ZEDYCUS написа:E не точно, ама почти натам е тръгнал. Проблема е, че не знам този лагер, на снимката може ли въобще да се смени, или е заводско запресован за вечни времена... той е причината да се задълбочавам, ама се оказа закопан .. а бе някой не е ли цепил подобна машинария да обясни ... че тези старите неща някога са като ..лай...ката - колкото повече я ровиш, повече мирише...Опааа . За Кофата ли стана.

п.с парчето от Болта с лява резбЪ го развих, няма грижа, ама почна да ме ядосва тоя шлайф...

mdaaa като гледам цялата работа е измислена много добре от тези хитреци - лагера е набит и после на преса е набита и перката от "цам" стигне ли се до него или трябва да пристъргваш, или да сменяш до възел.... хитро , хитро ...
