• 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 38
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
fu4ko - специалист
Намерих железен обръч и пренаплетох каплата с старите спици и стана супер.
П.П. Shotik как махаш и слагаш отново оригиналните лепенки?

Прикачен файл

IMG_20150817_141214.jpg
shotik - майстор
Лепенките са нови ,старите бяха проядени от ръждата . Не знам дали може да се разлепват, може би да става така ,както разлепват стикерите за ГО на колите или винетките ,не съм правил опит.
shotik - майстор
Допълних албума със снимки след ремонта и освежавнето, както и монтаж на три скорости, Гумите са само 16 цола, а цялото колело се сгъва на размери 80 Х 40 Х 60 см /дължина /ширина / височина / .


http://shotik.snimka.bg/?album;aid=876174
fu4ko написа:
Днес наплетох тази предна шосейна капла 28" с главина Diadem за дискова спирачка.Също и задна капла 28" на шлици за дискова спирачка.Обръчите(шините)са тристенни.Утре предстои центроване.Цена за наплитане и центроване 4лв на бройка.Плетка-cross 4
откъде мога да закупя такиви главини, къде открихте вашите и на каква цена?
fu4ko - специалист
Автокомплект-София ги доставя.Цена не знам.Моята задача е да изчисля какъв размер спици трябват и да я наплета за вело-магазина.
shotik - майстор
[quote="piron45"]shotik В интерес на истината имал съм от този модел и от по стария /още ми стои стария модел/. Този с облегалката ми вървеше по тежко, макар че си го купих с мерак за 150лв от магазина на времето, после го подарих. А стария модел върви леко и още си разхождам кучето с него.

Вчера загледах за броя на зъбите - продавали са ги с 16 зъба на задния венец и затова е било тежко , ако е бил с 20 зъба ,ще върви по - леко ,но и по - бавно.

Някой питаше за динамо - главина , в базар Илиянци има нови по 39 лв .
shotik - майстор
Това е поредния ремонтиран и с нов вид велосипед , FAVORIT 1973 година произведен в Чехословакия , капли и гуми не са негови, останалото е оригинално !
На снимките се вижда състоянието преди ремонта на целия велосипед и поотделно части , почистени с ротационна метална четка и полирани с полир паст, кече и полир шайба и накрая новия изглед .
Може да има разместени снимки.

http://shotik.snimka.bg/other/velosiped ... 3-g.878994
inspo - майстор
Много добре е станало.
Хромираните части които са по ръждясали със бронзов спрей ли ги напръска?
Защото аз моите ги направих така, но не знам колко ще изкара.
shotik - майстор
inspo написа:
Много добре е станало.
Хромираните части които са по ръждясали със бронзов спрей ли ги напръска?
Защото аз моите ги направих така, но не знам колко ще изкара.
Хромираните части първо с кръгла телена мека четка ги минах ,към 1200 об/ мин., после с полир- паста и полир шайби - два вида ги доизчистих и полирах , няма нищо върху тях .
BREAKER - специалист
shotik написа:
Това е поредния ремонтиран и с нов вид велосипед , FAVORIT 1973 година произведен в Чехословакия , капли и гуми не са негови, останалото е оригинално !
На снимките се вижда състоянието преди ремонта на целия велосипед и поотделно части , почистени с ротационна метална четка и полирани с полир паст, кече и полир шайба и накрая новия изглед .
Може да има разместени снимки.

http://shotik.snimka.bg/other/velosiped ... 3-g.878994
Колега колелото не само е Фаворит, но е Фаворит-специал, по-рядко срещан модел.Навремето за тренировки се ползваха обикновенните Фаворити,а за състезания специалите.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 38

Тема "Велосипеди" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: