Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
Аз съм ползвал гумен маркуч , подходящ диаметър за стоперче ( да мине през отвора на свещта ), като предварително вътре му набивам една шпилка ( да не се мачка прекалено ) . При по-големи кубатури много не помага тази технология , камерата им е по-голяма . Там си имам един самоделен , който се навива , на мястото на свещта . Към него имам и дистанционни втулки , според типа кубатура, да вкарам по-навътре или по-малко стопера.
fore - майстор
Незнам, Аз това чух от майстора че не става с всякакво въже. Ама не помня какво ставаше с неправилното. Майче влизаше в реакция с бензина и после се деформираше и не може да излезне от камерата. Машината отива на отваряне на мотора. Точно защото е необходимо да се натъпче доста въже в цилиндъра.
koveslav - майстор
С въженце мисля че не трябва да се превърта мотора,а да го бутнеш вътре малко преди буталото да се е качило в ГМТ,иначе рискуваш буталото да го захапе в някой от прозорците.. Не съм ползвал въже,интересна ми е тази технология.Някой зорлия я е измислил.
mitko64 - майстор
Закъсах го яко! Не било семеринги, най ми било запушен карборатор. Възможно ли е така да се запуши, че да е за смяна(било невъзможно да се почисти)?
stan73 - майстор
Май майсторът ти не го бива...
fore - майстор
Вярно че може да се захапе в изпускателните и впускателни отвори въжето.

==========


Зависи от карба- Валброто на Хуска се ремонтира в повечето случаи, докато Щилските има вариант да не може да запалят след ремонт-малко са му реглажите. Но да се задръсти до степен да не може да се изчисти, значи че си държал в карба стар бензин с години и той се е отложил по каналите и ги е запушил добре. Също е стопил мембраните и тнт.

Та колега понеже твоята е Щилка и майстора знае че може да ти смени мембраните и тнт и полсе да не запали, за това най вероятно ти казва че не става.
Решението - или го караш да пробва да го "изчисти" да не се прави на луд или нов за 100 и ......... пари.

Цялата работа е че прехвалените Щилки имат по 1 реглажен жигльор и при ремонт, той се оказва малко за да се съживи отново карба ! Щилка брат !
koveslav - майстор
mitko64 написа:
Закъсах го яко! Не било семеринги, най ми било запушен карборатор. Възможно ли е така да се запуши, че да е за смяна(било невъзможно да се почисти)?
От семеринг доколкото знам и ми се е случвало1най-напред изчезват нормалните обороти на свободен ход.Или много се повишават или въобще не работи на ниски,зависи колко въздух засмуква.Смени майстора,иначе ще патиш.
mitko64 - майстор
Това за стар бензин забрави, винаги изгарям докрай, даже и ден не оставям. Утре се разплащаме за профилактиката и я нося в сервиза в Люлин. На празен ход си работеше, на полусмукач даже форсира, като го изключиш и подадеш газ- гасне.
fore - майстор
Абе явно си за смяна на мембрани и опръстени. Ама намери майстор дето да му се занимава. И имай в предвид казаното то мене по горе. Може и да ти се наложи да смениш целият карбуратор, ако този не може да се запали после.

Майстора беше ремонтирал един карб на Хуск-в който имаше бензин на над 1 година- като отворил резервоара щял да припадне- ацетон, мембраните бяха на дъвкав сопол. Направи го. Обаче сега смениха майстора в магазина и новият не го знам дали е чат.
mitko64 - майстор
Интересното е, че си пали- на смукач прикюфка, превключа на полусмукач, с първото дърпане пали и се форсира. Освобождавам полусмукача, на празен ход си работи съвсем нормално, как почна да подавам газ, отначало се изфорсира, завърти веригата и на пълна газ загасне.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: