Нека намерим най-тънките цени.
stonesour - специалист
nikolson написа:
Защото, освен налягане, иска и въздушен поток/количество въздух. Ще развие един болт, ще свърши въздуха, чакаш да събере и пак...
Допълвам, изходящият въздушен поток на компресора е 165 литра в минута. Видях, че е производство на Шеппах. Което не променя особено написаното.
Тука пише 113 л/мин.

Eigenschaften:
•Vibrations- und geräuscharmer 1,8-kW-Motor mit Ölschmierung
•Stufenlos regelbar von 0 bis ca. 8 bar
•2 Manometer mit Bar- und PSI-Skala
•Kesselvolumen: ca. 24 Liter
•Ansaugleistung: ca. 270 l/min
•Enthaltenes Zubehör: 10 m Druckschlauch
•24-Liter-Kessel mit Kondenswasser-Ablassschraube
•Zweiter Anschluss für ungeregelte Kesseldruckabgabe
•Wartungsfreundlicher, einfach zu reinigender Luftfilter
•Anschlussleistung: ca. 1,8 kW (2,45 PS)
•Betriebsdruck: regelbar bis ca. 8 bar
•Effektive Abgabemenge bei 7 bar: ca. 113 l/min
•Gewicht (ohne Zubehör): ca. 26 kg

400Б2 е 170 л./мин.

Eigenschaften:
•Langlebig und leistungsstark durch ölgeschmierte 2-Zylinder-Pumpe
•Ideal für Werkzeuge mit hohem Druckluftbedarf wie Schlagschrauber oder Meißelhämmer
•Leistung: ca. 2,4 kW
•Druck: 0–8 Bar
•Ansaugleistung: ca. 360 l/min
•Effektive Abgabemenge bei 7 bar: ca. 170 l/min
•Kesselvolumen: 50 Liter
•Stufenlos regelbar von 0–8 Bar
•Vibrations- und geräuscharmer Motor
•Mit Überdruckventil und Ölstandskontrolle
•2 Manometer mit Bar- und PSI-Skala
stonesour - специалист
KingLin написа:
Това не означава че не е прав а че германците също трябва да бойкотират :finga:
по-скоро не е прав, може би цената във Франция е промоционална. може логистично да имат повече бройки, от които да се отървават. както и да е. не сме прецакани само ние.

дядо ми има един стар компресор, с който е боядисвано яко няколко години подред подматрачни рамки. няма ни табелка останала по него, ни кьорав надпис. че и манометъра не работи, та не знам нито какво налягане вдига, нито какъв въздух минава през него.

миналата година си купих гайковерта от лидл и го вързах, обаче не мога да развия натегнат болт на колата с него. разхлабвам и натягам с ключа. с гайковерта само навивам и развивам. та се чудя, тоя малкия компресор?! някой пробвал ли го е реално дали развива болтове на яко натегмати джанти. приказките, че може да не върши работи са ясни, питам за реален тест.
stonesour - специалист
сега изгледах клипа в ютюб за малкия компресор PKO 270 A1. бутилката му (24 л.) е видимо по-малка от тази на моя компресор (който на око, сигурно е 40-50 л). както казах, ползван е за боядисване, би трябвало да е читав, давани са 500 пари преди доста години.

възможно ли е въртящия момент 310 Nm на лидълския гайковерт да е слаб и това да е причината да не мога да отвия здраво натегнат болт с моя неидентифициран компресор.

http://www.lidl.de/de/parkside-druckluf ... ss/p200568
fore - майстор
Принципно болтовете на джантите се стягат на около 110-150 Нютона по динамометричен.
Друг е въпроса ако болта е стегнат на ръка или с повече кила от як верт. В сервиза където ходя, тенниката е доста добра и техните плевматични вертове стягяат зверски. Като добавя и това че джантите са алуминиеви и болта се закопава в мекият метал си сложих една тръба на 1 цол в багажника, за да не бия по ключа с крак.
С тенекиените джанти на старият Пасат такова задиране почти не ми се е случвало.
Последна промяна от fore на чет сеп 10, 2015 2:07 pm, променено общо 2 пъти.
nikolson - майстор
Ясно е, че е слаб в случая. Но причината може да не е само в силата на затягане. От една страна, може да са завишени параметрите, от друга, може да има проблем с гнездата на конусите на джантата. Това са само догадки от моя страна.
nikolson - майстор
fore написа:
Принципно болтовете на джантите се стягат на около 110-150 кила по динамометричен.
.
Е-хе, това са 1100-1500 нютона. Вижда ми се много.
fore - майстор
ОК, Нютона- оправих го.
kr1100 - майстор
fore написа:
Принципно болтовете на джантите се стягат на около 110-150 кила по динамометричен.
Има и с 170Nm за Al.джанти. Тръба тръба ,ама след 1 случай с гайковерт докато плащам / изрично казах стягане с ключ на ръка/ та щатния ключ даде фира,1 кръстат се осука ,2 ри се изкриви докато лашна 8 те болта/добре,че бях забравил 5 тите болтове. Скоро като сменям с тенекиените и зимните ще проверим как се развиват непипани цяла пролет и лято
П.П. См
Сменях гуми на джантите/т.е. старите гуми на боклука/
Последна промяна от kr1100(стар) на чет сеп 10, 2015 7:09 pm, променено общо 1 път.
Tiger221 - специалист
Вече една година, ползвам компресора основно с гайковерта (гайковерта го ползвам от две години,но преди беше с друг компресор). Напълно достатъчна си е бутилката и компресорът не работи постоянно. Една джанта се развива и завива,без да се включи. Няма проблем с нормално завити джанти,такива които са завивани с един метър рамо и скачано по ключа,няма как да стане. Рядко се случва да не развие нещо по автомобила,предимно някои големи болтове по окачването,които са ръждясали.
stonesour - специалист
по сервизите затягат яко с техните гайковерти и изобщо не им дреме за предписанията на производителя.

гумите си ги сменям сам от 5-6 г., въртя летни зимни и минавам през гумаджия само да сменя комплекта с нов. аз си затягам яко с ключ (но обикновен) джантите, само на ръка. ако съм минавал през сервиз за нещо и имам сваляна с гайковерт гума, задължително се скача по ключа или се ползва тръба за дълго рамо.

лошото е, че и на ръка да е затяган болта, пак не отлепя, с мойта комбинация компресор - гайковерт.

информацията на tiger221 е това, което ми трябва. остава и да събера парите, пък ще видим.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: