• 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
При по-старите коли веригите караха от 200к до към 400к километра. При новите коли не знам какви вериги слагат, но съм чувал за проблеми още на 60-80к километра, най-вече при недомислените TSI двигатели на VW.
kuger - майстор
Шумеше веригата на Жигули, на Москвич 2140 почти не се чуваше. Но москвича имаше по-добра система за водене на веригата. На моя джуган, на 208000 км разпределителния вал изоставаше с о,5 см от коляновия.
И аз мисля, че веригата е по-сигурна от ремък, 2,0 dci, 150 коня на Рено го пуснаха с верига.
Andri01 - майстор
408И Москвича,не беше ли с текстолитови зъбни колела? Или те въртяха само маслената помпа? Помня,че съм сменял преди 100г. в сервиза,но ... :?
Chefo77 - майстор
Верижната предавка осигурява по-висока сигурност при по-висок въртящ момент и по-рязка смяна на оборотите. Именно затова твърдението на експерта по-горе, че "много много не я слагали на по-мощни и бързооборотни мотори" е меко казано глупост или хайде - да не обидим пишещия - недостатъчно добра осведоменост.
За справка - БМВ, Мерцедес и почти всички американски производители залагат почти изцяло на вериги. Но техните са бавнооборотни и немощни двигателчета. Особено М и АМГ подразделенията - те правят само малки двигатели. Ако бях заядлив, щях да попитам на какво залагат в мотоциклетните двигатели, но не съм :wink:
Ремъкът е по-лесен за поддръжка, по-тих, с по-лесна смяна. И е по-евтин. Технически е по-лесен за вграждане, защото не се нуждае от смазване - нещо, което за веригата е задължително.
А Вагините наистина се издъниха ... Един двигател с верига да не можеш да проектираш ...
stoianov_n - специалист
profesionalist_wood написа:
Разбрах че тия Опели Корса 1,2 имали верига а не ремък :? Разчетох тук там и хората казват че за това ги разкарвали. Дали ще може да се сложи ремък и да се махне веригата? Има ли такава опция?
Абе, нямаше да пиша, ама като чета какви глупости пишете.... не се сдържах... :axe:
Ся, на корсите с верига са само екотеците и някои много стари мотори.1.2 МОНО е с ремък.На някои даже няма ролка, а се опъва с водната помпа.
Наистина тоя двигател е жив мъртвец, гори а не върви, но като цяло е корав мотор.
А за екотеците....там веригата е най-малкия проблем..... :-D

Та ако може първо да уточним за кой двигател става въпрос.

За справка- автомонтьор съм и карам опел :supz:
profesionalist_wood - майстор
Благодаря . Тази седмица ще огледам бричката и ще докладвам. Какво трябва да гледам при нея? Защото не съм карал Опел

Пък и чета ебати темата тук в опел форум :lol:
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=20015&st=0
miroki - майстор
Нищо няма нужда да гледащ, щом не знаеш какво.
Просто вземи приятел с теб, който знае какво да гледа и готово, после се черпите. Или направо човек на който да платиш за да ти избере кола. Само, че ще обикаляте много, щото той почти никоя няма да хареса.
Аз щях да си вземам кола наскоро, и се оказа непосилно половин година търсих и нищо. При нас (Варна) са много кът хубавите коли.
profesionalist_wood - майстор
Мислил съм да взема човек
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Виж сега - недей да спориш с капацитета
Новите вериги не са като старите. Има много случаи, когато въобще не доживяват кой знае колко много. Вериги могат да се и късат, може и други неща да стават. Мисля, че много ги превъзнасяте веригите. И последното за двигателите го споменах, защото веригите тук по мои впечатления не са толкова разпространени, колкото ремъците и доста от бегачките са с ремъци. В България съм виждал основно малолитражки с вериги.
gogo7777 написа:
Я, Тинки е минал на скутер....
Едно от превозните средства, не единственото.
stoianov_n - специалист
profesionalist_wood написа:
Благодаря . Тази седмица ще огледам бричката и ще докладвам. Какво трябва да гледам при нея? Защото не съм карал Опел

Пък и чета ебати темата тук в опел форум :lol:
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=20015&st=0
Мдаа, макар че съм член на форума, тая тема е ебати темата....
За опелите мога да говоря много/все проверени неща/.Като цяло лошата слава на екотек двигателите идва от 1.6 16в.Много проблемен двигател, даже един агренаж да се смени не е работа.1.8 е доста по добър двигател, а 2.0 е супер, ама там гори масло и бензин по две.

За корсичката, не ти трябва човек който разбира, щото тва е баси и здравата кола.....Ръждясват на вратите от вътрешната страна от долу/ако е много работата отива към смяна на целите врати/ и отзад на гредите, от горната страна на пружините и амортесьорите.Понякога се стига до потъване/влизане/ на амортесьорите вътре в багажника.Това са видими неща, само трябва да легнеш и да огледаш.Ще се радвам да помогна с каквото мога, ако дадеш повече информация.
toolegittoquit написа:
Новите вериги не са като старите. Има много случаи, когато въобще не доживяват кой знае колко много. Вериги могат да се и късат, може и други неща да стават. Мисля, че много ги превъзнасяте веригите. И последното за двигателите го споменах, защото веригите тук по мои впечатления не са толкова разпространени, колкото ремъците и доста от бегачките са с ремъци. В България съм виждал основно малолитражки с вериги.
Извинявай, не ти знам името, но ти какво работиш?Колко вериги си държал в ръцете си и колко си късал?
Колко "бегачки" можеш да изброиш с ремък?И колко малолитражки можеш да изброиш с вериги? :?:
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: