• 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
Тука някой спомена, че втечнената газ не гори. Нека ми обясни как, аджеба, ще я държи втечнена при атмосферно налягане? Щом е толкова сигурен, що не счупи вентил на пълна газова бутилка и подаде искра, ще ми е интересно какво ще се случи! Айде, стига глупости, някой виждал ли е разпрана газова бутилка? Аз да, и се радвам, че не е станало около мен!
stoianov_n - специалист
stivemaster написа:
Осъзнайте се малко пичове ! Особено по арогантните които се правят на експерти.Като искате да дадете експертно мнение моля ви покажете и акъл освен богат "техничарски" речник....
Така че в държавата с 30% бензин в ..... бензина да се унижаваш да се правиш на експерт и да обясняваш кое как гори и върви и защо, е проява на особен вид найвност .
Ти пък що се палиш.... :? Тая тема от няколко страници е .....та-шак работа... :-D
Сега сериозно, във форума има хора които наистина знаят за какво става въпрос, ама се усетиха навреме, че не може да се спори с дървени философи и г-н разбирам от всичко и си замълчаха.......
То и аз знам де....ама нали съм зевзек и идиот и ще стоя до края. :finga:
Chefo77 - майстор
Kirilpm написа:
Иначе съм напълно съгласен че спора бензин или дизел е излишен,до сега не съм видял някъде да са дали точен отговор :lol:
Грешиш!
В Дубай на този въпрос отговорили еднозначно: "Кво?" :lol: :lol:
Пък веднъж един погрешка си купил някаква на газ и 1 година не му говорили, само му се смяли :lol:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А ако ми е махнат катализатора?
Ни нам. Не разбирам въпроса. Изображение
kuger написа:
ще я държи втечнена при атмосферно налягане? Щом е толкова сигурен, що не счупи вентил на пълна газова бутилка и подаде искра, ще ми е интересно какво ще се случи! Айде, стига глупости, някой виждал ли е разпрана газова бутилка? Аз да, и се радвам, че не е станало около мен!
При всеки изотермен процес температурата се стреми да се запази константа. Газ-та в бутилката се втечнява поради факта, че налягането е голямо. При намаляването на обема(увеличаването на налягането) температурата се стреми да се увеличи. Това обаче не става, понеже системата не е изолирана. При обратният процес се отнема топлина от околната среда за сметка на увеличаване на обема. Газът буквално може да замръзне. За това и изпарителите на газовото са отоплявани.
Трябва да отбележа, че газовата бутилка в твоят сценарий би горяла евентуално като факла. Бутилки не гърмят обикновено, освен ако не са калпави, а налягането не е над допустимото - например презареждане с газ в горещ летен ден. Обикновено гърмежите в колите с АГУ са дело на въздушно-газова смес в такива пропорции, че да допусне взрив и то поради теч, на който не е обърнато внимание. Въпреки, че мирише. И то пропорция от такъв размах може да бъде създадена единствено в затворен обем. Това е все едно да ти изпуска гориво от горивопровода до двигателя и ти да не правиш нищо по въпроса.
Съвременните бутилки са оборудвани с предпазни клапани. Да няма излишни гърмежи и да не си видим случайно нова година не навреме.
ivanovbg - майстор
kuger написа:
Тука някой спомена, че втечнената газ не гори. Нека ми обясни как, аджеба, ще я държи втечнена при атмосферно налягане? ...
Не ми е за пръв път да сменям уплътнение или сонда на автомобилна газова бутилка когато в нея е имало доста газ. Трябва само да не я пипаш защото и пада температурата под -40С. Първите системи за работата на коли директно с течен пропанбутан се разработват в Холандия защото там температури под -40С са си ежедневие зимата.

:partyman:
stivemaster - майстор
Предния ми пост беше призив към тези които на стаден принцип си купуват колите и на същия принцип се впущат тук да защитават идеи без изобщо да мислят (при някои замислянето сигурно причиняеа болка).сравнения от рода на "моя Айфон от 1250лв. е по хубав от твоя Леново за 130лв. са всичко друго но не и ползотворни.
За мен е интересно да направите сравнение на реално сравними неща даречем Хонда ЦРВ бензин със сущата дизел.Идеални за сравнение - еднакъв обем на двигателя ,еднаква мощност, 50% по скъп обаче дизеловия агрегат, теглят еднакво купе .
Резултат - бензиновия е по икономичен с 0.1л/100км.
Обърнете внимание на това че хонда разполага с хибридна технология от поне 20г. , но като че ли насила произвежда малко бройки Инсайд по нея.
dyaneff - майстор
stivemaster написа:
За мен е интересно да направите сравнение на реално сравними неща даречем Хонда ЦРВ бензин със сущата дизел.Идеални за сравнение - еднакъв обем на двигателя ,еднаква мощност, 50% по скъп обаче дизеловия агрегат, теглят еднакво купе .
Резултат - бензиновия е по икономичен с 0.1л/100км.
Обърнете внимание на това че хонда разполага с хибридна технология от поне 20г. , но като че ли насила произвежда малко бройки Инсайд по нея.
При еднакво изправни двигатели, това е невъзможно. Дизеловия агрегат има по-добро КПД от бензиновия.
bigdragon - майстор
stivemaster написа:
......
За мен е интересно да направите сравнение на реално сравними неща даречем Хонда ЦРВ бензин със сущата дизел.Идеални за сравнение - еднакъв обем на двигателя ,еднаква мощност, 50% по скъп обаче дизеловия агрегат, теглят еднакво купе .
Резултат - бензиновия е по икономичен с 0.1л/100км.
.....
Я ги покажи написани тези данни, или просто ЕЖК (Една жена каза)?
ivanovbg - майстор
DundyTheCroc написа:
Холандия и -40 зимата :-D
http://www.globalen.bg/Netherlands/climate/
Мале, там по топло отколкото в България http://www.globalen.bg/Bulgaria/climate/
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: