• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
Всички имаме коли, нали ?
radius - майстор
Тъй като в темата се препоръчват все по-големи и по-големи кораби, искам да попитам автора на темата какво значи "удобно за центъра на софия", тъй като това си противоречи с останалите изисквания.
kozl - майстор
Много по-лесно е да питаш, по-важно е да можеш да откриеш отговора с четене.
aiako написа:
Та, избрах си Опел Астра Ф Комби. 1.6 16в X16xel . Реколта 95, без ръжди, има някакви бележки но съм доволен.
schuldiner - майстор
radius написа:
Тъй като в темата се препоръчват все по-големи и по-големи кораби, искам да попитам автора на темата какво значи "удобно за центъра на софия", тъй като това си противоречи с останалите изисквания.
То че са големи не пречи толкова. Кофти е като няма видимост (тип фургон). И го нямат нашто изискване "да катерят бордюри".
l_bonev - специалист
И тук мога да споделя мнение. Имах преди вана Форд Транзид фургон,още го имам ,но е спрян и е за части. От дясно е проблемно виждането, иначе също е много лесно за каране и е много маневрен. Където го паркирах и правех обратен завой с леката кола не ставаше. Натоварен ли е нямаше проблем , но празен няма тръгване на черен път, трева и стръмно.
kr1100 - майстор
Офф - абе огледала нямате ли ,че се озъртате през джамовете.
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Офф - абе огледала нямате ли ,че се озъртате през джамовете.
За някои се вижда по-добре с озъртане. Огледалата имат по-тесен ъгъл на видимост.
kr1100 - майстор
да бе. 2 те странични огледала са напълно достатъчни. Единствено при излизане от път под остър ъгъл на основния има проблем.
Огледало в купето използвам единствено за да погледна возещите се на задните редове седалки.
Използващите средното огледало и обръщащи се назад при паркиране или маневра назад са пълна трагедия при паркиране на заден ход икли маневра.
Имам преки наблюдения на паркинга пред нас - въртене на волана във всички възможни посоки, а ефект никакъв - след 10 маневри пак в изходно положение.
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
да бе. 2 те странични огледала са напълно достатъчни. Единствено при излизане от път под остър ъгъл на основния има проблем.
Значи съм един от тях. По-лесно ми е да погледна директно, отколкото през огледалата, докато паркирам. Огледалата не покриват всичко и имат определен ъгъл на видимост. Оказва се, че в дадена позиция не винаги всичко се вижда. Налага се да гадая по габаритите на автомобила си и спрямо това, което виждам. Мога го, ама не го обичам. Още нещо - лично аз не обичам да шофирам назад. Не че не го мога, но предпочитам при първа възможност да обърна. По-комфортно ми е да виждам какво има пред мен, не да следя с поглед огледалата.
Chefo77 - майстор
Всичко се вижда на страничните огледала. Нали не мислите, че професионалните шофьори виждат задниците на камиони, автобуси и ремаркета през купето? Въпрос на научаване е.
Всъщност, и аз не можех да се оправям само на огледала, докато бившия ми шеф не купи Канго без задни прозорци. Оттогава насам ползвам огледалата за да видя хлапетата на задната седалка или като сложа някакъв товар - дали все още е там. Дори ми е непривично да прегърна пасажерската седалка при заден ход :) А съм любител :wink:
thinkpad - майстор
Chefo77 написа:
Всичко се вижда на страничните огледала. Нали не мислите, че професионалните шофьори виждат задниците на камиони, автобуси и ремаркета през купето? Въпрос на научаване е.
Не, не се вижда. Не спори, без значение е. Няма толкова добра видимост и се налага да преценяваш това, което не виждаш по това, което виждаш. В зависимост от позицията на огледалото губиш панорамна видимост или видимост при паркиране. По-лесно ми е да се завъртя, отколкото да местя огледала, особено на старата ми кола, където бяха ръчки, а не електрически. Всяко огледало е полезно и средното също го ползвам. Разширява ъгъла на видимост. Въпреки всичко има мъртви зони. Аз за малко да направя инцидент поради превозно средство, което се падаше в мъртва зона. Виждал съм и колега навремето да прави ПТП поради същата причина.
Нямам причина да си купувам автомобил без задни стъкла. Навремето изрично съм отказвал да карам служебен бус. Да ти връчат нещо с коренно различни габарити, управление и поведение и да те пратят да го караш в натоварени градски условия без възможност за адаптация просто не ми е любимото. Не е хубаво да се качваш за пръв път на нещо и вече да се поставят високи изисквания.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Тема "Избор на комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: