Само като идея - ползвай огледало и с малко механика ще отразява слънчевите лъчи към панела докато се завърти на достатъчен градус.
за кондензатора се бъзиках че е Супер-САР , всмисъл пак си е 50000 микрофарада бая парче, ако е високоволтов хич не е евтин.
сега ми идва нещо в главата, що незахранваш само контролера и бобината на релето с него, шибни един диод между Кондензатора и волтаика след точката на захранване на контактите на релетата и мотора, така няма да се разрежда при спадане на напрежението следствие големия ток от мотора. Кондензатора ще ги даяни поне няколко минути (може да се сметне точно ама ме мързи сега) релето мисля че гълта към 30 до 60 мА зависи модела, щом на мотор изкарва няколко секунди.... та захранваш релето и контролера през супер-капа а двигателя директно през волтайка, така релето няма да бучи контролера и той доволен, а за двигателя, тия линейни актуатори до колко си спомням почваха да въртят дори от няколко волта примерно 4 - 5 волта почваха да въртят бавно, по спомен, не помня точната стойност , та дори и да клекне напрежението на волтаика до 6-7-8 волта пак ще си върти но по-бавно.... ама на кой му дреме, не сме тръгнали на състезание!
Иванов - огледала и механики, мисля че v6 не ще да чува!
може да греша ама останах с впечатление че иска да го направи максимално евтино, и да изтиска максимално много колкото е възможно. пък и за кво да се усложнява с железа като всичкото това може да се реши софтуерно с малко по-интелигентен алгоритъм за въртене при изгрев.

П.П. ..... ся вникнах малко по дълбоко в смисъла на изречението ти:
.....и с малко механика ще отразява слънчевите лъчи към панела.....тц
