• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
dyaneff - майстор
crez написа:
dyaneff написа:
Няма как да отгатнем какъв е автомобила. Има ли достатъчно спирачна течност ?
Рено RX4, течност в казанчето има достатъчно. По думите на майстор ламбда сондата е причина :? , ако е тя ще имам и други проблеми, ама няма.
Ламбда сондата няма нищо общо с АBS. Провери за всеки случай налягането на гумите ако си 4х4. Трябва да се направи диагностика.
ivanovbg - майстор
А дали свети АБС-а ? Какъв ще му е проблема при баир като не пипаш спирачката :? Тракшън, ЕСП иди дойди, АБС [-X
Lisko - майстор
Стиви написа:
За прототокола - на равно в завой без стоп, при завиване в любима ежедневна пресечка обърнете внимание до кога и как намалявате - само преди или и по време на завоя и кога подавате газ - чак когато сте изправили волана напълно ли? Не вярвам. Напълно логично е до средата на завоя да се намалява, а в средата на завоя да се подаде газ.
Ще излезе че си говорим за едно и също нещо но с различни думи.
Затова отначало казах че в самия завой е най-добре да си с постоянна (линейна) скорост - нито да ускоряваш, нито да намаляваш. Това подаване на газ за което говори Стиви е за да се компенсира забавянето, а не за да се ускориш. Задачата е линейното ускорение да остава минимално. По същата причина и не биеш спирачки в самия завой защото ще увеличиш ускорението (с отрицателен знак в случая, но по абсолютна стойност си е увеличение).

В този смисъл и аз подавам газ но лафа "за да ме издърпа от завоя" го намирам първо за пресилен и второ за вреден тъй като е популярен и хора които не разбират и не усещат къде е златната среда са го чули и го прилагат на сляпо и (в рамките на безопасното все пак) се престарават (имам лични наблюдения).
Chefo77 - майстор
Разликите идват оттам, че "подавам газ" се свързва най-често с натискане на педала до долу, затова. Тани предполагам е имал предвид именно плавно подаване на газ с цел да съчетаеш мощността с правилната посока на пътуване. Аз също почти не използвам спирачка (баща ми ме е учил така) и излизам от завоя "с газ". Не с настъпване на педала, а с лек натиск. То е въпрос на усещане и оттам - на свикване.
ivanovbg - майстор
Ето и малко литература от времето на вашите татковци та да се не карате :wink: https://docs.google.com/file/d/0B_6qcfm ... n_US&pli=1
dundurma - специалист
а и с газ се излиза от завой,ако си с предно предаване...........просто уточнявам за младите шофьори
Кики - специалист
dundurma написа:
а и с газ се излиза от завой,ако си с предно предаване...........просто уточнявам за младите шофьори
Ми не е така, предимството при подаването на газ (не даването на газ) се обяснява и е резонно от спецификата в работата на диференциала. Когато автомобила влиза в завой скоростите на външно и вътрешно колела се различават, работата и предназначението на диференциала е да поеме тази разлика в скоростите на въртене на двете колела и в същото време при подаване на мощност към пиньона (малкото зъбно колело в диференциала което се върти от кардана, респективно скоростната кутия) да предаде по-голям въртящ момент и скорост към външното колело описващо завоя. И така след като имаме подадена газ външното колело се стреми да "изпревари" вътрешното и по този начин центростремителната сила се насочва в посоката в която са завъртени колелата, т.е. към завоя. Ето това е плюса при подаването на газ в завой, това обаче си има условности които по-горе в мненията са споменати, например на колкото по-малка предавка сме толкова по-леко трябва да се борави с педала на газта, същото важи и при по-мощните мотори дори и на голяма предавка. Това дали колата е със задно или предно предаване няма значение, ефекта е същия но с едно важно условие: повечето коли със задно предаване са с двигател отпред което значи облекчен откъм тегло заден мост което предразполага към по-лесно пребоксуване на двигателните колела, което пък е противопоказно в завой (за нормално каране де). При задно задвижване педала трябва само да се "гъделичка" в завой при хлъзгави условия. И всичко това до тук важи за човеци с усет и добро познаване на автомобила, в завой не се дава "пълна газ". За спортно каране филма е друг, но там се искат тренировки. А за младите шофьори, могат да минат и без подаване на газ в завоя докато научат десния си крак каква е разликата между леко подаване и пълна газ.
nv952 - майстор
http://www.cars.bg/c986350
Колеги,реален ли е тоя разход?
Защото ако би бил реален,според мен, вместо старите кошници,може да караме нови.Имам предвид,вместо да се дават пари за гориво,не е ли по добре инвестиция в нова кола с нисък разход :?:
пп В нета я дават даже 4.4 градско и 3.4 извън :shock:
Излиза че с пълен резервоар (45л) и среден разход 3.5 може да се минат 1285км а със вана който имам трябва да сложа 102.8 литра за същите километри при разход 8 извън градско. :?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: