Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ludiagsm - специалист
Благодаря ,има още доста работа ,но живи здрви когато смогна тогава :-)
importante - напреднал
zach_82 написа:
Да, с два двигателя, свързани последователно и включени в общ контролер за високо
(84 волта) напрежение.
Как така два двигателя свързани последователно? Покажи схема на това нещо ако е възможно?
zach_82 - специалист
Няма нищо сложно- ето- става дума за четкови мотори и контролер за същите.
Изображение
zach_82 - специалист
Че кaкво му е? При товa свързвaне, токът през двигaтелите е еднaкъв и се нaтовaрвaт еднaкво.
shotik - майстор
zach_82 написа:
Няма нищо сложно- ето- става дума за четкови мотори и контролер за същите.
Изображение
Поляритета на един от двигателите не е правилно маркиран ,от + към - на първия към + и - на втория трябва да е .
evparts.alle - специалист
Нема значение важно е, че работи. То като врътне единия напред другия назад ще се сети сам.. :) По-важно е, че има мисъл и се прави нещо, което на самия човек му е хрумнало и дори е и реализирано. Обаче "цъфне" ли единия мотор ще умре всичко.
radius - майстор
Много странно си "наплел" спиците, нямаш ли проблем с предаването на въртящия момент? Неслучайно се кръстосват. Сега кой знае как се посуква или не си забелязал?
zach_82 - специалист
shotik написа:
zach_82 написа:
Няма нищо сложно- ето- става дума за четкови мотори и контролер за същите.
Изображение
Поляритета на един от двигателите не е правилно маркиран ,от + към - на първия към + и - на втория трябва да е .
НЕ, НЯМА грешка - точно такова е свързването, защото моторите са огледално разположени спрямо рамката на велосипеда. Затова, за да върви напред колелото, е нужно единият двигател да върти в противоположна посока на другия.... :)
importante - напреднал
Контролера ти ли си го правил или е готов някой.Аз за пръв път виждам подобно свързване.Два еднакви двигателя няма, просто няма как да се случи, с малко, но се различават, за такива двигатели конкретно - четкови с постоянни магнити.Единият ще се натоварва повече от другия, не може да гарантираш равномерно разпределение на товара, от там и тока.Предполагам си го проектирал така за да ускоряваш с една ръкохватка и един контролер? Аз мисля така - с още един контролер и отделно свързване, да няма общо с първия.Притеснява ме факта, че контролера има обратна връзка към мотора, при последователно свързване не знам как би се отразило.Ако е самоделка - един контролер с два моста и разделени захранвания примерно.Твоят не знам как е, коментирам спрямо моя. Инак щом върви друго не трябва, това е целта!

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: