• 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
profesionalist_wood - майстор
7 години? Баси. А моя боклук Polar за няма и година издъхна,че дори не ми уважиха гаранцията.
jorkataG - специалист
Свали го и го зареди до край -гъстота 1,27 на всички клетки да е около тая гъстота, ако не може да я стигне до колкото може после го разреди с една крушка. Като се изтощи тотално го пусни на примерно 3 ампера за 60-65 Ач акумулатор да се зареди отново това можеш да го повториш като гледай да не обърнеш поляритета. Ще видиш че кристалчетата ще започнат да изчезват. Гледай също да не прегрява. Като му направиш 2 тура и след като се зареди го остави и след 2-3 часа измери волтажа, след което го оставяш още 24 часа без да го пипаш и чак след това мериш отново волтажа. Ако разликата между 2-те мерения не е голяма и се е задържал волтажа над 12,6 В значи имаш късмет. :-D
romanpm - майстор
Отворих запечатания "необслужваем" и налях половин литър водичка ... :roll: Ще пробвам да го възтановя , но нямам аерометър :? Включих го на цикъл - 15 сек. разряд през лампа и 45сек. заряд .Така ще е 5 денонощия

Прикачен файл

1-DSCI0193.JPG
1-DSCI0193.JPG (78.55 KиБ) Видяна 1354 пъти

Прикачен файл

1-DSCI0191.JPG
1-DSCI0191.JPG (42.97 KиБ) Видяна 1354 пъти

Прикачен файл

1-DSCI0190.JPG
1-DSCI0190.JPG (85.55 KиБ) Видяна 1354 пъти
profesionalist_wood - майстор
Нищо не става от този боклук :x Опитах се да го заредя....ама йок,нито ток нито нищо.Вече пътува към вечните оловни полета
Ще си взема акумулатор на Бош и приключвам колкото и да е скъп. Евтиното излиза скъпо
От 74 ампера ще мина на 100 ампера
kozl - майстор
На поляка пак му потъмня очото и му боднах една доза от 2А за към 12 чака та вдигна гъстотата на електролита. Поне е с тапи, в една от които е вграден индикатора, което значи обслужваем.
velsi - Почетен майстор
profesionalist_wood написа:
Ще си взема акумулатор на Бош...
Не си купувай Бош, купи си Банер, по-добър избор е.
profesionalist_wood - майстор
Разгледах ги,стартовия им ток е 700 ампера :?
velsi - Почетен майстор
Е, и? Не ти стигат 700 ампера ли? Ти какво ще стартираш? Просто преди две години като си купувах акумулатор се обадих на приятел, който има сервиз. Питах го какво да взема и той каза Банер. Купих и съм доволен от този избор. Думите му бяха същите като моите: "Не купувай Бош, Банер са по-добри." Пък ти си решаваш.
profesionalist_wood - майстор
Ами имам предвид че колата е тъпкана с електроника и много дърпат от акумулатора.
На първо време ще махна радиото защото то дърпа доста милиампери от акумулатора. Просто не го ползвам. А и алармата и имобилайзера ще ги разкарам защото при вяко отключване и заключване ползвам все дистанционното. Имам часовник който никога не може да му се нагласи часа,пак дърпа ток и него го спирам. Но мисля,че е добре с този стартов ток за дизелака 700.
Спрях се на тези http://akumulatori.bg/149/Product/948/B ... 0Bull#info
http://akumulatori.bg/146/Product/685/B ... 0Bull#info
MamaMy - майстор
Аз съм с първия Банер. Взех го с някакво намаление за 150 лв и съм много доволен от него. Под лепенките си има капачки и си е напълно обслужваем. За една година съм долял 200мл вода. Лепенките се махат веднага иначе не ти признават гаранцията. Според гаранционната карта трябва на всеки 4 месеца да минава на преглед и замерване. Аз до сега 3 пъти ходих и нямам проблем с него. Търкалям го на дизел с редукторен стартер и върти като куче.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: