• 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
НЕ Е СКЪСАН ТОЯ, КОЙТО НЕ ИСКА ИЛИ НЕ МОЖЕ ДА КАРА/ПОДДЪРЖА/ИМА НЕЩО. СКЪСАН Е ТОЯ, КОЙТО НЯМА ВЪЗМОЖНОСТ, НО ТЪРСИ 1000 НАЧИНА, ЗА ДА ОПРАВДАЕ НЕВЪЗМОЖНОСТТА С ГЛУПАВИ ОПРАВДАНИЯ. ......
Ъъъ, аз се обърках...
Така, АЗ имам възможност да карам дизел/нов стар няма значение/, обаче НЕ карам, щото не ми харесва....
АЗ карам бензин/газ, щото харесвам бензина, пък що да не карам на газ, по евтино....
МОГА да поддържам и бензинова и дизелова кола...
Та аз сега СКЪСАН ли съм или НЕ?Не разбрах от кои съм. :?
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
...сметките и по-високите цени на дизела???
С това темата се изчерпа. Сметките И по-високите цени на дизела. :lol: Изначално хората са гадни жувотни, които не искат да плащат. Особено българите. :lol: Само се чудя - защо да си купя нов дизел Пасатор или Мондео, па дори и бензинов, за да дам 50лв за маслен филтър, като мога да карам дърто Мондео, да дам 9лв за маслен филтър, а останалите 41лв да ги изям и изпия. :-D :partyman: Значи, приятелю, хубаво можеш да ползваш новото кулъ да сваляш мадами, ама като нямаш пари за кайфе или 300лв сметка в бар - пак не си дашен. За какво да си правиш труда тогава. :lol:
Като не можеш да си позволиш нов дизел,не се отпускай да ги плюеш толкова.Дизеловата кола си има своите предимства и ако обичаш спри да извисяваш великото 1800 кубиково творение на ФВ,някой хора от форума също сме карали и правили такива и е меко казано смешно да говориш за динамика и икономия с този двигател,особено за динамика :lol:
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
"Пусто дърво недодялано! От сиромашия се оплакват, а пиянствуват като скотове." Елин Пелин
Не си прав. Не всички живеят, за да трупат материални придобивки. Някои живеят, за да трупат спомени. Не виждам и защо ако финансите не са неограничени, не се изхарчат по по-рационален начин. Много хора си дават и последните стотинки от джобчето за покупка и някой ремонт по колата, за да я гледат като паметник. Предпочитам стар, но технически изправен автомобил, който човек да може да си позволи да го поддържа, отколкото да се изхвърля, за да демонстрира материално положение, ама да го кара с изтъркани като сликове гуми и със съмнителен статус на техническата изправност. Предполагам, че много от хората в темата могат да си купят и по-нови автомобили. Но покупката е само начална инвестиция, после ти се трупат разходи, за задължителни неща, които ще правиш всяка година. Аз предпочитам да се возя повече, като за километър дам по-малко пари за консумативи, без обаче да пренебрегвам качеството и да правя компромиси с безопасността. При условие, че минавам по 2100км за около 2 месеца, цената на горивото и всичко останало лично за мен придобива сериозно значение. И горивото става сериозно число, консумативите също. И ако някой ще се хвали как 5 години не е правил ремонт, с такива темпове на каране за няколко години ще разкажа играта на някое турбо и така. Защото има хора, които не карат колите си само събота и неделя.
Chefo77 - майстор
stoianov_n написа:
Chefo77 написа:
НЕ Е СКЪСАН ТОЯ, КОЙТО НЕ ИСКА ИЛИ НЕ МОЖЕ ДА КАРА/ПОДДЪРЖА/ИМА НЕЩО. СКЪСАН Е ТОЯ, КОЙТО НЯМА ВЪЗМОЖНОСТ, НО ТЪРСИ 1000 НАЧИНА, ЗА ДА ОПРАВДАЕ НЕВЪЗМОЖНОСТТА С ГЛУПАВИ ОПРАВДАНИЯ. ......
Ъъъ, аз се обърках...
Така, АЗ имам възможност да карам дизел/нов стар няма значение/, обаче НЕ карам, щото не ми харесва....
АЗ карам бензин/газ, щото харесвам бензина, пък що да не карам на газ, по евтино....
МОГА да поддържам и бензинова и дизелова кола...
Та аз сега СКЪСАН ли съм или НЕ?Не разбрах от кои съм. :?
Ама защо да си скъсан??? Пишеш ли причините, поради които си направил избора си? Извърташ ли причините така, че на теб да са ти угодни? Имаш ли ограничени възможности, но да те е срам (или страх) другите да разберат и да те помислят за нещо по-малко, та да разправяш простотии?
Брат ми (пример) кара Чероки, дизел, чипосано, дето гори да си такова мамата, предполагам знаеш. На него си му харесва, успява да го нахрани, как - той си знае. Едно и също ли е да му кажа, че "Нямам възможност да го поддържам или да не намирам смисъл да поддържам такова животно" и да кажа, че "Може да много комфортна, ама като ти се преебе диференциала, си 2000 лева назад"?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Дизеловата кола си има своите предимства и ако обичаш спри да извисяваш великото 1800 кубиково творение на ФВ
НЕ карам 1800кубиковото моно творение на ФВ. Да подчертая. Ама е факт, че щом такъв сакат астматик прави повече коне или еквивалентни и по-висока скорост, по-добро ускорение от респективен автомобил от същата серия, обаче дизел TDi с турбо, значи има нещо сбъркано в дизеловата концепция. За танкове, трактори, локомотиви е добра. Там динамика не ти трябва, трябва ти добиче да дърпа и да тегли с все сили. Макар като направя сравнение с 2 литров двигател, 170 срещу 200 N.m за дизела не са нищо особено, при условие че никой няма във високите. :-D
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
...При условие, че минавам по 2100км за около 2 месеца, цената на горивото и всичко останало лично за мен придобива сериозно значение. ...
Абе, ти как ги мина тия километри, с тоя матор...Хонда, хонда ама..... :?
Kirilpm - специалист
Айде спри се с това турбо.Газовата турбина е съвършенно прост механизъм,но за разлика от теб освен прост и упорит е и работещ.И всичко което изисква за да работи добре е да има достатъчно масло,от това което е предписал завода,а не кварталния майстор или някой форумен експерт.За периода на експлоатация,за който ще се счупи турбината на една нормална дизелова кола(изключвам френските дизелови коли),ти ще си направил основен ремонт на двигателя и ще сменяш трети комплект прагове и калници на вентото,а качествения ремонт на турбина не е нито скъп нито страшен,много често цената за ремонт и баланс на турбина излиза по-ниска от тази за самия монтаж и демонтаж.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Абе, ти как ги мина тия километри, с тоя матор...Хонда, хонда ама..... :?
Минах ги скучно. По магистралите. :axe:
Kirilpm написа:
Айде спри се с това турбо.Газовата турбина е съвършенно прост механизъм,
Ами като е достатъчно да има масло, защо като отвориш форума на която и да е марка, задължително има теми с издънени турбо-та? :-D Знам ги ниските цени - нова турбина за нов автомобил - 2000лв. "Нова" за по-стар - 1000лв. "Рециклиране" - 500лв. :lol: А нещо за всякакви дюзички и т.н да кажеш, приятелю? Не ми се сърди, страх ме е да погледна по-нов дизел само като му погледна експлоатационните разходи и потенциалните проблеми. Че не се знае кое ще ти се стовари на главата, като вземеш кола на 100-150К километра.
Цитат от произволен форум
При цена за рециклиране на мойта 600+ лева, за нова 1200 лв. и 150 за втора употреба избрах последния вариант, който до момента е навъртял около 4000 км и няма проблем.
Последна промяна от toolegittoquit на пет сеп 18, 2015 1:44 am, променено общо 1 път.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
НЕ карам 1800кубиковото моно творение на ФВ. Да подчертая. Ама е факт, че щом такъв сакат астматик прави повече коне или еквивалентни и по-висока скорост, по-добро ускорение от респективен автомобил от същата серия, обаче дизел TDi с турбо, значи има нещо сбъркано в дизеловата концепция.
Ти май никога не си се качвал в TDI а?Ако искаш да те кача в VW примерно голф 4 1.9TDI 110 или 130 коня, или мога в Пасат 5 1.9 TDI 180 коня....дали няма да изцапаш гащите...... :-D
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ти май никога не си се качвал в TDI а?
Говорим си TDi от същите години. Има Golf3 16V 2.0 със 150 коня. Без турбо. :-D А има и бензини с турбо.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: