Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Kirilpm - специалист
Ами те тези машинки почти винаги работят на леко преобогатена смес,колегата по-горе те е посъветвал да продухаш филтъра,понеже,когато се задръсти той-може да действа като затворен смукач.Само не знам защо им се впрягате толкова дали палят със смукач или без.При почерпен карбуратор е съвсем нормално да пали и без смукач,важното от тази регулировка е да се форсира добре,да не пуши много и да държи празен ход,другото въобще не го мисли
kuger - майстор
Kirilpm написа:
Ами те тези машинки почти винаги работят на леко преобогатена смес,колегата по-горе те е посъветвал да продухаш филтъра,понеже,когато се задръсти той-може да действа като затворен смукач.Само не знам защо им се впрягате толкова дали палят със смукач или без.При почерпен карбуратор е съвсем нормално да пали и без смукач,важното от тази регулировка е да се форсира добре,да не пуши много и да държи празен ход,другото въобще не го мисли
Не се впрягам, мъча се да обясня принципа.
Здравейте колеги,
Малко е стара темата,но реших за пиша.Имам косачка със същия карбуратор.Косачката работеше безупречно почти 2 години при нормално натоварване.После взе да гасне след 10-15 мин. работа.Носих е на сервиз,но в сервиза бяха много заети и ме посъветваха за по-бързо да си купя нов карбуратор и да го сменя и проблема щял да се оправи.Смених аз карбуратора,свещта и сондата за гориво.Запали от първия път,форсира се и работи добре,но след като е загася от копчето почва да капе гориво от клапата за въздух на карбуратора,съответно мокри свещта и няма палене.От къде може да идва този проблем?Също след смяната при работа понякога глъхне за кратно и изгасва и после същия теч на гориво.Компресията е добра,бубината дава хубав ток.Ако има запознати да пишат!
keymaker - специалист
Пробва ли да разхлабиш капачката на резрвоара,доста често се слепва клапанчето-отдушник.
Относно центровката на карбуратора ,не си играйте ако нямате оборотомер. Ако обедните много сместа ще повредите моторчето от прегряване, тези двигатели се ограничават по обороти от гориво-въздушната смес. Бедната смес има по висока температура на горене и двигателя може да развие доста повече от предписаните му макс. обороти ,което ще доведе до задиране на сегменти или лагер, чрез сместа влиза и нужното му масло (при бедна смес то няма да е в нужното количество).
ben84 - специалист
Здравейте
Повдигам темата щото срещнах проблем с този тип карбуратор на една моторна коса "Гардения BC430"
Рязко загуби мощност и не подлежеше на каквато и да е настройка.
(Апропо, Трети винт за регулиране има и се намира отгоре по средата на карбуратора. С него се регулира колко да е вдигната иглата, която определя колко бензин да постъпи в смесителната камера.)
Разглобих карбуратора, мембраните са в чудесно състояние, все пак е работила сравнително малко.
Установих обаче, че планката, която отваря иглата за постъпващото гориво в карбуратора е изкривена. Изправих я и сглобих всичко, направих набързо центровка и днес за около час косих доста дебели храсти - никакъв проблем, докато отново не загуби мощност рязко и вдигна оборотите на празен ход.
Разглобих и пак въпросната планка изкривена и няма как да отвори клапана.
Някой да има идея защо тоя рецидив? :?

Тема "Регулиране на карбуратор на моторна коса" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: