Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Накрайникът вкарва повече кислород през решето.

А как точно го разпали, че и на мене Тъстът ми подари барбекю и като разбрах че може да се пали с тоя пистолет си купих веднага ! Да има един на Вилата.
Ейнхела съм го плащал 47 кинта едно време от Брикулаж със същите параметри ! :axe:

Сипваш ли някаква горима течност или само нагряваш и палиш ? Печката я паля, но тука ще да е по трудно ?
brum - майстор
Само въглищата, без никаква добавка. Завираш пистолета във въглищата и го пускаш на силната степен. След 10-20 секунди почват да тлеят :) . И така на няколко места за да ги подкараш. После от разстояние подухваш докато всичко почне да гори равномерно.
vasko9999 - специалист
Някой взе ли днескашната помпа за 11 лв?Става ли за помпане на автомобилна гума (2-2.2 атмосвери) или е само за топки и дюшеци?Нещо на картинка ми се видя малко "детска".
mgbagera - специалист
Един колега си я взе но в упътването никаде не пишело че става за автомобилни гуми.
Пише след 80 помпи 2 мин почивка. Може да я вземеш и ако не става да я върнеш.



А някой има ли мнение за дремела които пускат вдругиден?
Ако някои го е взимал нека сподели какво е рязал и какво не е успял с него.
stan73 - майстор
Мисля, че такъв в страната не е пускан досега. Имам подобен на Айнхел и върши работа, мисля, че и лидълският ще върши работа, възможно е даже да е по-добър. Ако ти трябва, и нямаш друг - няма какво да му се чудиш. А ако случиш на куца бройка - върни им го, те са коректна фирма и си уважават гаранциите.
prascho - майстор
Бинокълът в четвъртък става ли за нещо?
DMN - майстор
vasko9999 написа:
Някой взе ли днескашната помпа за 11 лв?Става ли за помпане на автомобилна гума (2-2.2 атмосвери) и
Тази помпа я дават и за велосипедни гуми, а това е сериозно предизвикателство. Може би много хора не знаят, че нормалното налягане във велосипедните гуми е по-голямо от това в автомобилните. На обикновените велосипедни гуми им дават налягане от 2.8 до 4.8 атмосфери. Имам шосеен бегач(тия с тънките гуми), на който му дават налягане на гумите до 7.7 атмосфери, на този бегач много велосипедни помпи нямат шанс да му отпушат дори вентила. Обикновено гумите на автомобила са около 2-2.2 атмосфери. Трябва да се види на тази помпа упътването и до какво налягане може да помпи. Като я гледам е късичка и няма голям дебит, за автомобилни гуми ще й трябва доста помпане, но по-важното в случая е налягането, което може да осигури - ако надува велосипедни гуми в нормите, ще надува и автомобилни :)
DundyTheCroc - майстор
Бинокъла не става определено, 2 пъти съм ги гледал и двата се отказах.
fore - майстор
За помпата не мисля че може да се напомпа авто гума. Малка е и не е конструктивно здрава за да се справи със задачата.
Не е коректно да се сравняват авто-гуми с велосипедни. Защото обемът въздух е различен, макар и със сходни налягания.
Аз има три стъпална помпа на Хътсан, с нея помпам бутилката на ПЦП пушка (въздушна). Помпата качва 250-300 атмосфери. Но обема е малък и помпата е с малък дебит- прилича на помпа от Лада- висока и продълговата.

===========

Днеска взех една центробежна помпа. Покрай нея гледах и моторната коса с приставките. Кардана е с прът и шлиц на сглобките. Има центробежен съединители и редукторна ъглова предавка долу където върти режещите приставки.
Единствено захвата не ми харесва. Но поне са дали ярем.
Ако нямах Хускварната-323Р, сигурно щях да я купа тази. Не мога да кажа обаче дали има други конструктивни недостатъци. Това ще си проличи в процеса на работа.

Има доста голям резервоар- над 1 литър и мощноста е завидна. Моята хускварна хваща 0,5 литра гориво.
Интересното е че общото тегло е само 5,7 кила, но незнам дали с приставка -тример примерно или без нея.

Машината определено заслужава внимание !

Също не знам дали бутало/цилиндровата група е легирана или си е алумин. Но с тази мощност би следвало да е легирана и с други метали за да може да се ползва продължително и с големи натоварвания. Иначе се обезмисля цялата тази мощност, и отива само на висок разход.
Също не знам какви карбове ползват тези машини. Дали позволяват реглаж и ремонт в последствие. Както знаем след закупуване на подобна машина, може да се наложи донастройване заради надморската височина и тнт. А и при ремонт след време, може да се окаже че карбуратора не може да се ремонтира.
Не обърнах внимание с колко реглажни винта е карба, но може и да погледна по късно.

Колеги някой дали е пазарувал от Немският он-лайн магазин на Лидъл ? Дали са коректни ?
DMN - майстор
fore написа:
За помпата не мисля че може да се напомпа авто гума. Малка е и не е конструктивно здрава за да се справи със задачата.
Не е коректно да се сравняват авто-гуми с велосипедни. Защото обемът въздух е различен, макар и със сходни налягания.
Колега, в случая обемът на въздуха няма връзка с налягането, което може да осигури помпата. Ако тя не може да преодолее вътрешното налягане на гумата, няма да може да вкара въздух в нея и това няма връзка с обема на въздуха. Обема на въздуха в гумата има значение за броя цикли напомвания, колкото е по-голям обема на гумата, толкова повече въздух ще трябва да се вкара в нея чрез по-голям брой напомвания. Дето се вика и с уста ще надуеш гумен дюшек с обем на въздуха три кубика(за цял ден и със световъртеж, баси дюшека :-D ), но въпроса е до какво налягане и това е проблема на помпите - налягането. Именно за това имаш тристъпална помпа за да стигнеш налягане 250 атмосфери :)

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: