Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
koveslav написа:
Другото добре,ама зъбния гребен къде е?Не са гледали достатъчно,докато са крали от руснака :D
Вероятно са я снимали без него.
В момента съм с шина и вериги, дето не мога да ги намеря по никакви каталози. :? Шината е 16 инча, канал 1,5, а веригите стъпка 325', 66 звена. Орегон. Особеното е ,че има два съседни зъба от едната страна.
koveslav - майстор
Jack52 написа:
koveslav написа:
....
Аз съм поливал цели два сезона с помпа с двигател дружба,но още като беше чисто нова и сложих карбуратор от Симсон...
Защо от Симсон?!

Тя Дружбата по принцип може да се ползва като помпа, но монтирана на мотоблок...?? Там натоварванията са други...
Защото оригиналния карбуратор е тип конструкция за върхови натоварвания и при работа на някакви междинни обороти с огромния му жигльор водата ти излиза златна.Да не говорим,че въобще не е със завидно качество и постоянно иска някакви корекции,често сменя оборотите и дори помпата си изпуска водата по тази причина.Със Симсоновия,много по-прецизен карбуратор,постигайки необходимата смес за стабилна работа и работейки на около средни обороти разхода падна три пъти-от 2,5-3л/ч падна на около 1л.Но при опит да натовариш на макс,мисля че дори отвора на иглата на Симсоновия карбуратор нямаше такава пропускателна способност,каквато е нужна за да нахраниш този "звяр" Дружба.А колкото до монтажа на разните приспособления-турбината на помпата за вода се монтира напараво на коляновия вал на двигателя и това става за няколко минути.За още толкова от помпа става резачка или пък двигателчето се мести на мотофрезата...Ако нещата бяха прецизно и качествено изработени,в замисъла на тези машинки имаше много смисъл,но на практика създават много дертове....За две години ползване съм изучил всички подробности на тази машина,а от същите години имам мотофреза с двигател Бригс,на който за 25г съм сменил само едно платно на карбуратора и съм му сменял маслото...За съжаление това е истината.
Jack52 - специалист
А това приспособление/помпа, което се монтира на Дружбата съвместимо ли е с Уралката(или може ли да се приспособи)?

---------------------------------------------------------

При варианта с мотоблока - какъв тип карбуратор ще е най-удачен? Или за там по-подходящ е двигател от мотор?
kuger - майстор
koveslav написа:
Другото добре,ама зъбния гребен къде е?Не са гледали достатъчно,докато са крали от руснака :D
Ми тя моята си няма зъбен по рождение.
crez - майстор
Jack52 написа:
А това приспособление/помпа, което се монтира на Дружбата съвместимо ли е с Уралката(или може ли да се приспособи)?

---------------------------------------------------------

При варианта с мотоблока - какъв тип карбуратор ще е най-удачен? Или за там по-подходящ е двигател от мотор?
Да съвмистим е.Ето тук е показана дружба с уралков редукторhttp://images.rambler.ru/search?query=% ... 0%BA%D0%B8 За разхода на гориво съди сам Дружба 1.7квт.900гр/машиночас Хуксварна 240 1.7 квт 700, Партнер 1.7 квт 800 т.е разликата за такава стара конструкция машина е поносима,нооо за разлика от новите, на дружбата разхода е сметнат да работи на 72 октана бензин.
koveslav - майстор
Jack52 написа:
А това приспособление/помпа, което се монтира на Дружбата съвместимо ли е с Уралката(или може ли да се приспособи)?

---------------------------------------------------------

При варианта с мотоблока - какъв тип карбуратор ще е най-удачен? Или за там по-подходящ е двигател от мотор?
Не мога да ти кажа за Уралката.Помпата се монтира по следния начин: развиваш гайката и махаш диска на съединителя.Монтираш двигателя на помпата,при което се насочва леко с превъртане коляновия вал да улучи шлиците.През всмукателната тръба на помпата бъркаш с права отвертка и стягаш глухата гайка,която си е в турбината.Стягаш фланеца на двигателя със скобата с която той се монтира и към редуктора и помпата е готова за работа.Т.е. редуктора с веригата въобще не се ползва.По същия начин двигателя се монтира и на фрезата,но там пък се монтира заедно с диска на съединителя а на нейния редуктор си има отсрещния диск-камбана и фрезата оперира с центробежния съединител.За фреза обаче не знам какъв карбуратор да се ползва,защото при нея оборотите е нужно да са промевливи,а както казах със Симсоновия карб. няма добра мощност при високи,даже двигателя загрява защото сместта обеднява.
Jack52 - специалист
Може би ще се справя добре със собствения карбуратор, въпреки че от друга страна проблема с високия разход остава... :smoker:
crez - майстор
Jack52 написа:
Може би ще се справя добре със собствения карбуратор, въпреки че от друга страна проблема с високия разход остава... :smoker:
Ще се справиш, братушките са го направили да има съвместимост.Защо те притеснява разхода та няма огромна разлика със себеподобните. При 95 октана тя ще има същата мощност и по малък разход.
koveslav - майстор
Jack52 написа:
Може би ще се справя добре със собствения карбуратор, въпреки че от друга страна проблема с високия разход остава... :smoker:
Пробвай,колега.И успех ти желая.Аз моите подобрения ги правех в кризата за гориво,когато с часове чаках за туба бензин. Дружбата е 4к.с. двигател на около 4500 об/мин макс,но е с доста голям въртящ момент.Може и да те устрои.Ще се радвам да чуя за нечие постижение в тази насока.
Jack52 - специалист
Гледам вериги за Урал - два модела. Каква е разликата? :idea:
Прикачен файл:
ur2.JPG
ur2.JPG (26.74 KиБ) Видяна 2534 пъти
Прикачен файл:
url2.JPG
url2.JPG (20.12 KиБ) Видяна 2534 пъти

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: