• 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
ESPACE - майстор
Линкове водещи до hit.bg са неактивни от вчера. Хит.бг вече го няма.
stan73 - майстор
Инфото за тази много добра грес на БГ се намира много трудно, затова го прехвърлих цялото тук. Но пък и като що-годе бял човек се чувствам задължен да цитирам източникът си (макар и неактивен вече), та затова...
crez - майстор
profesionalist_wood написа:
С бензин. Колеги откъде купувате тия греси и смазки? Искам и аз също да направя профилактика на машините си
Ето тази е подходящаhttp://oilgroupbg.com/%D0%B3%D1%80%D0%B ... D0%B3.html
stan73 - майстор
Kumay написа:
Не сменяй греста - няма смисъл!
Потърси една малка шайбичка дали стои на междинния вал, над игления лагер в редукторната кутия.
Също си провери превключвателя на скоростите дали е нареден правилно.
За друго не се сещам така, наизуст...
Здравей Ники ! :)
Отворих машината и проверих нещата, за които писа по-рано. Струват ми се наред. Проверих лагерите, които можах - не са чак идеални, но сякаш няма нищо фрапиращо. Снимах редукторната кутия отвътре и сега ще кача снимките.
Превключвателят за скоростите също ми се струва наред. Мисля, че и шайбата, за която говориш си е на мястото. Зъбните колела също изглеждат добре - без замазане/износване/отчупване.
П.П. Също сега (след като преди бях разнесъл смазката) ми се видя по-нормална и не така бяла и желеподобна, а също и що-годе равномерно разнесена (но пък е и доста потъмняла...). Да не би навремето като са събирали дрелката да не са разнесли смазката (евентуално да са я събирали в петък)... ?
П.П.2 След като я събрах я пуснах за проба - звучи и се движи добре и на двете скорости (но я пробвах замалко и без товар). Като се наложи нещо да пробивам - ще я натоваря да видя как ще се държи.
П.П.3 Отказах се да и сменям смазката поне засега...

Някакви идеи или съвети ?

Прикачен файл

DSC03551.jpg

Прикачен файл

DSC03550.jpg
Kumay - майстор
Не ми харесва греста - има метален прах в нея, затова е толкова черна! Щом всичко е здраво - може да е имала нещо в повече от нова! :lol:
Разглобявай на съставни части! Измий хубаво всички детайли с нафта и после забърши до сухо.
Ако трябва бъркай с парцалче в каналчетата, където виждаш черна грес. Гресирай наново - става и с Литол 24. Количество грес - колкото е в момента. След като наредиш редуктора - завърти ротора на ръка. Трябва да може да се превключват скоростите и да се върти равномерно. Внимавай за не запретнеш гумената втулка на задния лагер на ротора.
Успех! :thumbs:
nikolson - майстор
Без да твърдя, че така е правилно, аз винаги използвам за смивка спирачно масло.
crez - майстор
nikolson написа:
Без да твърдя, че така е правилно, аз винаги използвам за смивка спирачно масло.
Според мен може,само не в лагерите.
stan73 - майстор
Благодаря много !
koveslav - майстор
nikolson написа:
Без да твърдя, че така е правилно, аз винаги използвам за смивка спирачно масло.
Става,но метални повърхности третирани със спирачна течност и след това изложени на въздух корозират много по-бързо от нормалното.Нафтата е по-провилният вариант.За силно замърсени и спечени детайли керосина или газта за горене е още по-агресивна и пробивна към замърсяванията от нафтата и също така не предизвиква корозии в местата,в които евентуално остане от нея.Газта е много добра и за развиване на ръждясали винтови съединения.Останал съм с впечатление,че и VD-40 мирише на газ.
bobko - специалист
повреди ми се прекъсвача на винтоверт bosch GSB 14,4 ve-2 с партиден номер:2607200456 Изображение

Ако някой има такъв работещ и го продава нека пише на Л.С Също и ако се знае негов заместител.Благодаря предварително!!!
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: