Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alsted - майстор
Определено си го правил! :) В моя случай някой е минал с резачките преди мен и се чудех какви са тези осуквания, наставки ... в последствие осъзнах играта
:shock:
koveslav - майстор
А колекторите при Валео са два вида-или с ринг в основата или само с изводи кабелчета.И при двата варианта са залети и фиксирани със смола и не е лошо пак да се залеят,за да се избегне възможността от центробежните сили изводите да опрат на корпус.Най-често се случва в каналите под турбината на ротора.Също ако варианта е само с кабели,добре е по една капка смола да се капне и в каналите на шийката през които минават,защото не са редки случаите свободните кабели да се протрият и окъсят в гривната на лагера,който се набива върху тези канали.
Andri01 - майстор
Преди месец сменях лагер/ преден/ на Vаleo, задния не беше за смяна,но ми се струва,че трудно ще се извади със скоба-колектора е с пластмасова основа,фиксиран и пречи. Има ли възможност колектора да се махне и смени с нов? Продава ли се като резервна част?
alsted - майстор
Продава се и струва 6 лева. Ваденето става с чупене на стария. Трябва доста да се внимава с освобождаването на проводниците към ротора. Запресовани са доста здраво, лесно се късат и после ... Ето тук колегата е обяснил подробно и нагледно технологията "ремонтирай сам".

Тема "Закупуване на алтернатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: