Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
importante - напреднал
Защо?Не бива да се отказваме така лесно.Магнита е цял, предполагам, че както са го залепили китайците, с подходящо лепило е възможно да стане и по-здраво, предвид качествените им сглобки, при някой китайски стоки е въпрос на време да се разглобят сами.Въпроса ми е дали поксипола е достатъчен или да търся друго лепило?
ludiagsm - специалист
importante написа:
Защо?Не бива да се отказваме така лесно.Магнита е цял, предполагам, че както са го залепили китайците, с подходящо лепило е възможно да стане и по-здраво, предвид качествените им сглобки, при някой китайски стоки е въпрос на време да се разглобят сами.Въпроса ми е дали поксипола е достатъчен или да търся друго лепило?
принципно ще стане аз съм го тествал , но има специални лепила на Loctite подобни на поксипол двукомпонентни за тая работа здрави са и издържат и на по висока температура
evparts.alle - специалист
Не казвам, че се отказвам, казвам "временно" - просто от опит.
ludiagsm - специалист
Еекстра е цехчето :wink:
evparts.alle - специалист
Toя, бате, как ги плете! Машинка..
nasko_a - специалист
Здравейте на всички!

От известно време и аз се опитвам да карам такова сглобено колеленце. С две думи - доволен съм.
системата е следната - Българско колело - ВМЗ - Сопот 26 инча, китайски ДД мотор - 36 волта/500W- задна капла , контролер 36/48в, батерия li-ion 36/9. Досега го карах с оловни акумулаторчета - 4х12в/7,2ач. Тежичко - ама много добър старт, сега с тази батерийка - малко мудничко ми се струва. Сбъркани ли ми са представите или има значение волтажа?

Прикачен файл

DSC01064.JPG
ludiagsm - специалист
nasko_a написа:
Здравейте на всички!

От известно време и аз се опитвам да карам такова сглобено колеленце. С две думи - доволен съм.
системата е следната - Българско колело - ВМЗ - Сопот 26 инча, китайски ДД мотор - 36 волта/500W- задна капла , контролер 36/48в, батерия li-ion 36/9. Досега го карах с оловни акумулаторчета - 4х12в/7,2ач. Тежичко - ама много добър старт, сега с тази батерийка - малко мудничко ми се струва. Сбъркани ли ми са представите или има значение волтажа?
Волтажа има значение , както за максималната скорост така и за ускорението. Направи си експеримент вържи последователно на 36 волтовата батерийка един от старите ти оловни 12 волтови и виж сам какво се случва :) . Моето е на 67,2 волта в заредено състояние и ми се иска още да вдигам :)
hrpankov - специалист
...те с това контролерче ли?... :supz: :supz:

Прикачен файл

шим-рег-мА741.png
шим-рег-мА741.png (16.25 KиБ) Видяна 2870 пъти
tonyboy - специалист
nasko_a написа:
Здравейте на всички!

От известно време и аз се опитвам да карам ...
Ако мощността на мотора ти е 500w при 36v , то при 48v вече ще бъде около 700w , от там и по добро ускорение, максимална скорост и т.н. , това съвсем грубо, разбира се че влияят и много други фактори като капацитет на батерията , степен на отдаване на капацитета, да не влизаме в подробности. Като искаш да правиш сравнения на батерии сравни 3*12v оловни със сегашната ти батерия, ама няма смисъл, чети форума по-напред , топлата вода отдавна е открита и всички и се радваме :)

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: