• 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
lov - майстор
Ох тя тая история добре че се размина само с уплаха и обичка на ухото защото същия този лауреат на всеки три месеца е инструктиран от същите такива хубавци как се боравиви със силни киселини и основи и какво се получава при реакция с тях и какво да се прави в случай на разливане. Как трябва да се складират и кои по никакъв повод не трябва да се оставят един до друг. Та че са му дали и на него книжка да си я чете е ясно ама какво е разбрал едва ли някой го е проверил. По точно са го попитали разбра ли и я сложи един палец тука в тефтера. В допълнение ще спомена че разкарва за производството с тоя електрокар концентрирана солна, сярна фосфорна и мравчена киселина. Една камара най различни карбонати натриеви сулфати сулфити нитрати нитрити формалини амонци и аз вече не се сещам какво. На едно пале натоварени 2-3 бидона и в добавка нколко чувала с нещо си да крепи бидоните да не се гътнат. Ама какво ще стане ако се гътнат и смесят никой не мисли.
Щастие е че не се е случила някоя по голяма идиотщина. Ма то и тогава нямаше да е журналистическа сензация щото такива неща не се показваха по новините. А и четенето за много хора си е голям проблем. Особенно с нашенския си маталитет надминахме май и чукчите. ""Чукча писатель а не читатель"' :razz:
hidrazin - майстор
Абе то в интерес на истината и аз ще си призная. Веднъж и аз карах с отворени прозорци и димна следа зад мен. :lol:
Бях натварил в комбито малко мравена в шишета и туби със солна. Ама се наложи едно отбиване.
Слънцето напекло колата, тубите пуснали а на 2-3 шишета излетели тапите. :-D Изгори ми мокетената стелка в багажника и свали боята.
Та това ми е за обеца. Сега съм си приготвил дебели найлонови торби, пластмасови съдове, никъде не се отбивам и спирам.
Освен това подбирам какво купувам. По-добре да отида два пъти. :?
Ама тук донякъде ми изиграха лоша шега опаковките. Поръчвал съм и от Швейцария.
Шишенце от 250 грама дойде в кашон 30х40х40 сантиметра, шишето тефлоново, всичко уплътнено и страшни надписи навсякъде. :-D
Като го взимах от София се наложи да сложа кашона в една голяма торба, че хората много странно ме гледаха по улицата. :lol:
:partyman:
jorkataG - специалист
hidrazin написа:
jorkataG написа:
Вероятноста от запуиване е твърде голяма а дори и да не са запушени тези отвори имат по малък капацитет....
Ти виждал ли си надут или пръснат акумулатор (автомобилен) заради запушени вентилационни отвори?
Какво би запушило тези отвори?
Какви газове се отделят при заряда?
Колко литра газ се отделя през целия цикъл на заряд от един акумулатор? - Нека приемем - 12V, 50Ah, изтощен до безопасен минимум.
Щом си чел ония книги и си ходил на обучение, тези въпроси не би трябвало да те затруднят?
:partyman:
Да виждал съм и да ти кажа голямо разследване е паднало защото Аб беше гаранционна и в завода са го гледали и казаха че е гръмнал от запушени отвори. От какво са се запушили не знам но те го гледаха и уважиха гаранцията а в последствие имаше и промяна във вентилационната система, поне така казаха но това е случва се и ако гръмне само капака направо си късметлия.
Такова понятие "Изтощен до безопасния минимум" няма. Количеството газ водород и кислород не е голямо но при положение че няма от къде да излезе си е проблем. Целият коктейл от изпарения които се получават е взривоопасен.
jorkataG - специалист
lov написа:
Факти колеги придружени със снимков материал. Както и официален документ от завода производител който указва че точно този тип АБ трябва да се зареждат с такъв ток защотото това или онова може да стане.
Аз няма да се ровя и да търся по причини които за сега не мисля да казвам защо но повярвайт имам си и основателна причина, и поради това нямам желание.
Приемете че съм пълен профан но не вярвам както казах на градски митове и легенди. Като писах в една друга тема Тома Неверни съм. Око да види ръка да пипне.
Убедете ме
За съжаление колега не си правя албум със снимки на най големите тъпотии, изцепки и т н .
Когато чакат примерно още 5 човека освен този когото обслужваме изобщо не ми е до снимане на поредната случка с АБ затова и няма никой да ти каче че да видиш. Дали ще вярваш си е твой проблем. Тук хората споделят своя опит и знания ама типичното за българина е Докажи че е така" И едно предложение като ходиш да си купиш акумулатор искай от продавача да ти покаже де е ходил да се обучава и го препитай може да не знае кво продава.
Гледам че Хидразина е понаписал някои неща,евала не го е домързяло ама като те гледам май безусловно вярваш какво ти пише.
Къде съм ходил, какво съм научил и какво знам си е мой проблем. Някои с лека ръка в задмониторното пространство пишат че тоя или оня са еди кви си. С интернет и баба може ама наживо дали всички са това за което се представят?
hidrazin - майстор
jorkataG написа:
...Гледам че Хидразина е понаписал някои неща,евала не го е домързяло ама като те гледам май безусловно вярваш какво ти пише.
Къде съм ходил, какво съм научил и какво знам си е мой проблем...
Ми ако имаш някои забележки към написаното или нещо не е така, ще помоля да ме поправиш.
А това какво си научил и какво знаеш е само твоя работа, ама само ако си мълчиш из форумите и не ръсиш...
Иначе вече не е само твоя работа.
Пък само за сведение - по едно или друго стечение на обстоятелствата ми се е наложило през годините да стопанисвам няколко акумулаторни стопанства.
И алкални, и киселинни. Едни такива специално оборудвани помещения, големи помещения, с под от киселинно устойчиви плочки, стените и те в плочки.
Масите за зареждане от бетон с плочки и висящи от тавана кабели за зареждане на акумулаторите.
Токоизправителите и реостатите - в друго помещение. Отделно помещение за производство на дестилирана вода.
Между другото виждал ли си какво представлява комплект от инструменти за ремонт на акумулатори? :-D
А кой за какво се представя? Ми някои хора тук ме познават и имат представа какво съм и за какво се представям.
:partyman:
P.S. А относно завода и онези "специалисти" дето са гледали акумулатора...
Явно никога повече няма да си купя български акумулатор. Щото или специалистите са "върхът", или ако наистина е гръмнал от запушване, акумулаторите ни са пълен ташаk.
lov - майстор
И понеже цялата дандания започна от пустия му гърмящ газ забрави да споменеш че в тези помещения по тавана са накачени едни водородо уловители. :cool:
jorkataG написа:
Гледам че Хидразина е понаписал някои неща,евала не го е домързяло ама като те гледам май безусловно вярваш какво ти пише.
Ми ако Чукча не беше писател а и читател да беше прочел няколко страници по на зад можеше и да направиш връзка. И както тогава писах май нямам повече работа в тази тема.
anabolicbeast - специалист
hidrazin написа:
Сега за малкия заряден ток. Такъв се препоръчва за геловите акумулатори и то при контрол на зарядното напрежение.
При малък заряден ток наистина вероятността от отделяне на газове е по-малка.
Отделянето на газове при геловите акумулатори е крайно нежелателно по понятни причини.
Това е и причината геловите акумулатори да се зареждат до маааалко по-ниско напрежение.
За да няма възможност да достигнат напрежение по-голямо от 14,4 волта, когато и започва електролизата на водата с отделяне на газове.
Аре. Толкова от мен. Кой чел, чел.
:partyman:
Ето още нещо много интересно. На процесорното зарядно от Лидъл последната програма е точно за зареждане на гелови акумулатори (AGM), та на тази програма зарядното изключва при 14.7 волта, срещу 14.4 волта при стандартните с течен електролит. Зарядният ток и на двете програми е 3.8А без значение от капацитета.
Последна промяна от anabolicbeast на пет май 15, 2015 12:08 am, променено общо 1 път.
lov - майстор
Ами ползвай си го със здраве.

Цел "професор" му ръгнали вътре да ти дава акъли па ти да не им вярваш
:partyman:
anabolicbeast - специалист
lov написа:
Ами ползвай си го със здраве.

Цел "професор" му ръгнали вътре да ти дава акъли па ти да не им вярваш
:partyman:
Включвам на програмата "СЪС ЗДРАВЕ" и да става каквото ще, без значение от технологията на акуто! :wink:
kuger - майстор
anabolicbeast написа:
Ето още нещо много интересно. На процесорното зарядно от Лидъл последната програма е точно за зареждане на гелови акумулатори (AGM), та на тази програма зарядното изключва при 14.7 волта, срещу 14.4 волта при стандартните с течен електролит. Зарядният ток и на двете програми е 3А без значение от капацитета.
На кое от двете, със или без дисплей?
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: