• 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 94
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lubomirlz - специалист
Търси нещо с TRMS, модела с R са такива, също и тия които съм предложил малко по-нагоре на Тинки, по други сайтове мисля че бяха около 120 лв.
kuger - майстор
lubomirlz написа:
Търси нещо с TRMS, модела с R са такива, също и тия които съм предложил малко по-нагоре на Тинки, по други сайтове мисля че бяха около 120 лв.
Точно заради TRMS и разбиването на три обхвата на измервания ток ми хареса, но май го няма по магазините.
lubomirlz - специалист
thinkpad написа:
Пловдив ми е на над 1 туба бензин. А аз от майстори само рева напоследък. :evil: Направи си го сам, щото друг ще го
Тинки акъли по автопроблеми не давам дори и да разбирам, щото не ми е това работата, а колата като ми се развали я карам на майстори, които само с коли се занимават, а не са с 5 професии.
Ако пък решиш да я изгориш тая една туба бензин се обади, ще ти бъде измерен тока без пари :)
fore - майстор
Значи с моите МС2108 трябва да мога да измеря стартовият ток на 1.9 ТДИ Пасат.

Самоче да го сложа на ръчен режим и сигурно да съобразя посоката на тока и поставянето на клещите в правилната посока.

Не би следвало да е над 600 ампера. Пали си нормално колата.

=======

А с тези клещи от 2000 лева, колега работиш предполагам, иначе просто не го разбирам.
hidrazin - майстор
fox_vt написа:
Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко ток от двигател с по ниски обороти и редуктор с по малко предавателно число.Това разбира се при еднакви обороти на изхода.Твърде е възможно и перпетууммобиле да е :? Вярно че мощноста на изхода ще падне малко ама :roll:
И другото което и колегата над мен отбеляза първия пик едва ли е определящ.
За...е...би тая работа. Още отначало започнахме да говорим сбъркано. Не е мощност а енергия. Няма от къде другаде да дойде освен от акумулатора.
Освен ако не буташ де. :-D Та перпетуум мобиле няма. За да завъртиш маторя си трябва точно определена енергия.
Независимо дали с директен стартер или евтин с редуктор. Елементарно е.
Пък първия пик не е толкова важен. Той може да те насочи към евентуални механични проблеми в стартера.
Ако е прекалено голям - имаш такива. После като тръгне да върти може и да не се забелязват дори и на скъпия уред.
Нали знаеш? Един път да тръгне ..... :-D Ама никого не агитирам. Измервайте си както си искате. Може и с уред от левчето.
То пък защо ли правят уреди от по хххх лева като има и за под 50 кинта? Че ги и купуват. Луди хора. :lol:
И един жокер - със стрелкови уред ще измериш много по-точно и вярно стартерния ток. Без първия пик, разбира се. :-D
:partyman:
fox_vt - майстор
thinkpad написа:
.
fox_vt написа:
Все си мисля че двигател с по големи обороти и редуктор с по голямо предавателно число ще гълта по малко ток
Значи единият двигател ще върти много повече, за да има след предавките подобен въртящ момент, като по-големият. Няма перпетуум мобиле и нещата се компенсират. Опитай да си пуснеш бегача на 5-та скорост и да тръгнеш да се движиш със същата скорост, както на 15-та скорост. В единият случай ще ти трябва по-голям въртящ момент, в другият ще се побъркаш от въртене, за да тръгнеш.
Точно ще върти повече като време но тока ще е по малък това не схващате времето по тока ще определи използваната енергия.В първия случай за една единица време ще използваш голям ток но тоя ток ако го дадеш към 5 единици време става 5 пъти по малък.И от там по малко консумация на стартера.Затова безредукторните гълтат много повече ток от редукторните.ТАкава е и разликата между винтоверт райдър и макита или бош :wink:

Ти сам си го усетил със бегача -ще се побъркаш от въртене да но ще ти е леко нали :-D
fikata - майстор
Темата беше
Купуване на Мултицет-какъв?
С последните мнения темата започна да се оттича в канала /не за първи път на конкретна тема/
Изведнъж като критерий за уреда се намеси как да уловим пусковия ток на стартерен или тягов акумулатор.Очаква се и как да заснемем пусковия ток на АСД.
Последна промяна от fikata на нед яну 11, 2015 1:36 pm, променено общо 1 път.
dyaneff - майстор
lubomirlz написа:
Ей сега измерих на моята кола, мерцедес А класа 1,6 бензин сравнително топъл двигател и доста стар акумулатор 50Ah но все още читав .
438A е първият пик :-D
Прикачен файл:
А160.JPG
Мисля, че когато си палил автомобила виждам проблем с ел. хидравликата на волана.
lubomirlz - специалист
dyaneff написа:
Мисля, че когато си палил автомобила виждам проблем с ел. хидравликата на волана.
Виждаш вентилатора на парното, но нека не разводняваме темата.
fore - майстор
Яко се разводни темата, а мене ме интересува чисто технически, как да меря с МС-а. Просто в упътването не е обяснено подробно естествено. Какви са възможностите на един такъв стоков уред на добра цена.
Майнете ги тия по 3 бимберици.
То винаги излиза някой дето работи профи с подобни скъпи маркови уреди, и веднага навлиза в темата на пакост- я са вижте вие за какво говориме тука с моя уред от 10 бимберици и тнт.
Хубаво де, ама тоя уред е за работа и не ни касае нас. Аз си купувам уред за 50-100 пари щото ще измеря 5 пъти в годината нещо, та искам и да знам как да боравя с него, па било то и от 100 лева. Мери ли - мери. Няма да ги вземат тия измервания в института по метрология я.

За това и питам за стартера как е правилно да се включи уреда за да го замеря. А слабо ме интересува дали е точно и тнт. 3000 лева за такова нещо не давам та и от злато да са го барнали. Виж ако ми носеше по 3000 всеки месец подобен уред, тогава директно го завземам !
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 94

Тема "Купуване на Мултицет-какъв?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: