Chefo77: Мерси за статията. Аз си мислех, че Аурис е в един клас с Голф и Фокус.
nikolovvd: Също интересна статия
nikolovvd: Също интересна статия

Chefo77 написа:Ти наистина ли мислиш, че вярвам, че само в БГ го правят?Не вече, а ВИНАГИ е било, и се лежи ефективно.![]()
В Германия вече е подсъдно, но това не означава, че не се прави.
MASTER написа: Такива коли са предназначени "само за експорт", нямат гаранция и са предназначени за пазарите на африка, руските републики и естествено у нас.Именно. Нашите хора обикновено спазаряват 2-3 автомобила преди да натоварят и така си осигуряват колите за следващия курс. Обикновено пазаруват от точно определени места и могат да си поръчат на колко километра да е колата. Особено на служебни автомобили, които сменят двигател за 2-3 години., дори се смята за нормално. По този начин на никой няма да направи впечетление, че кола на 2-3 години е 80-90 хил. км. Те хората се лъжат за 9-10 годишни коли на 100-120 хил.км. и при това дизелови, а всеки знае, че такъв автомобил за 9-10 години прави над 300 000 км. пробег.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: