• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
DMN - майстор
Е то явно няма форум свързан с автомобилите без да се появи този спор - подава ли се гориво при ППХ при двигателите с инжекционно впръскване. Според мен - не. Гледам на моята(голф4 бензин), когато се спускам по наклон на скорост как температурата на двигателя(току що позагрял около 70 гр.) започва да спада, което според мен означава, че няма изгаряне. Отделно на педала на съединителя има датчик, на който според мен точно това е целта му - когато се натисне съединителя започва подаване на гориво за да не угасне двигателя в този момент - когато сме по наклон на скорост и решим да натиснем съединителя. Иначе и за мен това е теста - да се изключи от контакт по време на спускане и ако не се подава гориво то нищо не трябва да се усети(като допълнителен спирачен ефект от двигателя) - при пръв удобен случай ще го пробвам.
Andri01 - майстор
При спускане по баир , ако колата е на скорост има спирачен ефект от двигателя. Независимо дали същия е изключен или работи! Спирачния ефект е вследствие на компресията .
kuuuuuul - майстор
Няма какво да се спори,който има газов инжекцион и кабел със софтуер може да го види нагледно по време на движение.А който няма и не вярва да дойде да му покажа.При дизела не знам да ли е същото.
kozl - майстор
А какво показва под 1000 оборота без газ?
DMN - майстор
Andri01 написа:
Спирачния ефект е вследствие на компресията .
Andri01, така е разбира се. Но, ако се подава гориво при ППХ, то би трябвало спирачния ефект да е по-малък, отколкото когато въобще не се подава гориво, и това според мен ще си проличи като изключим от контакт - тогава със сигурност ще спре подаването на гориво и тогава ако се усети по-голям спирачен ефект, значи при тоя автомобил се подава гориво при ППХ - така си мисля аз.
Последна промяна от DMN на чет фев 12, 2015 1:12 pm, променено общо 1 път.
crez - майстор
На празен ход 750 обр. показва пак същото -0,2-0,3.
kuuuuuul - майстор
kozl написа:
А какво показва под 1000 оборота без газ?
Не съм обърнал внимание да ли има някаква граница под която да не изключват,но при първа възможност ще го проверя.
kozl - майстор
Съдя по това, че пасата придърпва при ниски обороти примерно на 2 скорост. Ако не се подава гориво просто би следвало да спре.
Предполагам kuuuuuul предлага да се наблюдават импулсите към дюзите. Това какво показва на дисплея от тойотата съм се уверил, че не е пълна истина. На Пасата ТДИ при спускане на скорост покзва нула, щом натисна съединителя 0,6-0,8 л/час.
DMN - майстор
kozl написа:
Съдя по това, че пасата придърпва при ниски обороти примерно на 2 скорост. Ако не се подава гориво просто би следвало да спре.
Аз доколкото знам не се подава гориво при ППХ над определени обороти да речем 1500(не знам колко точно е при различните двигатели).
Последна промяна от DMN на чет фев 12, 2015 1:28 pm, променено общо 1 път.
kuuuuuul - майстор
Значи и при дизела е същото,провери го с VAG-COM – a.Къде е ivanovbg ,той е специалист в областта?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: