• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
dyaneff - майстор
Естествено, че от Брадван. :)
nikolovvd - майстор
Имахме и в нашия град подобно магазинче и 19 години го благославях всеки ден че го има, но миналата година собственичката почина. Бог да я прости!
kr1100 - майстор
dyaneff написа:
Естествено, че от Брадван. :)
Брадван е , но пък цените на някои неща са много добри.
Него го знам още докато Конрад а беше зад ВИНС а.
ОФФ комутатора за Хлопел ли е ?
dyaneff - майстор
Не е за Хлопел, за ВАГина е. :partyman:
toolegittoquit - майстор
Добре, тези комутатори нямат ли живот приблизително колкото и бобината, което губеше смисъла от смяна само на единият от елементите и в по-новите автомобили запалителната бобина е обединена с комутатора? Всъщност, тоя комутатор каква е причината да изгори и дали няма проблем, поради което това да се повтори?
dyaneff - майстор
Системата за която става въпрос е друга. Не за тази която си мислиш.
kr1100 - майстор
dyaneff написа:
Не е за Хлопел, за ВАГина е. :partyman:
бобината е с комутатора. На бобината корпуса се напуква от ЕГН то , влага и край.
Дъртите на телефункен са с дебела алуминиева плочка /към 8мм/ и самата бобиа тежи повече от новичките. На новите радиатора е около 4-5мм..
Освен , ако в случая VWто е старо и с отделна бобина и отделен комутатор.
nakatasan - специалист
toolegittoquit написа:
Добре, тези комутатори нямат ли живот приблизително колкото и бобината, което губеше смисъла от смяна само на единият от елементите и в по-новите автомобили запалителната бобина е обединена с комутатора? Всъщност, тоя комутатор каква е причината да изгори и дали няма проблем, поради което това да се повтори?
Автомобилът който ще ремонтирам е японски. Там комутатора е обединен с датчика за оборотите на коляновия вал. Правих измерване бобината е в рамките на допуска, защото не зная колко е точен мултицета. С една дума за сега тя е добре и работи. Само силовия транзистор е изгорял. Какви са причините мога да гадая, някой от тях: дъртизъм, претоварване от повреден клеморед на стартовия ключ, няколко дни след като го смених, двигателя изгасна и повече не пожела да запали, дори на студен двигател. Като сложа транзистора и направя диагностика, ще се види дали има друг код за грешка или всичко е ок. Пропуснах да спомена, че автомобилът е Нисан Микра. Идеята да сменя само силовия транзистор е, че намерих тема по руските сайтове как са го правили, но на Нисан Примера. С К11 и П11 дистрибуторите са еднакви и комутатора е еднакъв.

EDIT: Успешно успях да си поправя колата. Благодаря много за съветите.
  • 1
  • 2

Тема "Ремонт комутатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: