• 1
  • 2
Ел. инструментите. Консумативи.
radius - майстор
След тежък труд дрелката просвири на умряло (като пищене) и на двете скорости. Не е постоянно,а в нещо като резонанс изпада отвреме-навреме. Отворих редуктора, няма видимо износване по зъбите, лагерите са добре. Но тези на ротора стържат на сухо. Почнах да свалям предния, но перката пречи да се подпъхне нещо за избиване. Взех кардинални мерки и срязах външната черупка. После видях, че пред лагера има една втулка, която не е част от оста, а е набита и тя държи лагера. Сега се пита как да избия втулката. В краен случай ще я срежа и нея и се надявам да я има като рез.част. Ето снимки на ситуацията
Прикачен файл:
IMG4090.jpg
Прикачен файл:
IMG4091.jpg
Добре си го ...
lov - майстор
Тя тая втулка трябва да излиза много лесно и явно е клясала. Прикапи една арматурка сгъната на скоба от двете страни на лагера и още докато е топло се опитай да го измъкнеш като подвреш отвертка под нея и натискаш на оста. Но като заваряваш масата я закачи към арматурата.
radius - майстор
Чудна работа, сега като хвана с клещите вътрешната черупка и се върти спрямо оста, а тази втулка не помръдва. Не ми се иска да заварявам, да не стопя перката, но в краен случай... Мерси за информацията.
ZEDYCUS - майстор
Така и така си го остъргал лагера(затова превърта), доостържи го и от другата страна внимателно и със секач го чупи. След това със скоба за лагери извади и втулката.
radius - майстор
И това е идея, мен и без това ме е страх да заварявам около перката и оста, като се знам колко мога.
Оригиналните лагери са със метален предпсзител. За флекса съм купувал с пластмасов (RS), продавача ме прилъга,че пазел по-добре от прах. Какво мислите - ZZ или RS ?
lov - майстор
Не е че го е припилил. Такава зглобка се прави.
То не говоря за заваряване ами за точковане с телоподаващо. Но пък блуждая нещо тази вечер и не се сещам че може да нямаш и трябва да дириш.
Иначе и това е вариант да доизпилиш лагера и после само втулката
ZEDYCUS - майстор
За прах и на мен са ми препоръчвали с гумен предпазител RS. На банцига сложих такива, оригинално бяха с метален.
lov - майстор
Хич не се занимавай гледай само да са качествени.
radius - майстор
Еми купувал съм за флекса SKF, FAG. Има ли смисъл от RS? Мен ме притеснява да няма нагрявания които да спичат полимера. Но наистина стои по-плътно около черупката.
lov - майстор
То всеки си има някакви фаворити и аз редовно залагам на SKF ама и те са ми се дънили и на същото място с някакви мексиканси нещата си решихме проблема. И то не е какви да е като цена ами яко дебела щото специално изпълнение.
Слагай каквото намериш все пак струват 2 лева и като се спече сменяй. Те и за това сглобката там е така лабава за да може да превърти и не блокира и изгори, а и да компенсира температурните разширение. Обяснява ми го комшията ама не ударих много ухо какво точно компенсират.
  • 1
  • 2

Тема "смяна на лагери на BU2 160" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: