• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Kirilpm - специалист
Търся си акумулаторче с клеми за винтоверт от този тип http://batteryshop-bg.com/files/1187612037_378.jpg В момента ползвам винтоверта в колата и съм го оставил с изводи на клеми и два кабела.Въпроса ми е кой акумулатор е най-подходящ.Мисля да се огранича с тези до 7Аh.Въпроса е да изкарва прилично време при работа преди да се разреди много,теглото при тези параметри не ми е проблем.
miroton - майстор
Измери си консумацията на винтоверта и си изчисли времето.
Thimotty - помощник
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 0AH+RAGGIE

С една 11 амперова помпа кара около 45 мин
shadow__01 - майстор
Thimotty написа:
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... 0AH+RAGGIE
Много скъп предлагаш. В Щайнбергер има по-евтин http://www.stbbg.com//?page_id=21&record_id=8627
shotik - майстор
Ползвам един 12 волта /12 Ач , кабел с дължина 2.5 м , 2 Х 3.5 кв мм и при добре зареден съм го ползвал две седмици при ремонт на апартамент.

Със сигурност разбери как са полюсите,защото при грешка ,изгаря електрониката на ключа. Затова на плюсовия кабел свържи един диод ,поне 10 А да издържа ,аз така съм направил и нямам проблеми.
Вярно ,че малко тежи акумулатора, но поне не си зависим от напрежение в мрежата.
Kirilpm - специалист
По ред отговарям,колега консумацията му е малко разтегливо понятие на празен ход пада от 1-2А,докато ако хвана патронника и го затормозя с ръка или заклиня по дебела бургия вдига до 25А,същото е и при завиването.Акумулатора през повечето време ще го ползвам зареден до 14в понеже винтоверта е предвиден да работи с 14,4 волта батерия,но практиката ми с него показва че щастливо си работи с 12 и дори когато падне до 9 волта без да грее и да се зори особено.Това е винтоверта http://www.comparestoreprices.co.uk/ima ... jpg.Понеже имам две такива акумулаторчета от ЮПС,които не успях да съживя но успях да поразглобя видях че вътре електролита се напоява в нещо като памук,проблем ли е за тези акумулатори да паднат на една страна или да се обърнат,понеже за класическите автомобилни не е много препоръчително да се разбъркват утайките в електролита.Това с диода е добра идея,до сега не съм разменял кабелите,но не е изключено като вариант да се случи някога.
shotik - майстор
Нямам проблем ,ако акумулаторът се е обърнал,5 години няма теч ,нито друг проблем,единственото ,че акумулатора ,който ползвам тежи 4 кг и кабела към 1.5 ,но както писах ,ползвам ги доста време за работа .
Да поясня ,че имам два винтоверта на Райдър ,на 12 волта са и са с кабели и диоди ,както е описано. Нося си в отделни торби ,не ми се е налагало да ги ползвам заедно ,защото единият се е повредил или паднал акумулатора. Аз съм си доволен,а който не харесва ,това си е негов проблем .
Kirilpm - специалист
Не знам още колко ще издържи кучето и за това не искам да взимам скъп акумулатор,а го ползвам в сервиз когато няма въздух респективно ток,иначе пневматичния инструмент си е благинка,хем лекичък,навира се навсякъде,а ако се ползва грамотно износване практически никакво.Мисля да му взема 7ач акумулатор за юпс,а по принцип където е удобно го закачам за акумулаторите на колите,въобще не го усещат че е закачен,но си е неудобство.Батериите му изфирясаха неочаквано бързо,понеже се ползва от дъжд на вятър.
Kirilpm - специалист
Сработи идеално системата,остана само да си купя диод,но за да няма грешки стиснах добре клемите към акумулатора и им нахлузих по една шлаухка.Изрових още един стар винтоверт на 9.6V,пробвах го на един акумулатор с прекъснала клетка и работи,чудя се удачно ли е да го ползвам с 12в акмулаторче и как да му сваля напрежението.На 12 волта ме е страх да го пробвам,струва ми се,че ще има пушеци.
Kirilpm - специалист
На никой ли не му идва идея как да се понижи напрежението и да може да се работи нормално.Мислех си просто да добавя едно съпротивлението.Но напрежението варира от 12до 14 волта,а и винтоверта черпи различен ток.Верно едва ли е толкова капризен към захранващото напрежение,ако го сваля до 10в мисля че ще работи.На нормално зареден акумулатор не тръгва,явно електрониката му го предпазва.
  • 1
  • 2

Тема "Външен акмулатор за винтоверт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: