Малко предистория... Фрезата е българска, "Фортеко" с двг "Сумек" СПЕ160, от 2 години си е проблемна, но сега съвсем не иска да запали. След необходимите проверки смених карбуратора, след още дейности започна и да пали, но работеше с известни резерви - лостчето на центробежния регулатор се беше откачило от вътрешността на картера. Отворих, закачих, затворих и няма палене... Сетих се, че хич не ми дойде наум да бележа зацепването на разпределителния вал към коляновия и отварях втори път да зацепя правилно. От тук: http://www.hgiparts.com/content/informa ... lchart.pdf гледах кое как е. След второто зацепване фрезата пак не пали. Пак отворих, убих се да гледам кое как е, що е, кога какво се случва и т. н. Няма палене. Искра на свещта има, но ми прави впечатление че преди беше по-интензивна, а сега в един момент е по-слаба, в друг въобще няма, в трети човек ще убие. Опитах и с друга свещ. В цилиндъра влиза гориво, въздухът е наред... Явно центровката не е в час, но мисля че сега нещата не са от неправилно зацепване, защото няма какво да се обърка. Ето така е:
. На зъбните колелета има по една точка и двете трябва да съвпадат. Но пък преди да закача центробежния си палеше от раз.
