• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
-Тони- - специалист
Здравей колега,
И аз в момента съм в подобна дилема. Само че гледам дизели 2005-2007г Мазда 5, Форд С макс и Тойота корола версо. Трябва да сменя колата на жената, пък и за семейна да става.
Гледам за кола от 2-3 седмици и за сега съм се спрял на с- макса.
шоп - майстор
Тони-,
много ми е интересно, защо си се ориентирал към дизела?

Пък и за жена!

Когато купувах колите за семейството, първите въпроси на дилърите бяха: колко хил. км годишно ще минавате?

отговорите бяха: 10-15 хил. на кола.

Насоката на диларите бе: Бензин! Въпреки, че те са на процент от оборота им благодаря за съветите. Под 40хил. км годишно, по-високата цена на новите дизелови автомобили и по-високите разходи за поддръжка не са оправдани.
anabolicbeast - специалист
шоп написа:
Тони-,
много ми е интересно, защо си се ориентирал към дизела?

Пък и за жена!

Когато купувах колите за семейството, първите въпроси на дилърите бяха: колко хил. км годишно ще минавате?

отговорите бяха: 10-15 хил. на кола.

Насоката на диларите бе: Бензин! Въпреки, че те са на процент от оборота им благодаря за съветите. Под 40хил. км годишно, по-високата цена на новите дизелови автомобили и по-високите разходи за поддръжка не са оправдани.
И аз определено съм ЗА бензина, особено за кола на старо и то за България. Много по-скъпа поддръжка, шибаната ни нафта ги довършва и като цяло не е изгодно. Ако е чисто нова - тогава бих си купил дизел!
-Тони- - специалист
Фирмените ми коли са дизел....
lyubohar - майстор
Моята препоръка е за по голяма кола.Да не дава господ,но по големите коли по пазят при произшествие.
Също съм за бензина,ако се кара малко.
Разликата при същите екстри между бензинова и дизелова като купувах мойта беше 10000лв.
Сега е единайсета година и пробег-85000км.
Колкото до марката-тези статистики са меродавни като я купуваш от магазин и то западен.
Иначе никой не знае как е стопанисвана колата втора ръка.
bycec - специалист
-Тони- написа:
Фирмените ми коли са дизел....
Обаче те, най-верояно са новозакупени и като им изтече лизингът отиват на вторичния пазар(на едни 150-200000 км). Вервай ми.....
-Тони- - специалист
Не си ме разбрал и фирмените МИ коли са купени на старо
Chefo77 - майстор
Същото като в "моята" тема за смартфона ... един въпрос, уточнения покрай него и ... една камара странични мнения - защо не си вземеш това, защо не онова, ама защо точно тези ... защото така иска.
Вадим - може пък човека да не го интересува само нулевата стойност на поддръжката :wink:
MamaMy, от коя страна е ауспуха? Отдясно. Точно там, където са на почти всички японки и англичанки. Защо да не вярваме? А и Мазда 2 за европейския пазар се сглобява точно в Япония.
Любо - нищо общо нямат размерите със защитата. Има стотици примери на малки автомобили с 4+ звезди и на големи с 3-.
idlehands - напреднал
Благодаря на всички за мненията.

kalpev: Добре, един глас за Ярис. За Форд за жалост съм чувал много различни мнения. От една страна са доволните водачи, от друга - крайни противници. Сигурно е така и при други марки, но за Форд определено важи това правило.

anabolicbeast: Да, Фиеста-та и 2-та са доста близки и не би трябвало да има огромно разминаване в надеждността. Въпросът е как стоят нещата на практика.

шоп: Къде се сглобява Тойота? Чувал съм за Турция. Нисък клас са да, но и такъв е бюджетът. Не ме притеснява това, че нямат много екстри, по-важни са другите критерии, които изброих.

Chefo77: Това за ръждата не съм го чувал. Как мога да прегледам тези сервизни акции?
Да, наистина има малко отклонения от оригиналния въпрос. Здраве да е!

DundyTheCroc: Не знам къде точно си го чел това за най-здравата кола в класа, но аз също четох нещо подобно в Dekra Used Car Report.

ZMeyGorianin: За пари ли говорим? :) 9-11хил.

radius: Ами просто обяснявам за какво ще се използва колата. Очевидно няма да е оптимално да се кара на дълъг път, но ще се налага от време на време.

MamaMy: Не разбрах това за ауспуха.

Вадим Владимиров: Ами не ми харесва особено външният вид, интериорът, това, че доколкото знам използва остарели VW технологии. Горе долу затова и не съм включил Сеат Ибиса. Сеатът обаче ми допада като дизайн. Сигурно има и други коли, които не са лоши, но съм се насочил към тези. Благодаря все пак за предложението.

-Тони-: Успех с търсенето!

lyubohar: Съгласен съм за стопанисването. Открива едно ново измерение :)
MamaMy - майстор
Нищо против японките, но някой са ''японки''. Съобщиха, че Мазда затворила заводи в Испания.
Иначе това е доста достоверно:
http://photo-forum.net/forum/read.php?f ... offset=all

Чети последните 7-8 мнения
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Избор на кола - мазда, тойота, форд?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: