пак да си мирише.
Chefo77 - майстор
Отстъпка - само за количество. С авансово плащане на 100%.
gogo7777 - майстор
Очаквах да бяга повече и по-бързо да ги стига 180км
С такива каляски не ти препоръчвам такива скорости. Аз се имам за състезател :wink: и пак ме е шубе да карам с такава скорост, макар да карам ИСТИНСКА кола :lol:
Аз локвите ги минавам със 120
Трябва добри подкови за тия гимнастики, за да си сигурен, че ще излезнеш от локвата. Една подкова струва 200 и нагоре лева. :lol:
nikolovvd - майстор
И с 10 км/ч можеш да се пребиеш качественно.
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater
inspo - майстор
nikolovvd написа:
Ако караш над 15 000 км годишно има смисъл от АГУ или поне има надежда да си върнеш парите за уредбата от икономията за 4-5 години и после да си на "печалба", но и тя е относителна, защото тези пари после ще отидат за ремонт на двигателя, ако не я продадеш, т.е. някой друг да си бие главата.
Сега ако кажеш какво му се поврежда на двигателя при работа на газ...
thinkpad - майстор
gogo7777 написа:
...
Тук, в тази тема, се акцентира на АГУ. Останалото се появи само поради бензин-хейтърите.
schuldiner - майстор
inspo написа:
nikolovvd написа:
Ако караш над 15 000 км годишно има смисъл от АГУ или поне има надежда да си върнеш парите за уредбата от икономията за 4-5 години и после да си на "печалба", но и тя е относителна, защото тези пари после ще отидат за ремонт на двигателя, ако не я продадеш, т.е. някой друг да си бие главата.
Сега ако кажеш какво му се поврежда на двигателя при работа на газ...
Мен какво ме предупредиха за газовото като я купувах:
1. На десетина хиляди проверка на клапани. Не ремонт, просто проверка как са.
2. Настройката на горивната смес (ако въобще се налага да се пипа там) само от доказано кадърен майстор.
3. Зареждане от един доставчик (доколкото е гаранция за еднакво добро качество).
4. За самото каране, но на конкретната кола, за чуждите не знам важи ли - ако ми се кара над 160, да минавам на бензин. Въобще високите обороти (над 3500 в моя случай), ако е продължително, да са на бензин. Нещо капацитета на кое за дебита на кое... не вдянах. Май колко газ мах може да подава газовото...
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: