• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
shotik - майстор
И на мен миналата година ми се случи да светят контролни лампи на таблото и накрая разбрах ,че на пета врата/комби / кабелите са се СЧУПИЛИ ,а не скъсали,защото изолацията беше твърда като бакелит.
Използвах кабели от автоматична перална за удължение и за сега нямам ядове.
Та ако имаш такива кабели,започвай да удължаваш ,когато пак се случи наново, няма нищо вечно !
Junak - майстор
Няколко пъти прочетох темата, мъчих се да откия смисъла и. Моля, ако някой го е разбрал, да го обясни. кратко и ясно.

Някой има проблем и иска да го реши. Предлага метод и пита удачен ли е.

Всички му казват "НЕ, НЕ Е УДАЧЕН". Лоша идея е връзка във врата с кабелни обувки. Типът кабел, който искаш да използваш, е крайно неподходящ. Има спецификации. Ето линкове. Дават се примери.

И навсякъде питащия казва "АЗ ПЪК ЩЕ ГО НАПРАВЯ КАКТО КАЗАХ". Оригиналните кабели са скъпи, пари за майстор не давам, квот имам в къщи - това слагам. Тези, които са подходящи, аз пък не ги харесвам. Иначе, всичките съвети, които си губите времето да ми давате - АЗ ГИ ЗНАМ.

ДОБРЕ, ЗА КАКВО БЕШЕ ТАЗИ ТЕМА?

P.S. alsted, абсолютно прав беше за идеята с хавлийката, ама не се сдържах :)
thinkpad - майстор
Junak написа:
Няколко пъти прочетох темата, мъчих се да откия смисъла и. Моля, ако някой го е разбрал, да го обясни. кратко и ясно.
Чудя се просто следните неща:
След като оригиналната връзка е с букса, където пинчетата са с ширина между върха на химикал и пълнителя на химикал, защо фиксирани кабелни обувки са много по-зле, при условие че ще бъдат сложени по начин, при който няма да са подложени на механични усилия? Правя връзката във вратата, отгоре обримчвам кабела и го фиксирам с кабелни превръзки след самата връзка. Щом оригиналната връзка с букса, с какво кабелните обувки са по-зле?
Типът кабел е неподходящ, но никой не даде масово разпространен подходящ. Единият от дадените от Хидразин типове почти за първи път го виждам, не го и предлагат навсякъде. Питах. Трябва да го диря специално. От другият трябва да купя цяло топ. С какво се очаква да го направя? Да купя топ с кабел, за да си отрежа около 10 метра парче? Ами не ми е финансово изгодно. Търся приемлив вариант.
Пари на майстор не давам, защото абсолютно съм способен да го поправя сам. Искам обаче да сложа ново и това е. Не искам да се занимавам с морги, да им се моля, защото и те се правят на интересни. Няма да се учудя, ако поискат да купя цялата врата за 10 метра кабел.
Темата, в края на краищата беше да се предложи, ако има - по-разумен, приемлив и икономически изгоден вариант с по-малко усилие. Защото по едно време се ядосах и се зарекох, че в най-големият студ ще изляза, ще нахакам 3 лустер клеми във всяка врата и ще ги вържа с лустер клеми.
Искам ако се скъса проводник, да може да се подмени лесно за разлика от оригиналният. Искам лесно да ги свържа тези 30 проводника, защото до колата трудно ще докарам ток и трябва да работя с газов поялник(и да се горя с него).
Gnus - специалист
И нещо се бъркате за свързавнето на радиото. По принцип в радиата влизат 2 плюса - постоянен и при контакт, за да може да се пуска при всяко положение на ключа и да се гаси при изключване на колата.
kabel96 - специалист
Само едно уточнение за МГДФ проводника.Той не е водоустойчивост.Иначе километри съм сложил от него и наистина е почти вечен.Другото е че трудно се оголва но съм си купил специални клещи за него.Също приемам подарък метри от него. :supz: :supz:
Фторопластовая изоляция провода выполняется методом навивки фторопластовой пленки на жилу. Поэтому данный провод не является влагостойким.
http://www.rt-kabel.ru/catalog/mgtf/
Andri01 - майстор
Тинки ти пак си добре-10-15 кабела на кръст! Дано не стигаш до парното-за ремонт на клапата топъл/студен въздух ,се сваля цялото табло! Сега пак отивам в гаража,ама...стуууд :(. А колкото до радиото-и моето на "ГоУфо 3" е вързано през предпазител,директно. Не минава въобще през ключа,мисля че така си фабрично-няма видимо"нашествие-сделай сам". :drinkers:
gogo7777 - майстор
Слагай силиконов кебел и не му мисли толкоз. Може да си го гънеш колкото си искаш, няма да се повреди.

ПП..... гледай следващата ти кола да е японска, за да нямаш каквито и да са дертове :wink:
hidrazin - майстор
kabel96 написа:
Само едно уточнение за МГДФ проводника.....
Ми той няма да прави кораб и да окабелява палубата? :-D Все пак там са в маншон. Освен това вече писах че съм го тествал 10 години.
А ако някой чак толкова се притеснява, този проводник го има и във вариант със "спечена" изолация. Модела е МС и е във седем цвята.
http://www.elec.ru/files/2010/08/19/teh ... zol-iz.PDF
:partyman:
stiv1961 - майстор
Andri01 написа:
Тинки ти пак си добре-10-15 кабела на кръст! Дано не стигаш до парното-за ремонт на клапата топъл/студен въздух ,се сваля цялото табло! Сега пак отивам в гаража,ама...стуууд :(. А колкото до радиото-и моето на "ГоУфо 3" е вързано през предпазител,директно. Не минава въобще през ключа,мисля че така си фабрично-няма видимо"нашествие-сделай сам". :drinkers:
Андри, ако не си свалил таблото прегледай тоя линк
http://photo-forum.net/forum/read.php?f ... offset=all
надолу има снимков материал. И аз мисля да правя това упражнение, че парното духа слабо ама като се пооправи времето.
Тинки, извинявай за спама ама и на теб може да помогне...... къде ми беше акъла и аз да купувам Венто......... ама за сега съм доволИн :)
thinkpad - майстор
Andri01 написа:
Дано не стигаш до парното-за ремонт на клапата топъл/студен въздух ,се сваля цялото табло!
Аз вече стигнах до клапата. :( Парното ми е минимално. За клапата вече трябва да ходя на майстор.
Кой ме би по главата да взема VW. Ама това е защото много ми го хвалеха като марка и модел. Следващата - Форд.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: