• 1
  • 2
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Mony - специалист
Здравейте! Моля за помощ и съвети относно свързване и работа на Инвертор Intex HULK 700 за локално парно. В резюме проблема е: Спира тока и инвертора работи само 3-4 минути. Консуматорите са 2 помпи, шнек, вентилатор - приблизително 200 - 250 вата. Свързан е с акумулатор от автомобил 80 Ah. И още един проблем - на задния панел на инвертора има едни "ключета" "SELECTOR", които не знаем за какво са и в каква позиция трябва да са. Прилагам снимка. Имам три упътвания за инвертора - на полски, английски и български, в които няма точно описание на този селектор или поне аз не мога да разбера нещо (и трите са с разлики в описанията). Само в едното e дадено: "Battery type & charging selector", но от това не разбирам нищо :sad: Извинявам се ако терминологията ми е неточна, но тази материя не ми е добре позната. Предварително благодаря на знаещите, които ще се включат!

Прикачен файл

UIINTEXINVERTERHULK700_680x680.jpg
UIINTEXINVERTERHULK700_680x680.jpg (71.06 KиБ) Видяна 2905 пъти
geniya - специалист
Да беше питал чичко GOOGLE там излезе това
http://vikiwat.com/product/18878/invert ... intex.html

Отдолу има PDF файлове.
krasi92 - майстор
Акумулатора зареден ли е
Mony - специалист
До geniya - разбира се, че съм питала "чичкото". Описанията, чиито линкове си ми дал са прочетени отдавна, но нали не разбирам тази материя, предполагам, че ми убягва нещо важно. А и там моделът е без "Selector" на задния панел.
Да, акумулаторът е зареден, дори днес е правена проба с друг акумулатор със същите параметри, нов, работил на колата 2-3 седмици само - и отново същия резултат - работа няколко минути, пада акумулатора на 11 и изключва инвертора. Може би е трябва да купим тягов акумулатор, но идея си нямаме какъв е необходим.
geniya - специалист
Селектора най-вероятно е за регулиране на изходното напрежение.Можеш да го премериш с включен товар на пример крушка 100W и да превключваш и да мериш с волтмер /мултицет/.С какъв товар го пробваш, много вероятно е да го товариш повече и акумулатора да умалява.Писала си че акумулатора е 80Ah, при 250W/12V=21A за час.При 80A/h трябва да изкара максимум 4ч.Най-вероятно акумулатора не е добър.По описанието би трябвало акумулатора да се зарежда от инвертора.
ESPACE - майстор
Изходното напрежение няма какво да му регулираш - то си е ясно. От селектора най логично е да се задава типа на оловната батерия, гелова, течен електролит и големината на зарядния ток. Ама с кое превключвателче какво се променя трябва да се мери.
Mony - специалист
Да, акумулаторът се зарежда от инвертора и е зареден. Дори както писах преди малко пробвахме и с "чисто нов" акумулатор, работил 2 седмици на лекия ни автомобил - и пак се разрежда много бързо, бих казала дори мигновено.
ESPACE - майстор
Mony написа:
Дори както писах преди малко пробвахме и с "чисто нов" акумулатор, работил 2 седмици на лекия ни автомобил
Това не го прави зареден, дори напротив.
Mony - специалист
Инверторът го зарежда, поне така е по инструкция :sad:
ESPACE - майстор
А прави ли го наистина?
  • 1
  • 2

Тема "Инвертор Intex HULK 700 - моля за помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: