Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Явно принципът на такаламита ми е ясен само на мен.

Колега пробваш- стягаш на 2 ра и оставяш малко да чукне. После или трябва динамометричен ключ за да видиш какво е усилието или пробваш на ръка да дозатегнеш и така разбираш къде си.

За това регулиращо болче- от ляво на корпуса не разбрах какво регулира точно-маслото или какво ?
vasko9999 - специалист
Нищо сложно няма в принципа на работа на такламита.Завива се на гайковерта,напълва се с масло през болчето с кръстатата отверка.Въздуха който минава през него увлича масло което пък смазва гайковерта,когато маслото намалее се напълва до горе.Преди работа пускам пробно гайковерта да повърти на празен ход 5-10 секунди да може да се смаже от въздуха с увлечено масло.След което се вижда как се омасляват отворите за изхода на въздух на самия гайковерт(намират се над копчето за стартиране на гайковерта)Не го обясних май много добре.
kr1100 - майстор
такаламита работи като ръчна помпа.
Пълни се с грес напомва се.Накрайнка му се слага на гресьорка и се помпи .Грестта преодолява пружинката на съчмата в гресьорката и навлиза в пространството зад гресиране.
Едно време се слагаха гресьорки по шарнирнните болтове на ладите за по-дълъг живот.Москветата има щатни гресьорки.
vasko9999 - специалист
kr1100 написа:
такаламита работи като ръчна помпа.
Пълни се с грес напомва се.Накрайнка му се слага на гресьорка и се помпи .Грестта преодолява пружинката на съчмата в гресьорката и навлиза в пространството зад гресиране.
Едно време се слагаха гресьорки по шарнирнните болтове на ладите за по-дълъг живот.Москветата има щатни гресьорки.
Това което си описал е класическия такламит а тук говорим за такламит за гайковерт с масло а не с грес.
monster18 - специалист
Да но ако постоянно монтиран на гайковерта не се побира в куфара и другото интересно е после какво масло да слагаме , защото в шишенцето май има само за 1 доза ?Пък честно казано до сега в сервизи и така нататък не съм виждал подобни такламити по гайковертите ?

пп Във фирмата имаме пневматично масло което слагаме на машините то става ли ?

И друго не доразбрано това болтче отстрани на корпуса където пиеше oil за какво служи ?
vasko9999 - специалист
Да не се побира в куфара и аз съм изрязал куфара и такламита стърчи навън .Не може постоянно да отвивам и завивам такламита.Не знам пневматичното дали става но в всяка железария продават машинно масло за 2лева което става,пък и тубичката е по голяма.Относно отвора на който пише oil от страни е предвиден ако гайковерта работи БЕЗ такламит преди работа се отвива и се капват 3-4 капки масло,което според мен не е препоръчително защото няма равномерно и постоянно смазване.Това го пише в описанието....ама няма кой да чете.
fore - майстор
Да няма кой да чете, и преди го казах на колегат. Пише го.

Добре де а този другият регулато -от дясно. Какво регулира ? За него пише че е регулатор с цифра 1 в книжката и до там !
Аз смених един, защото ми направи впечатление че имаше едно биене при въртене на ръка-централната ос с удължителят. Ами при 7000.

Такламита не е проходим при нормални условия. Тоест в шестограма има сигурно съчма и когато премине въздухът под налягане, той прави подналягане в ПВЦ камерата -вакум. Та този вакум всмуква маслото което е сложено там и чака.
Идеята е такава и за това е направено с двойна камера.
Да го обесня че стана голяма мистерия това.
Няма как да се отвива и завива постоянно, защото се мота и тефлон. Действително не се побира в кутият, но не е болка за умиране. Ама чак да режа кутията.
Отворите за изпускане ги видях-с уста го развъртам :mrgreen: !

Един когега по горе каза с какво да се смазват тия хидравлики. Но явно не му обърнахте внимание. Аз имам от смазката и отдавна съм разбрал къде я продават. :mrgreen: Ползвах я за други работи.
Tiger221 - специалист
Честно да си призная,за две години работа,незнам за какво служи този регулатор 1,даже чак сега разбрах че е регулатор,изобщо не му бях обръщал внимание. При първа възможност,ще го погледна,че и на мен ми стана интересно,мислех си че пак е някаква тапа,както тази на маслото. Аз моят го карам с машинно масло ,в кутията не съм го прибирал никога ,винаги е готов за действие. Отначало не го оставях без масло в тая пластмасовата приставка за омасляване,сега слагам само,когато,ще го ползвам за повече работа. А иначе му капвам от време на време малко масло директно отгоре на корпуса където пише oil.
lov - майстор
Където е болтчето смазването там е периодично кога се сетите да му направите техническо обслужване. :-D Там се мажат други части където маслото с въздуха не може да стигне.
Иначе направо в щуцера за въздуха капвайте по няколко капки масло или както писах по горе течен парафин. Последното ви го препоръчвам пък който иска да ме слуша.
monster18 - специалист
Е само аз ли нямам описанеие (упътване)в кутията ?

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: