Нека намерим най-тънките цени.
stonesour - специалист
Passa написа:
Я кажи за накрайниците- продават такъв за авто-гуми и отделно има за велосипедни гуми + такъв за продухване и разни други накрайничета за топки и тнт.

Този за велосипедните гуми не става ли и за автогумите или е с по млък накрайник ?
велосипедните гуми са с два вида вентили. автомобилния вентил вдясно е по-широк от тоя вляво.

Изображение
stanzx - напреднал
stonesour написа:
Passa написа:
Я кажи за накрайниците- продават такъв за авто-гуми и отделно има за велосипедни гуми + такъв за продухване и разни други накрайничета за топки и тнт.

Този за велосипедните гуми не става ли и за автогумите или е с по млък накрайник ?
велосипедните гуми са с два вида вентили. автомобилния вентил вдясно е по-широк от тоя вляво.

Изображение
Малка корекция. 3 са видовете за велосипеди - dunlop, schrader (за кола) и Presta, като последните 2 са най-често използваните (съответно при MTB и road bikes)
mitko64 - майстор
Малко впечатления от чука и топора за в четвъртък. Писах впечатления За термообработката преди година, а сега малко дисекция при смяна на дръжките. И на двата инструмента под зелената пластмаса има овална заготовка от нещо жълто-зелено, като фибростъкло, много тежко и жилаво( на чука е по- дебело). Набиването е много зверско(едва съм ги избил), отвора е оформен като два конуса един серщу друг, залято с някаква епокси. На топора не случайно са обозначили да не се бие по ушите- освн острието, стоманата не е закалена и стана на мекица докато набивах ясенова дръжка(голям зор при набиването- най- големият който съм брал досега при такава операция ). В лидл асортимента фигурира и един 4 кг. чук с две плоски чела(лани го пускаха в Румъния), ама нашенци,май, пак са го проспали. Впечатление и от чука им май 300гр. беше от преди няколко месеца- като термо обработка добре, АМА ХИКОРИЯ- нанай си- като го фраснах 3 пъти яко и дръжката се сцепи по диагонал(това е бичена история), а по структура ми мяза на нещо буково(не знам в Китай расте ли бук).Тези от миналата година бяха истината,ма ми изгоряха дръжките.
Passa - специалист
Аз пък малко впечатление от 60 -светодиодна лампа за авто и общо приложение.

Тия бяха написали че светела 1,30 часа. В упътването пише, че е с 3 батерии -АА. Никел метални. Зарежда се за 11 часа, но реално я заредих за около 6 - 8 часа. Пише че ако не е зареждана повече от 2 месеца е добре да се зареди и разреди няколко пъти за да не се получи ефекта памет.
Та сега я пуснах да свети в 20.00 часа и все още свети да я ева. С еднаква интензивност- стана 23,15 ???!!!!
Как да я разредя , както се неразрежда ! :mrgreen:
kuger - майстор
Passa написа:
Аз пък малко впечатление от 60 -светодиодна лампа за авто и общо приложение.

Тия бяха написали че светела 1,30 часа. В упътването пише, че е с 3 батерии -АА. Никел метални. Зарежда се за 11 часа, но реално я заредих за около 6 - 8 часа. Пише че ако не е зареждана повече от 2 месеца е добре да се зареди и разреди няколко пъти за да не се получи ефекта памет.
Та сега я пуснах да свети в 20.00 часа и все още свети да я ева. С еднаква интензивност- стана 23,15 ???!!!!
Как да я разредя , както се неразрежда ! :mrgreen:
Дръж я включена, все ще се скапе :-D
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
kuger написа:
Дръж я включена, все ще се скапе :-D
:-))))
Tiger221 - специалист
http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81

Тук съм качил "видео тестове" на компресора и гайковерта. На някой ако му се занимава може да ги качи на по-достъпно място,няма авторски права :),защото линковете,ще са активни до 27.09
В първото съм снимал за колко време напълва бутилката.
Във второто развиване на джанта ,много зле го снимах и почти не се вижда,но не ми се снимаше пак. Като първите два болта са затегнати на 170 Нм ,третият на 150 Нм,четвъртият на 140Нм,и последният на 90Нм каквито са предписанията на производителя за този автомобил.Всичките болтове се развиха без да се включи компресора (включва на около 5,5 бара) и дори остана малко въздух.
Във третото клипче съм включил пистолетът за боядисване,като е настроен на максимален въздух,а от редуцир-вентилът на компресора,въздухът е ограничен на 3 . Минимално падна на 2,5 бара.
Предполагам,че около 200Нм е максимумът на гайковерта на 8 бара налягане с маркуч с дебелина 10 мм и дължина 10м. Иначе гайковерта съм го мъчил и с доста по-голямо налягане около 12 бара,силата му се увеличи значително,но не е препоръчително да се ползва на такова налягане.
Надявам се,да съм ви бил полезен.
stan73 - майстор
Определено е полезно и се вижда, че можеш да си свършиш работа с него.
Само се чудя (а и въпросът ми е към всички) защо е нужно човек да се мъчи и с компресор, след като всичките (или почти) функции/инструменти ги има и при електрически и/или акумулаторни инструменти, защо е нужно това няколкократно преубразуване на енергия (със съответните загуби и неудобства, поддръжка и т.н.) ? Ако се купят прилични любителски машини цената не излиза по-голяма от съответните пневматични, не се чудиш за дрениране, за омасляване (съответно и смяна на маслото), няма неудобство от теглото и мястото, което заема системата от компресор, ресивер, филтри и автоматизация а и не на последно място и маркучите...
Tiger221 - специалист
Като цяло предимствата са,че най-различни операции могат да се извършват с един агрегат:за боядисване,пясъкоструй,помпане на гуми,продухване и мн.др.Като цяло ел. инструментите,които заместват пневматичните винаги са компромисен вариант и дори и да се изравняват в параметри,разликата в цената е огромна.За гайковертите на ток:трудно може да се докара такава сила,каквато може въздухът и пневматиката е много по-надеждна. Макар ,че един приятел има Milwaukee на батерии ,което може да развива джанти на трактор,но цената е 4 цифри.
vasko9999 - специалист
[quote="Tiger221"]
http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81

Колега благодаря за труда но нещо не се отварят клипчетата,да не е само при мен?
В допълнение мога да кажа(аз също имам компресора с гайковерта от миналата година),че ако говорим за току що развити болтове или гайки и стегнати с това усилие което си описал е възможно,но ако са "престояли" болтовете около 4-5 месеца през зимата(сняг,сол и вода) не мисля че е възможно с да се развият с такава лекота.Може и целия въздух да глътне само единия болт.Аз първо само ги отхлабвам с дълга тръба,развивам ги и съответно завивам с гайковерта и накрая стягам задължително на ръка с късо(нормално) рамо,зящото не може да се прецени с каква сила стяга гайковерта.Ако го подържиш повече може и с 200 нютона да ги затегне,които според мен са ПРЕДЕЛА на гайковерта а не 310 или там колкото му дават по описание.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: