Аз имах преди един монбат и първата есен нали съм примерен викам подготовка за зимата-смъквам го за дозаряд у дома.И окото даде фира не черно а бяло стана демек за боклука   .Малко преди втората година "намерих"под лепенката капачките и се оказа че крайната клетка таман се показала.То необслужваем акумулатор е този на който не трябва да се долива вода,това е основното което изобщо се поддържа,другото си е нормално остаряване.Уж имат разни клетки,сепаратори и още нам си кво за да спрат загубата на течност но и да изкара повече години то капацитета ще е свършил
 .Малко преди втората година "намерих"под лепенката капачките и се оказа че крайната клетка таман се показала.То необслужваем акумулатор е този на който не трябва да се долива вода,това е основното което изобщо се поддържа,другото си е нормално остаряване.Уж имат разни клетки,сепаратори и още нам си кво за да спрат загубата на течност но и да изкара повече години то капацитета ще е свършил  
								
															
																															
																								
															 .Малко преди втората година "намерих"под лепенката капачките и се оказа че крайната клетка таман се показала.То необслужваем акумулатор е този на който не трябва да се долива вода,това е основното което изобщо се поддържа,другото си е нормално остаряване.Уж имат разни клетки,сепаратори и още нам си кво за да спрат загубата на течност но и да изкара повече години то капацитета ще е свършил
 .Малко преди втората година "намерих"под лепенката капачките и се оказа че крайната клетка таман се показала.То необслужваем акумулатор е този на който не трябва да се долива вода,това е основното което изобщо се поддържа,другото си е нормално остаряване.Уж имат разни клетки,сепаратори и още нам си кво за да спрат загубата на течност но и да изкара повече години то капацитета ще е свършил  
 . Или пък може да не е свързано с температурната компенсация, а освен в началото да се опитва да държи по-високо напрежение за да възстанови разряда от паленето, а после да смъква леко напрежението, при което има по-малка(или почти никаква)загуба на вода - просто предположение. По принцип оловен акумулатор може да се държи неограничено време под напрежение 13.6-13.8V(поддържащ заряд) без това да му навреди.
 . Или пък може да не е свързано с температурната компенсация, а освен в началото да се опитва да държи по-високо напрежение за да възстанови разряда от паленето, а после да смъква леко напрежението, при което има по-малка(или почти никаква)загуба на вода - просто предположение. По принцип оловен акумулатор може да се държи неограничено време под напрежение 13.6-13.8V(поддържащ заряд) без това да му навреди.

 
   Наздраве на всички, мерете и зареждайте кой както си знае пък накрая ние в сервизите ще ви кажем дали сте прави или не.
  Наздраве на всички, мерете и зареждайте кой както си знае пък накрая ние в сервизите ще ви кажем дали сте прави или не.