• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
Неудачия и автомобил ???
profesionalist_wood - майстор
Какво толкова се чудите? Посто колите са стари и нямат компресия. Е, не може кола на 20 години да работи перфектно та...
DundyTheCroc - майстор
Това с Дачия звучи като виц, бих ги съдил и при това положение, лесно ще се докаже, че няма двигател, който да пали без горивна система и е неизменна част от него.
Аудито е с директно впръскване, който си купува такава машина трябва да е прочел, не им понася нашия бензин. Ако говорим за по-стари и масови коли, каквито караме, проблемите при бензинов двигател винаги се решават по-лесно и евтино, особено по горивната система.
Junak - майстор
nikolovvd написа:
Но само тук смесват дизелово гориво с корабно или нафта за отопление.
Чувал съм, че Бош са отказали удължаване на гаранцията за техните нагнетителни горивни помпи, заради лошото качество на гориватата у нас.
Мой познат за 3 години 2 пъти сменя дюзи в "Балкан стар" на L200 срещу 10 000 лв. Не му признаха гаранцията.
То точно по тази причина Mitsubishi с двигател DID не е внасян официално в Русия заради липса на гориво по стандарт.
fox_vt - майстор
И защо да е по лесно?Двигател с директно впръскване има дюзи,помпа едните имат запалителни другите подгряващи.Бензина има кабели,бобини които при дизела ги няма а те като дадат фира и аут.Дизеловия двигател е опростен спрямо бензиновия,говоря както за старите така и за най новите.Стар дизел има само един кабел за стартера и всичко работи,при бензина не е така даже и с най първите модели.Така че да се каже че дизела бил скъп :lol: Продава се скъпо защото е с нисък разход и с по евтино гориво,и се кара лесно.Защо учебните коли минаха на ТДИ :lol: нищо че са скъпи и ще ги лашкат новобранци.
Junak - майстор
fox_vt написа:
...Стар дизел има само един кабел за стартера и всичко работи,при бензина не е така даже и с най първите модели...
И едно кабелче за клапана в помпата, че иначе няма палене и гасене :)
bycec - специалист
Темата пак отиде към бензин с/у дизел. Колкото до разхода, ако погледнете разхода на новите бензинови агрегати, ще видите че нещата не са като преди 10 години. Иначе аз съм за бензина:замръзва при доста по-ниски температури.
profesionalist_wood - майстор
Волгата вървеше с бензин пълен с клонки и други отпадъци....
Andri01 - майстор
Junak написа:
fox_vt написа:
...Стар дизел има само един кабел за стартера и всичко работи,при бензина не е така даже и с най първите модели...
И едно кабелче за клапана в помпата, че иначе няма палене и гасене :)
Имаше преди години "мерцедес" 220D 60/70-те години, гасеше се /фабрично/ с затваряне на въздуха към двигателя чрез жило от купето.
nikolovvd - майстор
До преди 2 години един комшия караше такъв и го подигравахме, че дърпа юздите на конете, за да се спрат. :lol:
Но пък вървеше с олио през лятото. :shock: :?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14

Тема "Замръзнала нафта,какво да правим ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: