• 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Колегата кара много елементарен двигател с моноинжекция - Пасат 4, 1.8 90 коня. По-елементарен - здраве му кажи. Става дума за моя колега, аз бензин нямам. Имам два дизела ... едни от най-коравите дизелови двигатели, създавани някога. Вероятно и затова имам силно положително мнение за дизеловите двигатели.
За предимствата на дизела също няма смисъл да говорим, който не е карал читав дизел, само той може да го плюе.
Ако искаш, махни цената като фактор, пък да си говорим за предимствата на газта :-D
Ако е моно, значи проблема е газовото и/или в майстора...А ти, щом целият ти "газов" опит се свежда до една кола...нямам какво да ти кажа повече......
Карал съм и бензин и дизел.Най-здравите дизели за мен са на мерцедес 300, чист дизел и на VW 1.9 TDI 90 коня, няма такива здрави животни, вървят на....каквото сипеш.Ама това са от старото поколение коли, айде да излезе някой и да каже ЗДРАВ КОРАВ, дизел от по-новите....а пък, бензина си е ....бензин....
Виж за газта съм съгласен, единственото и предимство е цената.
:partyman:
Chefo77 - майстор
Добре, а ти защо реши, че целия ми опит се заключава в една кола? Защото съм дал пример че и газта не е цвете, с колата на колегата? Аз не съм Тинки, ако двамата ни бъркаш нещо. :wink:
Като се замисля, май имам повече навъртяни километри на газ, отколкото на нафта, пък на нафта изобщо не са малко, да ти кажа. Има-няма 200К :wink:
А вече не само дизелите, всички автомобилни двигатели съвсем целенасочено се правят калпави. Политика. Особено пък всичко, което е продукт на прословутия "downsizing". Ако нещо е кораво, как ще си купиш новото? Аз защо не си сменям колите, щото нямам мерак ли. Пари ще се намерят. Или щото не съм прост :-D Не че ще откажа нова кола. Ама само да я карам, ако може :)
:partyman:
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
Добре, а ти защо реши, че целия ми опит се заключава в една кола? Защото съм дал пример че и газта не е цвете, с колата на колегата? Аз не съм Тинки, ако двамата ни бъркаш нещо. :wink:
Като се замисля, май имам повече навъртяни километри на газ, отколкото на нафта, пък на нафта изобщо не са малко, да ти кажа. Има-няма 200К :wink:
А вече не само дизелите, всички автомобилни двигатели съвсем целенасочено се правят калпави. Политика. Особено пък всичко, което е продукт на прословутия "downsizing". Ако нещо е кораво, как ще си купиш новото? Аз защо не си сменям колите, щото нямам мерак ли. Пари ще се намерят. Или щото не съм прост :-D Не че ще откажа нова кола. Ама само да я карам, ако може :)
:partyman:
Chefo77 написа:
.... Колегата, щото е на великото гориво, затова колата му гори между 10 и 20 при почти еднакъв стил на каране. Ама то е от колата и от колегата, не може да е от горивото и от начина на пълнене и състава на газта, нали?..
Тогава се сещащ, че това няма как да е вярно, ако всичко е наред по газовата уредба. :roll: :wink:
А за другото съм напълно съгласен.
:partyman:
kuuuuuul - майстор
Естествено че цената на газта е определяща за избора и.Аз си имам принцип: Карането на личен автомобил не трябва да ми излиза по скъпо от такси!В сметката влизат всички разходи свързани с придобиването и експлоатацията.
crez - майстор
Няма нужда да си доказваме кое гориво е по-добро, въпрос на избор на всеки, нооооо трябва и да послушаме специалистите:" Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти. Изгарянето на горивото при работа на газ е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа. Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя. L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват и динамичните свойства на двигателя." Има и минуси разбира се:" Намалява се мощността на двигателя с 5 - 7 % и динамичните качества на автомобила. Самата експлоатация на автомобила се усложнява поради добавянето на допълнителна система. По-големи изисквания към техническото състояние на автомобила – състояние на свещи, въздушен филтър, кабели и др. По висока температура на изгаряне, което обуславя по-висок риск за катализатори, гърнета, изходни тръби в много редки случаи изпускателни клапани, проблем който има решение" За това всеки да си прецени,аз така съм преценил и съм карал всичките си коли на газ. :) Ниски цени на гориво,ниска стойност на обслужване,2 алтернативни горива са наклонили везната в избора.
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
kr1100 написа:
Дизел= тракащ локомотив. Не искам да чувам и да виждам пушещ и подскачаш локомотив. Стакъв прехвален локомотив набор 2006 г на около 52000км останах насред кръстовището след потегляне. Чудото на техниката - с ел.волан , двигателя уф=гасна насред кръстовище върти волана , ако нямаш друга работа. Велико творение на Хлопел.
Аз чета само "бля бля бля" ...
Два автомобила са ме оставяли на пътя (единия на няколко пъти) и двата са били бензинки. И двата - в прекрасно състояние.
Скъсана ос на турбина /шуплеста структура/, напълни ЕГР със стружки. Ето ти едни 1800 лв разход. Това , ако е бля бля здраве му кажи.

@ stoianov_n а 1,9 и 2,4 JTD ??
stoianov_n - специалист
[quote="kr1100"

@ stoianov_n а 1,9 и 2,4 JTD ??[/quote]

Всичко различно от TDI не става... :wink:
kr1100 - майстор
само дето JTD тата не се чупят. Не съм привърженик на дизеловите двигатели.
И с бензинова можеш да останеш насред пътя , ако нямаш резервна бобина.
kuger - майстор
kr1100 написа:
само дето JTD тата не се чупят. Не съм привърженик на дизеловите двигатели.
И с бензинова можеш да останеш насред пътя , ако нямаш резервна бобина.
Не искам да се дърля, но ако мислиш, че с една бобина ще си осигуриш безпроблемно пътуване, значи си наивник! Чукай на "дървена" глава да не ти се случва! Няма кошник, който да не те изненада "изодзадзе", кога най не очакваш, па бил той дизел или бензин.
hidrazin - майстор
crez написа:
... Има и минуси разбира се:...
- не те пускат в повечето подземни паркинги
- не можеш да минеш през тунела под Ла Манш
- не можеш да паркираш на летището във Франкфурт
- гори доста бързо като се запали (колата де) - за под 2 минути е станала камара ламарина :-D
- бутилката ти заема голяма част от обема полезно пространство


:partyman:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: