Всички въпроси за вилата.
koveslav - майстор
lov написа:
Аз вярвам на това което виждат очите ми, а не на нещо което вие и двамата твърдите. И ми стана много интересно за колко време се пробива тоя резервоар от сярната киселина, че нещо ми се объркаха познанията по химия. Щото сярната киселина се транспортира именно в алуминиеви резервоари а не в нещо друго.
Та алуминия бере ядове от основите а не от киселините. А веднъж обработен с киселина могат да държат и основи. А що става така мога да ти обясня ама това е друга тема. Не се заяждам просто ми е интересно колко дърва ще нареже тая машина че да има време да и се пробие резервоара. Интересно как и картера на колата не се е пробил след като в него все такова масло се плацика.

Иначе и аз съм съгласен че не трябва да се ползват дизелови масла ама защото са по замърсени и с по голям вискозитет и трудно вървят през помпата. Аз лично карам със компресорно масло ама от винтови компресори но то ако то сложа две шишета на масата няма да познаеш кое е отработеното.
Времето на престой на маслото в резервоара няма много общо с количеството дърва.Дизеловото масло съдържа в себе си съединеня с основен характер под формата на добавки(доколкото си спомням курса по масла),за неутрализация на образуваните впоследствие киселини.Вътре в резервоара на резачката постоянно се подмята филтър с тежест,който вероятно поостъргва повърхностния слой тук-там и дава възможност за нова реакция на метала....Не знам точно как става всичко това,но е факт.Едната Хуск 55,която имах се проби скоро след като я взех,беше втора употреба,карана с отработени масла,а същия номер направи и 365-цата на тогавашния горски.А колкото до количествата дърва-работеше се и целодневно понякога...
batence81 - специалист
Добре ме оборихте, но понякога като засяда шината яко плюе маслото, а то - черно та гадно, абе нещо ми се насади в главата просто, мене да тровя-ок, ама жена, дете и т.н...
Имам бая да режа от тежкият първи сняг паднаха 2/3 от старите дървета, барабар с корените, надали ще давам още 9 лв. за литър, още повече, че като е рядко бая отива. Ако ползвам олио ще свърша ли резачката, то е най-евтино и екологично май.
stiv1961 - майстор
batence81 написа:
Ако ползвам олио ще свърша ли резачката, то е най-евтино и екологично май.
Само не и олио :sad:
batence81 - специалист
А кое е най-близо до него - хидравлично масло, моторно (негорало)?
stiv1961 - майстор
Хидрата е споделил на първа страница :)
hidrazin - майстор
koveslav написа:
...Вътре в резервоара на резачката постоянно се подмята филтър с тежест,който вероятно поостъргва повърхностния слой тук-там и дава възможност за нова реакция на метала....
На мен пък в блока на дизела ми се подмятат едни такива бутала от алуминиеви сплави и постоянно се поостъргват в блока.
И то при доста висока температура. Ми то досега да са ми останали само биелите бре. :-D
То и главата на матора пак е от алуминиева сплав и има маслопроводи. Досега да е станала на лейка.
За пробитите резервоари си търси други причини.
:partyman:
lov - майстор
Аз рекох по отдалеко да го почеша па и да го светна после как го рециклират да стане бистро като водица ако не ги мързи ама нейсе.
Те това градските митове и легенди са голяма работа.
:partyman:
hidrazin - майстор
Я дай за рециклирането. Не съм се занимавал.
:partyman:
lov - майстор
Турят на казана и наливат киселина от акумулатори щото нали без парички.Целта е да реагира с металните частици. После вода и сода за сапун. Тя каквото неутрализира добре дошло излишъка прави сапун който захваща мръсотиите и се утаява долу в казана във водата. Карат едно към гьотере и пак става. То това същото правят кога рециклират маслата в рафинериите само че с точен контрол на съставките и температурите и после малко прясно масло и добавки и етикетчето че току що произведено ново. Пък като го объркат заминава да правят безир. :lol:
А забравих варене му е майката за да стане номера точно както се вари сапун. Само дето содата малко щото наистина ще стане я на грес или сапун. Казвам грес защото литиевите греси са точно емулгирани масла с литиев сапун.
koveslav - майстор
Карайте с каквото падне тогава и да ви е на късмет,колеги! И успех в рязането! Сега остава и да кажете,че няма никаква разлика между маслата за бензинови и дизелови мотори.Вискозитета отдавна е изравнен,другото сигурно е едно и също.....Ще се радвам да се доразвие теорията.

Тема "Какво масло за електрически трион" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: